Коментари - Изборът на Фолксваген в полза на Турция изпраща "опустошителен сигнал" до България | business.dir.bg
назад

Изборът на Фолксваген в полза на Турция изпраща "опустошителен сигнал" до България

В Брюксел остро критикуват решението на Фолксваген за Турция. Този избор подсилва "автократичния режим на Ердоган", смята германска евродепутатка

Обратно в новината
| Автор: DW

Коментари - Изборът на Фолксваген в полза на Турция изпраща "опустошителен сигнал" до България | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Сигналът, който решението изпраща е, че фолцваген вече не е водеща компания.

Дир както винаги с манипулативно заглавие за балъци.

Европа забранява дизелите! Предстои фалит и на автокъщи. Бъдещето е на ел. автомобилите. А дали България губи или печели само времето ще покаже.

Майната му на целият лицемерен ЕС ! Затрихме си ядрената енергетика, унищожихме си армията и въоражението, скарахме се се Русия, като спазваме малоумното ембарго, от което губим само ние, затрихме си земеделието и накрая кво стана ? Ми сори бате, ама интереса клати феса ! Много сте послушни, ама на нас тва не ни е изгодно, така че яжте огризките и си трайте ! ДОКОГА БЕ ДРАГИ СЪНАРОДНИЦИ ЩЕ ТЪРОИМ ТЕЗИ ПОДИГРАВКИ !

Vw ги боли фара

То пък един фар... Поне дизайна да бяха пипнали малко.

НИКОЙ не инвестира в дъжава, в която главанаци спират националното радио. НИКОЙ не инвестира в държава, която има за премиер мутра, за министър на вътрепните работи – шофьор на мутра и за главен прокурор – слуга на дебела мутра. НИКОЙ не инвестира в държава, в която новият кандидат за главен прокуро не вярва в разделението на властите и джитка с дизел до Луната. НИКОЙ не инвестира в държава, в която министъра на правосъдието джурка обърнати файлове. НИКОЙ не инвестира в държава, в която кражбата на бизнеси, фирми и имоти и рекета са превърнати в е държавна политика. НИКОЙ не инвестира в държава, в която корупцията и схемаджийството са национален спорт за политиците. НИКОЙ не инвестира в държава, в която показно убитите „бизнесмени“ са повече от живите. НИКОЙ не инвестира в територията на Пеевски, Буда, Гешев и Цацаров. НИКОЙ не инвестира в държава, в която „строителите“ не могат да наредят равно две плочки на тротоар. НИКОЙ не инвестира в държава, в която Търговският регистър е отворена книга, а правосъдието е затворенаа книга. НИКОЙ НЕ ИНВЕСТИРА В КОЧИНА! Ако искаме инвестиции и развитие, първо трябва да изринем кочината от главанаците, ченгетата, корумпетата, мутрите и калинките. И това няма кой друг да го направи вместо нас.

Докато Бойко Методиев Борисов е Премиер на България никой не иска да влага парите си в България ! Аргоменти разни за Турското правителство че , помагало финансово на Фолсваген е мит и фалшификация за глъмави Българи и подръжници купени от ГЕРБ !!!

Мен пък ме боли СТОПА за VW.

На какво майната му на ЕС ? Като нямаме държавници , а само гъзолизци какво ЕС да ни е виновно ? Утре Лада ли ще произвеждаш дето няма в нея нищо руско ? Още през 1991 година руснаците наложиха акциз и мита на българските стоки - вина, сирене, домати в пъти по-високи от тези на Италия, Испания и редица страни. Тогава нямаше санкции срещу Русия. За каква "братска" дружба" говориш и лошото ЕС ? Да ти и ..примитива нещастен !

........Абе "българин", като не ти харесва в България и ЕС, бегом в любимата ти кочина мужикия в Сибир ще си живееш свободно и никой няма да те манипулира!

В този форум освен руски тъпи тролове нищо друго няма. Закривайте го и цялата ватнешка сган на изток при късия олегофлен

Скалъпена статия за оправдание пред глупаците , лицемерните европейци имитират солидарност към България, но цялата работа е че шансовете ни са били прекалено малки от самото начало, те и си го написаха няма работна ръка , слаби показатели за развитие на икономиката , останалото е приказки като за селска маса.

Сичкото Айше вече с народна вагина... Урааа...

Мужите веднага,ние сме възмутени от бездушието на швабите към нашата беднотия,искаме работни места,а не помощи като араби и африканци,все пак ,,уж,,нали сме от семейство.Но ние сме сирачета,всеки ни ограбва,а у ердо инвестират

Ама хората са чели как се подкрепя завод за автомобили в България. Преди доста години се построи завод в Варна за автомобилите Ровер доста стар модел ама щеше да бъде автомобил правен в България. Но държавната поддръжка е била първите 200 автомобила да бъдат закупени за администрацията. И сега въпроси с понижена трудност : 1. Купени ли са тези 200 автомобила? След колко време заводът прекрати съществуването си?

Eбем ти фау-ветата - и без това са надценени. Имиджа им съвсем се срива след дизелгейт. Сега и това. Данке. Ще си купя следващата кола от друга марка. Всъщност вече го направих и решението ми бе повлияно от тези 2 фактора - дизелгейт (отвратително) и завода за автомобили за ЕС, извън ЕС. И това също. Да не говорим за техническите проблеми на колите им. Имам подозрение, че някои проблеми са програмирани. Въобще им нямам доверие. В тези ценови сегменти - японците и напоследък корейците предлагат много по-добри коли.

Самия факт , че България остана на финала да се конкурира с Турция е голям успех за нас. Но не честно Турция да обещава бонуси, които европейското законодателство забранява на другите държави и в същото време да се възползва от митническия съюз с Европа.

Тиквата обаче твърдеше обратното-че сме били известни с автомобилните си заводи и че ни била супер икономиката, че ни били най-добри условията.За съжаление малоумния му прост електорат ни докара до тук.Не е виновен тоя дето яде баницата.

Всичко изброено по-горе се решаваше с един единствен закон-ЗАКОН ДА ДЕКОМУНИЗАЦИЯ!!!Вече е много късно!Предадоха властта на деца и внуци и като бонус прибраха и в и доходоносно от икономиката.Няма мърдане,защото власт се взема с оръжие и се задържа с писалката!На мераклиите за промяна нито оръжие ще имдадат нито писалка!!!!

Според мене, а и не само аз мисля така, "Фолксваген" си вкара автогол с това решение !! Що се отнася до нас - БГ като "водеща" - ОТЗАД НАПРЕД ОБАЧЕ в ЕС не е заслужила уважението не само на тази фирма. Да сте чули някой да се натиска да инвестира в държава, намираща се на последно място в ЕС ?! Никой !! И надали скоро ще се намери голям инвеститор с мащабно производство, както например са чехите, румънците...С това правителство и антинационална политика - това е резултатът !!

А НЕруските умни тролове какво мислят за завода на Фолксваген??? Или те знаят само да плюят, но мисленето е друго нещо......

дали знаят, че Мустака е обещал дълбоко да им бръкне в джоба, купувайки за тяхна сметка 40 хиляди бройки старо желязо, жестоко замърсяващо околната среда и мамещо в тестовете за вредни емисии?

зелените талибани са направили буря в чаша вода с пяна от дойче веле и евтин ес популизъм. ина кситуацията е след дъжд качулка. но нали трябва да се лицемерничи с т.нар. "солидарност", че я колко мигранти чакат по корабите на нпо...

дреме им на мутрите от ГРОБ - тиквата е вече милиардер и всички политически мастии, олигарси и магистрати са уредили дори правнуците си с окраденото, овцете да му мислят!

Я сподели с ръка на сърцето "патриоте", ако беше на мястото на WV, къде щеше да построиш завода? Ама с твои лични пари -от джоба ти извадени.

Как ще ни четат морал сега? Уроци на кой ще преподават?

А бе посерко, ти виж какви кочини карате в гяурия и тогава блей като тъпа овца за Фолксваген.

разбира се, че на ганьо гроздето пак е кисель.

няма какво да му мислят, те са го измислили, като се решили "да не го мислят"! ТИ му мисли, че сам си влязал в капана "все да му мислиш" и да зависиш от офцете, дали днес са на кеф да ти работят или да ти купят боклука, който те произвеждат от твое име!

И какво излиза накрая, че ако не бяхме в ЕС, щяхме да имаме завод на Фолцваген в бг, ама като се позамисля и реакторите в Козлодуй още щяха да работят, може би газопровода нямаше да минава през Турция, а през бг... Тъжна картинка

И какво излиза накрая, че ако не бяхме в ЕС, щяхме да имаме завод на Фолцваген в бг --- пак да има! Беше ясно, че завод тук няма как да има - НЯМА кой да купува , намаш маса!

За частния предприемач е важна печалбата. Политически решения взимат само онези, за които държавните интереси нямат особено значение. Предполагам, че немците са взели под внимание различни фактори, не на последно място - липсата на подготвена работна ръка у нас. Те отлично знаят, че добрите български работници отдавна не са тук, а училища за средни технически кадри няма. Като добавим и слабите финансови възможности на българина, поради което повечето не можем да си позволим нови коли, нещата се изясняват още повече. На кого да се сърдим, че разби добрата образователна система, която имахме и прогони два милиона българи навън?

Яд те е че никой не те възприема като човек по нашите земи нали ? Е, има за какво явно :)

Голяма гордост е да си "подгряваща група" на големите. Отдавна се знае, че този завод ще е в Маниса, а нас ни използват, за да държат турците в шах, че видите ли, ако не им изпълнят условията, може и да не изберат Турция. Голямата игра се играе от играчи, каквито ние нямаме, уви!

Защо завода няма да е в БГ! Не случайно ТОЙ Боку Турската Чума предлага нищо не предлагащото село Фелибе(Пловдив), дето няма нищо. Няма цивилизация- летище, пристанище и т.н. АЕЦ БЕЛЕНЕ Ю поток, Нефтопровода Бургас-Александруполис и завода на Вагена - Боко Турската Тиква ЛИЧНО ТОЙ и само ТОЙ ги провали в полза на любимата му Турция. Не случайно ТОЙ за първи път свърза с магистрала България и Столицата с друга страна и туй беше Турция за да могат турците да си внасят боклуците. Още няма магистрала свързваща ни със Запада. Герберастите са ориенталци и там подобните Дай България, костовци, Мостовци- една лоша дума за Туркия няа да чуйте от тях.

Сигналът е че от съвременните германски курви, по алчни и мръсни няма

Фолк Вагини при бай Асан. Ние ще правим БМВ та и Мерцедеси и японски супер електрически коли.

Ако онези, които мислят логично, ги наричате "руски тролове", аз също искам да бъда определян като такъв. Нека гледаме истината, каквато е! Ние - обикновените, не чакаме да ни казват онова, което ни харесва, а можем да виждаме всичко с очите си. България не стои добре навън, няма защо да се самозалъгваме, полза от това никаква.

Турция ще купува всичко произведено ли?

Дали е така а ? Ние си имаме партия у вас, а ти гяурлък имаш ли в Турция? И изобщо , тебе някой за ннщо пита ли те? Не е решил нашия Реджо, не сме ви смачкали.

ЕК да се намеси...защо Фолксваген е избрал Турция! Ако ще и Меркел да се намеси, България няма кадри! И за Хюндай няма, да не се залъгваме! Няма и да има, докато престъпници и Калинки управляват страната!

Много рано си прекалил с огнената вода бе индианец на вожда....

Кадрите ги имаме, но са по чужбина, и поне половината са там по икономически причини, така че откриването на нови работни места би върнало една част. Българите не сме само тези 6-7 млн на територията на България, още 2-3млн щъкат по белия свят

Не ни трябват дизелите на Шкода и Фолксваген. Електрическите коли са бъдещето, което чука на вратата ни. В дългосрочен план е много по-далновидно и умно да се заложи на тях. Растежът на производството им ще бъде двуцифрен през следващато десетилетие

Завод "В.Коларов" отдавна го нямаа...Чисто физически...Остана една поляна! Другият ,срещу него за "Радио-навигационна апаратура" към ВПК...също отстъпи мястото си на един МОЛ,в който ежедневно влизат по-малко хора отколкото работници в завода ,когато работеше.А малко по-нагоре "Елпром"-Варна...Кой не знае продукцията му..бойлери и "Перли"...Що народ работеше в тях...и всичките с квалификации...а не пазачи, продавачи и сервитьори... Днес ,кой ще дойде да инвестира в някакво машиностроително производство бе ...у нас ...то квалифицирани кадри ...нямааа...Даже Метачките от Бюрата по тр. заетост не достигат ...бягат и за това "безработицата" е едва ...4% ..според ..СТЪКМИСТИКАТА.

Ами ако ти гръмна 2 язовира .какво ли ще остане от голямата турция .маи че чукарите от анадола.където е заселено с нашите братя кюрди.талибан скапан.

Журналистите ,които са написали тази статия са забравили още една голяма слабост на българската страна -България развали 3 подписани договора с руснаците -Бургас Александруполис,Белене и Южен Поток!Журналистите може и да забравят подобни неща ,но бизнесмените -никога!Турците имат доста предимства- голям пазар,работна ръка,пристанище наблизо и т.н.,но във VW на 100% са си припомнили,че на всичко отгоре България развали подписани договори!Ами ако го направи пак!Край на дискусията!

Ще надуваш рязаната гайда на Ердоган.ха.ха.ха

Ага, твоята държава се управлява от българи вече 3 века, и най-успешният ви държавник е българин. Вие освен да пасете кози, да се размножавате и да воювате за друго не мислите, всичко хубаво на територията на днешна Турция е откраднато и присвоено, грам красота не сте прибавилу на територията си. Добре, че САЩ и ЕС изсипаха стотици милиарди последните 50г и пак си оставате диви и мръсни номади