Коментари - Изборът на Фолксваген в полза на Турция изпраща "опустошителен сигнал" до България | business.dir.bg
назад

Изборът на Фолксваген в полза на Турция изпраща "опустошителен сигнал" до България

В Брюксел остро критикуват решението на Фолксваген за Турция. Този избор подсилва "автократичния режим на Ердоган", смята германска евродепутатка

Обратно в новината
| Автор: DW

Коментари - Изборът на Фолксваген в полза на Турция изпраща "опустошителен сигнал" до България | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Стига празни приказки... Уважаеми г-н Премиер, Ако искате да Ви Уважават, СПИРАТЕ Т.Н. СЕВЕРНА МАКЕДОНИЯ ЗА ЕС ДА ОБЯСНЯВАМ ЛИ ЗАЩО?

Какво искаш от фирма създадена от Хитлер!

Чакайте сега, по спомен, % от капитала на вафленфаген се държи от мюсюлмани от близкия изток. Това са си религиозни войни с финансови инструменти. Чалми с европейски инструменти наливат в развитие на фесове. Намалява се риска от евро ембарго зареди риск от загуба на инвестиции. Това си е проект за инвазия с 50 годишен план. Добре, че са американцие да правят на ония от време на време войни.

Какви германци бре?! В офисът ни в Германия 70% са турци. Естествено, че ще изберат Турция.

ех боко,боко...а при нас не се трае от СТАБИЛНОСТ вече..!!!!

karakonjo

Интересно освен да "забранява" какво ЕС прави за България?Защо се мълчи за БАЛАНСА НА ПАРИТЕ ДАДЕНИ ОТ БЪЛГАРИЯ КАТО ВНОСКИ В ЕС КЪМ ПАРИТЕ ПОЛУЧЕНИ КАТО ЕВРОПРОГРАМИ И ФОНДОВЕ??? Някой от вас да е чувал нещо по въпроса за тези години на членство...Иначе забрани като тази за държавната помощ на бизнеса,която изпъди инвеститорите от нас...дял господ "забрани",ИЛИ ПАК ЩЕ ОТРЕЧЕТЕ, А?

karakonjo

Интересно освен да "забранява" какво ЕС прави за България?Защо се мълчи за БАЛАНСА НА ПАРИТЕ ДАДЕНИ ОТ БЪЛГАРИЯ КАТО ВНОСКИ В ЕС КЪМ ПАРИТЕ ПОЛУЧЕНИ КАТО ЕВРОПРОГРАМИ И ФОНДОВЕ??? Някой от вас да е чувал нещо по въпроса за тези години на членство...Иначе забрани като тази за държавната помощ на бизнеса,която изпъди инвеститорите от нас...дял господ "забрани",ИЛИ ПАК ЩЕ ОТРЕЧЕТЕ, А?

1. Слава Богу, че Фолксваген НЕ са в БГ. /Това щеше да обезлюди част от България и да пренатъпче София. / 2. Няма специалисти - просто няма качествени хора. Избягаха, заминаха, не искат да се занимават с идиоти политици. 3. Правителството на ГЕРБ и Бойко Борисов е най-умното и компетентно правителство. Всички в държавната администрация са гениални. Съдът е честен и безпристрастен. Винаги се грижат и за обикновеният човек. Дали сматат това за вярно от VW? 4. Всичко останало е политически игри.

1. Точно обратното е според мен. Подобен завод щеше да върне някой град от провинцията на картата. Не е логично да изберат София поради чувствително по-високите заплати. Нямало кадърни хора в провинцията - не съм съгласен. И 2ро ако например на шуменец който живее в София и работи за 2000лв му предложат 2000лв заплата в Шумен е много вероятно да се върне. За завод трябват кадри - да, но трябват и много бачкатори, а в София всеки бачкатор дори е с претенции вече (съдя по майсторите за домашни ремонти.. ) 2. Това не е съвсем вярно. Хора заминават, но и хора се връщат. 3. За момента с това разполагаме. Вместо хейт трябва всеки да помисли какво той допринася 4. Политическите игри не сме ги измислили ние. Има ги и ще ги има докато свят светува.

Кой ще инвестира в държавата ръководена от еднокнижника фараони и техните клакьори. Всичко читаво Що може да работи е извън БГ. Тук са само шепа програмисти и мургави батчеди които помагат за усвояване на европейски проект с грозни и криви площади и улици.

въздухът под налягане фолк-вагон трябва да бъде принудително фалиран с глоби и неустойки за милиарди, заради всичките им измами за погрешно отчитане на вредните емисии и за дефектите, които укриват. няма нужда от подобни марки с тъмно и мошеническо минало, при положение че има много по-добри от тях

Даже Турция са по добре от нас :)

Мда, за съжаление, май най-накрая се оказа истина - завода отива в Турция. Жалко найстина! Такъв завод щеше добре да освежи пейзажа там, където е построен. И със сигурност ефекта щеше да е доста по-осезаем от цехчето на Домусчиев в Пещера, което Бат Бойко откри като едва ли не стратегически обект. Кой знае, за Бат Бойко "завода" на Домусчиев може и да е стратегически. Но тази случка показва някои доста по-големи проблеми. По-големи и от Фолксваген. Например, явно България вече е прекалено малка за заводи от подобен мащаб. Да оставим настрани "държавната помощ". Обществена тайна е (и "забранена новина"), че в България работливите и квалифицираните стават все по-малко и вече дори и без завод на Фолксваген не стигат за собствената ни икономика. Също така те са съсреодоточени предимно в София. Всичко това на практика означава, че ако построите голям завод далече от София или Пловдив, той ще си седи празен и няма да можете да намерите достатъчно умни и работливи работници, които след като преминат началните фирмени обучения да започнат да работят с машините и да произвеждат краен продукт. Причините да се стигне до това положение са повече от една и съм сигурен, че всеки един от нас може да се сети поне за една-две. Друг явен извод от случката е, че бизнесът и политиката са две взаимносвързани, но доста различни неща. Според политиците (и тук, и в Брюксел) ние може да сме раят на Земята, отличници, преизпълнили петилетката и други такива. Но бизнесът явно е на съвсем друго мнение. Както и хората. Независимо от говоренията на политиците, а те всички си приличат - "Толкова е хубаво, откакто ние сме на власт", хората виждат с очите си разпада около себе си, в икономически, социален, духовен и дори морален план. Младите просто не искат да остаряват тук и не искат да отглеждат децата си тук. А това както се видя от случая с Фолкасваген, вече започва да има и реални икономически измерения. Дойде момента, в който вече връщаме бизнес, защото просто няма кой да свърши работата. Така че, независимо от силата, с която пропагандата тръби за "светлите бъднини", реалността е много по-различна и бизнеса (както и обикновенните хора) го вижда много добре и си прави съответните изводи. Жалко, че се докарахме до там. Но явно вече сме се докарали.

Да, ама не само фолксваген инвестира е в турция. Що ли?!

Спокойно бре! Първо стартират шкодите, после ще са пасатите. Поделението за голфове ще е в Перник!

От една страна за чий е ЕС, като фирмата търси място там, където й е най-изгодно, а не задължително да е в ЕС. От друга страна ако й казват къде да строи, това е намеса на работите на фирмата и не е демократично. Ако нещата там не тръгнат на добре, после ЕС ли ще я дотира, след като е давал акъл за развитието.

Сигнала не е към България, а към Европа! Показват че европейските бюрократи окончателно се прекалили с всякакви изисквания и нормативи, което прави фирмите неконкурентоспособни и те търсят място където тези регулации не съществуват. Най-близкото място е Турция. Неслучайно още преди година Ердоган каза, че Турция вече няма интерес да се присъединява към ЕС.

Мисля, че рязко ще намалеят продажбите на Фолксваген, ако направят завода в Турция, а те това не го отчитат. Е, като изключим Перник, разбира се.

Глупости.Хората търсят качествен продукт на конкурентна цена.Като отидат в автосалона питат колко струва и с какви екстри мога да го вземет.Никой не пита в диктатура ли е произведен, има ли журналисти в затвора там дето е правена колата и тн.

Ахмак реформи прави и се навежда, а юнак завод и немци купува и милиарди привлича!

Защо винаги скачаме преди магарето? Всички журналисти приветстваха решението за завод на фолксваген, но не отчетоха че нашите хора искат комисионна. Германците са хора които и сняг през зимата трудно ще вземеш без да си платиш та камо ли комисионни да раздават. Къде са коментарите сега на г-да управниците? Колкото и да плюете Ердоган тойзащитава Турция. Да дава 400 милиона, а не ги иска....

Трябва да са луди да инвестират в пустинята България , вместо в Турция - почти 100млн , евтина неограничена по количество работна ръка и огромен пазар в близост до Близкия изток и т.н. !

Ами направо да си я вземат в ЕС туркията, ама не щат.... искат ако може кинтите да лапнат на султана за незаконен подкуп забранен от правилата на конкуренцията, а после да ги продават колите на източноевропейците като им подбиват така пазарите...

А познайте къде щеше да бъде ако беше завод за каруци?

Белким изтрезнеят нашите лапнишарани и спрат да се слагат мазно на немците. Видя се всичко кристално ясно и трябва да им благодарим за урока щото , който не се уважава и държи суверенно никой не го уважава и го подритват.

Говорилнята продължава, но огромната инвестиция отива в Турция! Делата и фактите са важни, а добрите намерения ги слушаме 30 години и от родните политици. Не знам защо Борисов го играе дипломатичен, след като получи и този звучен шамар, а беше верен докрай на Меркел. Е, получихме калъфка за седалки ... дерзайте

Турците се поувлякоха с обещанията и забравиха че има и други фабрики за автомобили на тяхна територия които не са получили такава помощ и след този случай ще очакват същото,турците ще плащат много много пари.

Кой колкото е инвестирал - толкова ще получи! Турците очакват доста добри приходи и като данъци и като развитие на технологии и кадри. Мислят стратегически за десетилетия напред и не се съобразяват с групи джендъри, Грети и т.н. Затова предлагат изгодни условия сега - защото ще получат стратегически изгоди в бъдеще.

Най-опустошителния сигнал идва от Позитано, обаче фолцваген е почти до тях.

RUSOFOBIIIII KADE STE BE OSRANI BOKLUCI ? KAJETE NESHTO ZA GERMANIA ?????? TOVA SAMO DOKAZVA S KAKVI LICEMERNI DARJAVI SI IMAME RABOTA I UJEN POTOK TRIABVASHE DA STANE AMA NE NALI BOIKO I PLEVLENIEV IMA VRASKI SHTE OPRAVIAT NESHTATA IZIADOHA VI I VI IZPLUHA BALKANSKI POTURENI TAPACI VAGENA DA GO DUHAT VISOKO MITO ZA VAGENA - GAZANENA

Най-добре вместо завод направо пари да ни дават, за красивите ни физиономии поне. Да ни вдигнат стандарта, много сме умни и заслужаваме, какво ще ни карат да работим

Няма ли кирилица за тебе .

Днешна Германия се управлява и населява от турци Наистина е шамар, шамар за цялата нация! България е била съюзник две световни войни на Германия! България винаги е била в тесни връзки с немскоезичните държави! България е 13-та година член на ЕС! Но какво от това...

С бюджетния излишък от последните 10 години можехме 5 завода за електромобили да построим. БАН има проект от 1979 година с готов прототип.

а да ви ... и мижитурките. На Турция въобще не и дреме за този завод. Те се занимават с къде къде с по важни работи, като собствен изтребител 5то поколение, собствени безпилотни самолети, танк от ново поколение, собствена електрическа кола с 4-5 модела, собствени сателити и т. н. Тази тема се дъвчи само в България, а дано я огрее та да видим, но най-важното в една инвестиция е оценката на риска и технологичното ниво на индустрията.

и електронни ибрици нали?. Ай сиктир и амуджите като зараздавате акъл на българите . Тъпуци азиатски!

я по сериозно бе павиан

от години няма квалифицирана работна ръка. НЯМА кой да стои на конвейера. Последният да затвори вратата

да угаси лампата преди това..

Каква квалифицирана работна ръка бе идиот за завиване на гайки ли няма в България ! ? А в Турция има!? Като заповтяряте опорните точки на руско-турската хибридна война като някой патета напапали се с чужди топли говна... Проблема ви го сдъвкаха европедепутати , германски при това ... Фолксваген не дава 5 пари за европейската солидарност , правата на човека в Турция , демокарция и си търсят 2-то цента ... Да познаят от един път дойчовците следващия път дали няма да пуснем руските тръби ако е в нашия интерес па на европейския както се рабрахме майната му ...

Не знам за България какъв сигнал е, то ни се препъваме от сигнали вече, но за Германия е един от последните сигнали, че тази държава си отива...

Днес е Volkswagen, утре ще е Bayerische Motoren Werke, вдругиден Fiat... това са международни гиганти на които им дреме от лицемерните подмятания на банда безделници на еверохранилка. Накрая ще им писне и ще ви набутат по някое и друго евро в миризливите уста и ще запеете друга песен...

Руска простотия !

е така ни пребааа за Южен поток!

Тръбата от ЮП може да си я навреш отзад …. България няма нужда от гнусни руски проекти !

На теб остава тръбата от турски поток.

Цяла Европа има нужда от този руски проект, а според дебили като теб България няма....

България няма нужда от никого и от нищо Умираща територия, пълна с такива дебили като теб

ха познай следващата руска тръба ( най-общо казано) дали няма да я пуснем?

И глупав , мързелив народ, мрънкащ от цигански безчинства! За какъв завод иде реч?

България се отказа от Южен поток в името на ЕС спазвайки всички интереси на западните държави и зачерквайки своя личен интерес. Какво прави сега VW? Това ли е примерът, който се дава след "жертвите", които България направи в името на този така бленуван ЕС? Западът трябва добре да осмисли на къде върви. Това е грешна стъпка и макар икономически да е обоснована за компанията от Волфсбург, то това политически не е правилно изиграно. Концернът няма да е на загуба, където и да построи завода си, но това е най-лошият сигнал, който може да ни бъде изпратен. Нищо добро няма да излезе от това.

Когато се отказахме от ЮП, обещаха ли ни завод? Не! Обещаха ни потупване по рамото, получихме го!

Интересът на България не е интересът на пРосия ! От ЮП нямаме абсолютно никаква полза !!!

Като натакована магистралка.

Кадрите решават всичко! И.В. Сталин. 1953 година

Вибратори, банкомати, да не би да ме виде да воза жена ти с Мазерати или със Голф единичка, иска и Ердоган да Ви клати.

Гледайте филма за Фолксваген ( Хард Нокс ) по Нетфликс, за да видите за какви корпоративни лъжи и фирмени интереси става въпрос само и само да си продадат дизеловите коли в САЩ.

ЮОли го к-ра VW от евродепутатите

а според мен българските политици трябва да се научат да се пазарят до последно кат еврейте или гърците Сега ние не умеем да се пазариме. Затова и дадохме Нефтохима на безценица на руснаците. Трябва до последно да си гоним интереса. Няма опит за това в нашите политици, а опита се трупа Старите ора са рекли- за един бит, даваме двама небити А нашите не ги бият ами си ги ибът

За комисионните си. Про.раха държава България

Кой вярва в извънземни?

Това е частна компания и тя решава къде да инвестира. Поема си и плюсовете и минусите. Сега шефовете на компанията като гледат какво говорят европолитиците бавно си го местят от единя крачол в другия.

Не е точно така. Не си мисли, че големите концерни не са зависими от държавата. Даже много бързо могат да фалират, много. Нооо, едва ли Германия ще фалира сама такава голяма корпорация. Все пак може да им се покаже правилният път.

Само държавите управлявани от луди го правят.

Я дай един пример.

Нищо лично, просто бизнес!!! Е, как някакви евроадминистратори ще наложат антибизнес решение на частна фирма? Това да не са българските продажни политици, които се продават за един суджук. Има си бизнес правила, по които се взимат печеливши решения за една фирма. Сега ще извадят документи, подкрепящи решението им (което е много лесно) и въпросът ще приключи. А дотогава изборите в БГ ще са приключили и всичко ще се забрави.

Спряхме руските инвестиции, за да играем по свирката на швестерите, които от своя страна набутват пари в джоба на съюзника на Путин - Ердоган. Скандални малоумници са немците, пък после се сърдят. Веднага да се продължи строежа на северен поток като контра мярка!!!

Какви руски инвестиции те гонят бе мурзилка ?!

BG+EC=WC

идиот?

СИВ+BG-СИВ+ЕС-ЕC+БРИКС-БРИКС+-=00

Е какъв пък е тоя зор за вагините в БГ? Щели да отворят 4000 работни места, голем праз е това. Не ви ли е ясно, че ако бяха построили завод то всяка година документално щяха да са на минус, както лукойл, марица, чез, евн и всички чуждестранни компании. Само щяха да мърсуват на наша територия. А чегермания има много силни връзки с турция е ясно, че на тия 50% от населението им е турски манафи.

И отделно 400 милиона долара на 4000 работника са 100 000 долара на работник. Че те за 10 години няма да ги вземат под формата на заплати дори, за осигуровки и данъци да не говорим.

От край време мюсюлмани и германци се уважават и действат заедно . . .

Не чухте ли , че Фолксваген са отложили отново решението си за Турция. И както виждате политиците в ЕС атакуваха остро завода в Турция. Все още има шанс заводът да е в Пловдив.

няма кой да бачка в Пловдив... всички дето опитаха там да направят нещо, изядоха дървото... ориенталския манталитет там води до хубави кафета и кръчми, но не и до труд... само в София се случват нещата

То не че българските политици някога са инвестирали нещо в Пловдив... Един нескопосан мост който великата българска инжинерна мисъл е решила че трябва да завършва в гробищния парк. Едно недовършено околовръстно. И това е. Всичко друго бе решено да е в София. Метро в София вместо тунел под Шипка да свърже Северна и Южна България. Все едно без метро нямаше да сме европейци. Как живеят в Амстердам и Копенхаген без метро незнам... А да верно, 50% от хората си карат колело. Както и в Будапеща, Прага, Братислава, Варшава и т.н.

ХАХАХА много хубаво поука си е взел Фолксваген. Само като се разходи из лоното на българското образование и култура наречено "Студентски град" и мястото от което най-вероятно ще дойдат бъдещите работници на Фолксваген, на горките хора им е станало пределно ясно: Ще трябва да инвестираме в Ердоганова Турция... Фолксваген трябва само да покажа две снимки в Европейския парламент да им запуши устите на всичките еврокомисари.