Ето как светът остави руснаците без любимите им марки автомобили - японски, германски
Големите компании постепенно спряха износа за Русия и местното производство
Обратно в новинатаКоментари - Ето как светът остави руснаците без любимите им марки автомобили - японски, германски | Бизнес.dir.bg
Коментари
Не знам какви коли ще карат руснаците може китайски повече ме интересува с какво аз ще си карам колата и на каква цена!
То хубаво, ама тия дето ще имат коли дали ще могат да ги карат? Щото Русия не е започнала да отговаря на санкциите. При спирането на газ, нефт, зърно, торове и редки метали, такава веселба ще настане, че не ти е работа. Изобщо няма да ви е до коли.
Китайски бизнесмен може да купи 1000 мерцедеса и сред това без никакъв проблем да ги вкара и продаде в Русия. Стига схе ни правили на лимонки! Това на тия фирми е пошъл популизъм. Всичко ще се внася на черно в русия без мита акцизи ддста комисионни и ала бала портокала После ще реват да се върнат на този пазар….. И защо трябва да страдат хората от това Мотивите са им същите че страдат хора и те да причинявят същото Демагогия Кактово има да става ще стане и толкова светът ще е друг ще има нови разделения и нови възможности айде стига сте ревали ами работете че трудно ще си платите бензина тока и наема …
мРИТЕ руски твари.Света свърши за вас.остана само Путин.да живее Путин той ша ви опраййй.
От вчера в Русия се продава Лада Веста без радио, навигация, въздушни възглвници, ABS и ESP. Честито на печелившите и да живее "импортозамещението:!
А Истината е, че бедните руснаци от години драпат за такива. В Русия няма "нов вонос от ЕС" както при нас и ако търсиш читава кола вземаш възмоно най евтината но НОВА и после я дооборудваш както желаеш. Цяла индустрия има развита за целта. Но производителите печелят главно от скъпи и прескъпи екстри и гледат да не продават базови модели. Т.е. дори и да е истина пак куче с кокал плашат еврогейовете.
Лишени казва статията.. И що ли не казва, че промишлената инфлация на Германия досега е 29,5% на годишна база.. Щото конфискуваха яхтата на олигарха на Северстал. И 30% от ламарината на рулони изчезна по евробосите за метали.. А е много търсена в автомобилостроенето. Един познат и у нас - МИТАЛ, обеща да замести руската ламарина с френска. Ама с 40% по-скъпа.. А и още една сметчица да направим - VW през миналата година е продал в Русия 48 000 леки коли и бусове. Да кажем при 40 000 евро средна цена. Дали ще намери друга такава страна в която да възстанови тоз МИЛИАРД евро загуба. При това с пазар не бълзащ да поглебва ДВГ-то. А и още неприятности ще му се струпат - ГАРАНЦИОННОТО ПОДДЪРЖАНЕ НА тез над 250 000 автомобила от ПЕТ годишен гаранционен период. Бая дела ще има от дилърите в стокхолмския арбитраж.. Щото има подписани едни договори. Досущ кат тез за цената на газа..
Всъщност, те и производствата на тия автомобили ще спрат, щото като няма търговия с Русия-няма кой да им доставя метали! А и това ли, всъщност, е проблемът ни?!? Хубавото в цялата тая работа е, че ако руснаците обеднеят мнооого, може да ни настигнат по нищета и ние ще се хвалим , че не сме най-бедните!!!!
Е те сега го закъсаха производителите! Щото въпросът не е само да се произвежда, а и да има кой да го купува! И нека да предстанем да се вайкаме за другите, а да се вгледаме в собствената си нищожност и несъстоятелност!
Който и инженер по минно геоложки дейности да питате - все ще ви каже, че единствено САЩ, Канада и Австралия произвеждат оборудване за сондажни и миннодобивни дейности! Няма ли внос на резервни части и консумативи в Оркостан - спират добива и се предизвикват стотици екологични катастрофи в Сибир, че няма как лесно да се спре добива!
Даже Камаз били с двигатели и кабини от Мерцедес! И на тях им спряха доставките. А единствения завод за ремонт и производство на танкове в Урал и той удари кепенците заради липсата на внос на части от САЩ и ЕС! Смех!!!
В Русия се купува или евтино или скъпо, няма средна класа. Скъпите марки губят значителен пазар понеже Русия е пълна с новобогаташи хачещи за показност. А евтините марки останаха Рено (Лада), Киа, Хюндай останаха. Плюс разчисит се още повече пазар за китайски, които набираха скорост в последните две години с качествени и евтини модели като Chery Tiggo.
Се кахърите за руснаците, те си имат лада и Волга.
до тук и до сега никой и нито една автомобилна компания не е затворила заводите си в Русия. И няма как с декрет да забраниш на частна компания инвестирала милиарди евро там да спре да работи просто ей така.Невъзможно.Затова и никой не е напуснал.
Да не стане така, че руснаците да решат да казаруват наоколо с ... танковете си?! Те знаят как!
Оказа се, че и танковете им са зле, а и не могат поне гориво и боеприпаси да им осигурят. Рухна митът за Великая и непобедимая. Цял свят ги взе на подбив. За съжаление имат още от "високоточните" ракети, които могат да уцелят жилищен квартал.