Коментари - Ето как светът остави руснаците без любимите им марки автомобили - японски, германски | business.dir.bg
назад

Ето как светът остави руснаците без любимите им марки автомобили - японски, германски

Големите компании постепенно спряха износа за Русия и местното производство

Обратно в новината
| Редактор : Виктор Стефанов

Коментари - Ето как светът остави руснаците без любимите им марки автомобили - японски, германски | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Да не стане така, че руснаците да решат да казаруват наоколо с ... танковете си?! Те знаят как!

Руснаците са свикнали на всичко, така че не се кахърете за тях.

до тук и до сега никой и нито една автомобилна компания не е затворила заводите си в Русия. И няма как с декрет да забраниш на частна компания инвестирала милиарди евро там да спре да работи просто ей така.Невъзможно.Затова и никой не е напуснал.

На времето направо отнесоха германските заводи в СССР.

На времето направо отнесоха германските заводи в СССР.

затвориха ги на втория ден

Оказа се, че и танковете им са зле, а и не могат поне гориво и боеприпаси да им осигурят. Рухна митът за Великая и непобедимая. Цял свят ги взе на подбив. За съжаление имат още от "високоточните" ракети, които могат да уцелят жилищен квартал.

Ватенко тъпа,западните компании следват политиката на страната си без да има заповеди както в империята на злото но нали само в нея сте расли та какво знаете за демокрацията

Се кахърите за руснаците, те си имат лада и Волга.

Като стиснаха САЩ колониите си по света и у нас, за мъдете... и оставиха.

Всеки ден гледаме поредния епизод как танковете им горят, затъват и се развалят. Последните дни дори почнаха да си газят офицерите.

А, реално трябва да спрат вноса на ботокс и цялата руска империя ще се разпадне.

В Русия се купува или евтино или скъпо, няма средна класа. Скъпите марки губят значителен пазар понеже Русия е пълна с новобогаташи хачещи за показност. А евтините марки останаха Рено (Лада), Киа, Хюндай останаха. Плюс разчисит се още повече пазар за китайски, които набираха скорост в последните две години с качествени и евтини модели като Chery Tiggo.

Даже Камаз били с двигатели и кабини от Мерцедес! И на тях им спряха доставките. А единствения завод за ремонт и производство на танкове в Урал и той удари кепенците заради липсата на внос на части от САЩ и ЕС! Смех!!!

Който и инженер по минно геоложки дейности да питате - все ще ви каже, че единствено САЩ, Канада и Австралия произвеждат оборудване за сондажни и миннодобивни дейности! Няма ли внос на резервни части и консумативи в Оркостан - спират добива и се предизвикват стотици екологични катастрофи в Сибир, че няма как лесно да се спре добива!

Е те сега го закъсаха производителите! Щото въпросът не е само да се произвежда, а и да има кой да го купува! И нека да предстанем да се вайкаме за другите, а да се вгледаме в собствената си нищожност и несъстоятелност!

Всъщност, те и производствата на тия автомобили ще спрат, щото като няма търговия с Русия-няма кой да им доставя метали! А и това ли, всъщност, е проблемът ни?!? Хубавото в цялата тая работа е, че ако руснаците обеднеят мнооого, може да ни настигнат по нищета и ние ще се хвалим , че не сме най-бедните!!!!

Лишени казва статията.. И що ли не казва, че промишлената инфлация на Германия досега е 29,5% на годишна база.. Щото конфискуваха яхтата на олигарха на Северстал. И 30% от ламарината на рулони изчезна по евробосите за метали.. А е много търсена в автомобилостроенето. Един познат и у нас - МИТАЛ, обеща да замести руската ламарина с френска. Ама с 40% по-скъпа.. А и още една сметчица да направим - VW през миналата година е продал в Русия 48 000 леки коли и бусове. Да кажем при 40 000 евро средна цена. Дали ще намери друга такава страна в която да възстанови тоз МИЛИАРД евро загуба. При това с пазар не бълзащ да поглебва ДВГ-то. А и още неприятности ще му се струпат - ГАРАНЦИОННОТО ПОДДЪРЖАНЕ НА тез над 250 000 автомобила от ПЕТ годишен гаранционен период. Бая дела ще има от дилърите в стокхолмския арбитраж.. Щото има подписани едни договори. Досущ кат тез за цената на газа..

От вчера в Русия се продава Лада Веста без радио, навигация, въздушни възглвници, ABS и ESP. Честито на печелившите и да живее "импортозамещението:!

мРИТЕ руски твари.Света свърши за вас.остана само Путин.да живее Путин той ша ви опраййй.

А Истината е, че бедните руснаци от години драпат за такива. В Русия няма "нов вонос от ЕС" както при нас и ако търсиш читава кола вземаш възмоно най евтината но НОВА и после я дооборудваш както желаеш. Цяла индустрия има развита за целта. Но производителите печелят главно от скъпи и прескъпи екстри и гледат да не продават базови модели. Т.е. дори и да е истина пак куче с кокал плашат еврогейовете.

Китайски бизнесмен може да купи 1000 мерцедеса и сред това без никакъв проблем да ги вкара и продаде в Русия. Стига схе ни правили на лимонки! Това на тия фирми е пошъл популизъм. Всичко ще се внася на черно в русия без мита акцизи ддста комисионни и ала бала портокала После ще реват да се върнат на този пазар….. И защо трябва да страдат хората от това Мотивите са им същите че страдат хора и те да причинявят същото Демагогия Кактово има да става ще стане и толкова светът ще е друг ще има нови разделения и нови възможности айде стига сте ревали ами работете че трудно ще си платите бензина тока и наема …

и москвича да възстановят, завиждам им

украйнските селяни масово се оборудват с разнообразна руска бойна техника, макар че повечето от нея става само за скрап.

Русия има същият, ако не и по-нисък брутен вътрешен продукт на глава от населението на българия. И това е най-богатата на ресурси държава в света. Просто оставаш потресен от икономическото управление на тази държава.

То хубаво, ама тия дето ще имат коли дали ще могат да ги карат? Щото Русия не е започнала да отговаря на санкциите. При спирането на газ, нефт, зърно, торове и редки метали, такава веселба ще настане, че не ти е работа. Изобщо няма да ви е до коли.

Не знам какви коли ще карат руснаците може китайски повече ме интересува с какво аз ще си карам колата и на каква цена!