ЕС си постави за цел да детронира Азия като световен доставчик на батерии
В края на това десетилетие и този пазар ще бъде обхванат от системата за CO2 квоти
Обратно в новинатаКоментари - ЕС си постави за цел да детронира Азия като световен доставчик на батерии | Бизнес.dir.bg
Коментари
Сега разбрахте ли защо герб и боко алчното искат да вземат бизнеса на братя Бобокови !!
Да кажем, че до 2050-та година цяла Англия трябва да е с електро автомобили. Да замени само 35 милиона. За производството на акумулаторите за първо вграждане само за Англия е необходимо да се УДВОИ световното производство на кобалт, изразходва ЦЯЛОТО сегашно производство на неодим и 3/4 от световното производство на литий да е за тях.. И това само англичаните, шотландците и ирландците да са пофалят, че са зелени.. А за останалите страни няма да има литий и неодим.. А в света вече има над 1 милиард автомобили, и засега само 1% от тях са електро.. За вас - не знам. Но за мен изсичането на тропическите гори, ще е бледа сянка на изтърбушването на земята за кобалт и неодим. Пресушаването на океан - за производството на литий.. А за цяла Европа???? П.П. - А пък най-зелената страна в Европа - Великобритания.. Дето обещаваше до 2035-та година да се освободи напълно от ДИЗЕЛА.. Връща вече ДИЗЕЛОВИТЕ локомотиви. Щото след аварията с кабела за ток от Франция, икономията на газ и безумните вече цени на тока там.. Кара ж.п. фирмите да се връщат в миналото.. Първата повлекла крак е Freightliner. Засега.
И ЕС почнаха като БРИКСа.... БРИКСа това, онова и накрая всичко благодарение на Китай. Така и в ЕС... благодарение на Германия, ма пишем ЕС.
Искал да вземе бизнеса със загробване на отпадъци от други страни по селата в Северна България? Ма много лош тоя Боко бе. Ти като си толкова добричък, защо не приемеш един вагон смесен боклук от Италия, да го заровят в двора ти на село? Хайде, нали си добричък!?
абе смеем се ние, подхилкваме се, ама... Below are the 15 countries that exported the highest dollar value worth of lithium ion batteries during 2020. United States: US$422.9 million (15.8% of exported lithium ion batteries) China: $344.1 million (12.9%) Hong Kong: $282.1 million (10.6%) Singapore: $252.8 million (9.5%) Indonesia: $191.1 million (7.2%) Japan: $158.4 million (5.9%) Germany: $158 million (5.9%) France: $106.5 million (4%) South Korea: $89.4 million (3.3%) Poland: $87.1 million (3.3%) Belgium: $82.9 million (3.1%) Netherlands: $81.2 million (3%) United Kingdom: $65.4 million (2.4%) Israel: $46 million (1.7%) Malaysia: $44.6 million (1.7%)
А колко от тези батерии са били произведени в Китай и препакетирани другаде? Същата е и ситуацията с панелите. Защото не може да произвеждаш панели или батерии на конкурентни цени, при положение, че се очаква да го правиш в най-строгите еко норми (тези на Европа). Затова масово се внясят заготовки от Китай и се сглобяват в Европа. Та тези блянове на Евро гейовете ще си останат само блянове и измами.