ЕС и Китай влязоха в електроавтомобилна война
Пекин нарече протекционистко разследването на ЕК за субсидиите за производство на електрически превозни средства и заплаши с отговор, който ще засегне веригите за доставки
Обратно в новинатаКоментари - ЕС и Китай влязоха в електроавтомобилна война | Бизнес.dir.bg
Коментари
На времето в Япония автобусните компания взимат кредити, возят под себестйоността си и много евтино, разбира се, и след няколко години като фалират влаковете идва време за връщане на заемите... Затова има проблем със субсидирането. Щото като закопаят европейските производители на автомобили, китайците ще почнат да си събират субсидиите.
Ами причината Китай да произвежда по-евтини стоки не са субсидиите, а евтината работна ръка и евтините Руски ресурси - все неща, от които евроатлантическите слуги на сащ в ЕС се отказаха ! Защо да сме длъжни да купуваме неадекватно скъпите европейски стоки, вместо по-евтините Китайски ? Или и това като с ваксините и педерастията ще го направят задължително ? Или да купуваме скъпите европейски стоки, за да може запада да тъне в охолство от труда и ресурсите на бедните Източни новоприсъединени държави като България и Румъния ?
Работата рано или късно ще стане, като с телефоните - само китайско и корейско на пазара. Въпрос на време. Европейските автомобилни динозаври знаят, че са обречени и хвърлят последни къчове в опит да се спасят, но уви - очаква ги бавна и мъчителна кончина.
Новите китайски електромобили са от други поколения в сравнение с германските. Китайците вече са издухали германците. Германия и ЕС ги чака крах в автомобилостроенето! Американците никога не са били истински фактор - моделите на Тесла са просто смешни в сравнение с новите китайски електромобили!
Дядко Си си е повярвал много и ще яде голямата тояга. Предвиждам, че до 5 години жълтурите отново ще ядат само по купичка ориз. САЩ и ЕС държат световните валути, науката, технологиите и ... най-силната армия в света (НАТО). Срещу такава сила няма кой да скочи. Или по-скоро ще скочи само пълен глупак (пример Путкин).
Ехееее милите германци били ощетени. Целият EU работи и се съобразява за всичко с Германия. Като се започне от земедилие, промишленост и туризъм. Не случайно германците са собственици на най-големите круизни кораби в Европа. Сакън германците бивайки туристи да не си похарчат парите извън Германия :-)
Според чайниците, самото разследване е вече протекционизъм? Гузно звучат, явно има защо...
Явно си доста заблуден, гледай по-малко телевизия и потърси алтернативни на масовите медии източници на инфомация.
От китайците не ни е страх, но трябва да им се показва къде им е мястото. Американците вече го направиха, сега е време и на ЕС. Китайците копират и нищо не измислят но са до там, ако няма от къде да копират си остават на това ниво. Примери с хуямивей и ми. Всичко изкопирано от Samsung и Apple. Урязоха им андроида и сега се чудят каква шарения да измислят за да продават предимно на руския пазар и българските русофили. Като им погледнеш, часовниците телефоните и слушалките, всичко изкопирано и пак слагат лого 450w bass! Сега заливат и ватенките с копирани лади и москвичи. И да евтините ресурси са голям фактор но не всичко. Пример с орките, плуват в ресурси но един самовар не могат да направят като хората...
40 процента от студентите в пристижните университети са китайци !!! Този капитал в един момент става ключов актив за Китай. Ама Боне, Халю и Талю тези работи въобще не ги вдяват !!!
Ще си купя ако ЕС ги допусне до пазара си....за сега ЕС умират от страх от китайските производители и не ги допускат! СЛед войната няма да има немски производители вече.
Хаха, затова фирмите им имат феноменална задлъжнялост. Продават под себестойност по държавна повеля.
За разлика от теб се осведомявам за нещата ЛИЧНО! Живея в Европа и много пъти съм бил в САЩ и Китай. Сравненията изобщо не са в ползва на жълтурите. Мръсен въздух, невероятна корупция, мързеливи, недохранени работници и като цяло тъп, некултурен и необразован народ. Поне 100-150 години са след Запада. Едно е да си фабриката на света, друго е да го владееш.
ти на колко годинки си... 1 млрд души и захранват всички американски университети с докторанти
Европейските локомници набиха цените нагоре, като по този начин си отвориха дупарите, сега рев ... няма рев има китайско ебание - същото като с телефоните и Нокия
Преди повече от година, решихме че ни трябва втора кола. Много исках тя да бъде електричка или поне хибрид. Обиколихме всички марки коли без Мерцедес и БМВ, защото първата ни кола е такава. Като взех цените на всичките оферти и ги сложих в ексел, ги съпоставих с цената на тока, колко караме и цената на колата. Оказа се че тези коли са толкова по скъпи от нормалните (тези на бензин и дизел), че ще трябва да е караме минимум 7-8г за да оправдаем цената. Тези като Киа и подобни ги подминахме, защото още с влизането в шоурума, ни предупредиха че ще чакаме минимум 1 година!!! Тогава разбрах че на пазаря НЯМА такъв тип коли които да оправдават ЗНАЧИТЕЛНО по високата си цена в сравнение с обикновените. Поръчахме VW бензин. Нали ще спасяваме планетата?! Защо разни такива коли тогава са почти 2 пъти по скъпи?! Нали всички ни бутат и агитират на там? Какво са направили за да ни помогнат да стигнем до там? Да искат по 80,000 евро за кола дето върви на ток до 500км и после да се чудиш къде да е заредиш ли?! Евала на китайците. Уви, там където живея няма китайски коли (а пък тогава не знаех за тях). Иначе бих ги погледнал и сигурно бих си купил такава вместо тази която вече купихме.
Едро геиците пак ще настъпят хлъзгавото латино . С такива тъпи политици Европа е обречена .
И къде забрави Apple, бе специалисте? В нормалните държави държат по 30-40% от пазара и почти никой не купува китайски пръдни. Само в бедна България ще видиш как хората ползват китайски тояги с гордост.
"Обиколихме всички марки коли без Мерцедес и БМВ, защото първата ни кола е такава.." Каква ви е първата кола Мерцедес-БМВ???? Кога са почнали да правят заедно коли??? Не го знаех?????
Начи планирали Давос зануляване. Рецесия нямало, било ДЕГРОУТИНГ В ИМЕТО НА ЗАТОПЛИЗМА. А идеята, че има Европейско автомобилостроене, което да се опъне на Китай е смях в залата. Любопитните да сърчнат в тубата: Most expensive Chinese cars. Препоръчително е да сте седнали.
Едни и същи са там където е от значение. Споделят екипи и акциите им на борсата ВИНАГИ И БЕЗ ИЗКЛЮЧЕНИЕ вървят ръка за ръка - все едно гледаш една и съща компания!!!
Като се прави анализ се търси пълнота на информацията, в противен случай му казват политика, а понародно му дАлавера.
Китсйците като им резнат чиповете и ЛСД екраните, европеидите ще изквичат на умряло. И сега един китайски SUV има повече и по-добре екрани от един Майбах.
Нагледно се показва, че всичко опира до пари и всички други еврогейски простотии са бошлаф работа както винаги. Икономиката и земеделито ни бяха смазани от местните бандити, за да се угоди на западните чифути.
Нека да са ниски цените, да измисли и ЕС как да ги свали...конкуренция се нарича това..
ЕС от години се барикадират изкуствено с протекционистки методи, но вече започнаха да изтрещяват, щом и публично говорят срещу "евтините и качествени" стоки.
Китай не правят нито чипове, (поне не и върховите) нито LCD (основно Япония и Корея). А по кои други въпроси не си компетентен?
Токущо напсува най-опитните европейски дизайнери. Да. Изгонените от голямата Евро счетоводна машинка. Да та светна, миндил неграмотен. Полстар/Волво и Лотус са също Китайски компании. То бива промити кратуни живеещи в 2000 та, ма вашето е скандално вече.
ръководство на ЕС ускорено го води към разпад. Когато подминеш икономическите решения касаещи икономиката с политически стигаш до тук. И всичко това за да изпълнят заръките на американските си господари.
Я пак. За година от 28 нанометра са на 7. Опитай пак. Тия неща нямам идея защо си мислите, че не могат да се произвеждат в Китай? Не им е било приоритет. Вече е.
За съжаление към днешен ден, китайските автомобили се чупят 34% повече от колкото немските. Разбира се, няма да е винаги така...Китай влезе в тая игра преди 10години а немците са там от 100г. Но имайки се в предвид с каква скорост се развиват, предполагам че до 5 години, китайските ще са на същото качество като немските.
урсула да разследва и телефоните пералните телевизорите и лаптопите, да ом сложи двойни мита, ало може за дрехите и обувките също
Колите са важен отрасал за Германия и Европа. ЕС няма да пусне чужди автомобили така лесно и без бой. Разбира се, ще трябва да внимават как се бият защото много от европейските коли се продават в Китай и те могът да им отговорят по много неприятен начин.