Емил Хърсев: "Фолксваген" не се е отказал от Турция
Нито един ръководен фактор в България не постави въпроса, ако дадем 400 млн. евро как страната ни ще ги получи обратно, заяви финансовият анализатор
Обратно в новинатаКоментари - Емил Хърсев: "Фолксваген" не се е отказал от Турция | Бизнес.dir.bg
Коментари
Абе да вървят на майка си в пyтkaта. Тук по-добре да дойде японска или корейска компания.
Компания с размерите на Фолксваген със сигурност базира решенията си на данни получени от проучвателен център. Нали не си представяте ,че немци ще налеят стотици милиони на място избрано на ези- тура! Фантасмагориите на Боко са му изгодни предизборно да мята пушилки на раята!
При такава надпревара да даваме рушвети,защото това с държавната помощ за чужда частна компания си е рушвет,нямаме интерес от надпревара с турция. По добре да подпомогнем наши компании или смесени с българско участие не с пари а с облекчени процедури и с добра инфраструктура.
Последно от тази седмица,Фолксваген са осъдени да изтеглят 200000 автомобила от Австралия. Отново са лъгали за вредните емисии.
казах го преди, казвам го и сега- това е компания с държавно германско участие. Просто фашистите са решили че им е по-изгодно рязаните кавали да си стоят в Анадола вместо да им идват на гости. Тва е идеята- да върнат пингвини от Германия и да задържат в Анадола пингвини дето са тръгнали да стават гастербайтери в Германия. Ако трябва и още 5 завода ще им направят на читаците само и само да не идват
Роско да направи една гретатунбергова организация и да накара европейските фолксвагени да треперят. Да им прави едни класации годишно, да гледа кой изнася производство, кой работи с диктатори, кой какви заплати дава и колко корупция използва. Има мнооого за правене в тази сфера, ама трябва малко смелост, а роско има тънко и лоялно гръбначе....
Кой е тоя Емил Хърсев? Нещо като професора Константинов, Кривоглед Райчев, Червен Кольо и Владко Каролев ли?
Цялата тази работа започва много да мирише. Вече не ми е трудно да си представя разговор от рода: Роско: - Моля, другарко, а пък VW решиха да правят завода в Турция. Скарайте им се! ЕС: - Това е свободен пазар, Роско. И частна компания. Роско: - Тогава поне им кажете да го отложат за след изборите, че вкъщи бате пак ще ме бие през врата! ЕС: - Ало, VW, отложете малко тоя завод, че тука едно слугинче много нещо пищи. VW: - Добре. Ама малко! DE Медии: " Във връзка със събитията в Турция, VW реши да отложи окончателното решение за строенето на завода" Роско: "Голяма победа за българската дипломация и европейските ценности" Бат Бойко: "На тоя малкия боя му се размина за още няколко месеца" Форума на Дира: " Ебати цирка!"
НЕ ДУМАЙТЕ НЕ МОЖЕ В ТОЯ КОНЦЕРН ДА ИМА КОРУПЦИЯ!!!! НЕ НЕ ТЯ ВЪРВИ САМО В СТРАНИТЕ ОТ ИЗТОЧНА ЕВЛОПА И НАЙ МНОГО В БЪЛГАРИЯ!! ПОНЕ ТАКА КАЗВАТ ГЕРМАНЦИТЕ!! ПОРА ТИЯ ЕВРОПЕЙСКИ МАЙМУНИ КЪДЕТО КАЗВАТ И НИ ОБВИНЯВАТ - СА ПО КОРУМПИРАНИ ОТ НАС!!! ДА ЖИВЕЕ ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ !!
Русофилите и троловете ще се пукнат от злобичка ако завода все пак дойде в България .........
Турция винаги се е стремяла към силно влияние в Европа. За тази цел ако е необходимо ще дадат двойно повече пари на Фолксваген - принципа е стар - всичко се купува (влиянието също), когато трябва и с много пари. Но тази сделка е красноречив пример за това, че частният едър капитал не държи сметка за националните и общи интереси на ЕС, а единствено сметка за печалбите си. Щом това стана факт при германците (известни със своя патриотизъм и дисциплина), смятайте колко е бутафорна политиката за общите цели на съюза.
Не ги искаме тия скапани немци, да дойдат други марки, от тия ни дойде до гуша, до стана по-бетер от сагата с Брекзит!
Русофили, американофили, ти какъв си? Щото май и американофилите не искаме Фолксваген в БГ-то!
Защо, човека има връзки в автомобилнат аиндуструя. Натиска институции. Дори предупреждава VW какъв удар за имиджа им ще е да съюзничат с Ердо. Прави всичко което може и то не е малко. Е другия президент води жена си на екскурзии в чужбина с наши пари ама кой каквото може.
Ти си луд какви комисионни. Мислиш си че VW нямат свои производители на части ли ? Приличаш на руски трол който просто гледа с едни и същи опорни точки да плюе по България колко и налудничавои да звучи.
Русофилите са против всяко нещо което би подобрило живота на българите. Защото когато заплатите растат тогава опорките за бае тошово време изстиват и не могат да си сеят пропагандата.
А бре цурвули не разбрахте ли че НИКОЙ не дава нещо гратис... Напротив идва у нас да взема. Погледнете в очите онези които идват с куфарчетата и ще разберете това без да ги слушате какво ви говорят... Не гледайте Шкода или Дачия... Там народа е друг. По малко крадлив и задружен.
Защо сега поставяме тези така очевидни въпроси, когато няма как да си затворим очите пред това, което става в Сирия? Корупция във Фолксваген, най-сетне някой да изрече сакралната фраза. Ама тя не е от вчера. Дизелгейт е огромна далавера, която няма как да стане без трайна и целенасочена държавна подкрепа, разбира се, неофициална. Така се гради пробивна икономика, като налагаш правила на едни, а сам ги заобикаляш. Противоречивата политика на Германия трябва малко да се преосмисли. Постоянно ни внушават, че сме аборигени и може да сме, но и там не живеят само ангели. Корупцията, по-рафинирана или по-ургулешка е навсякъде, това се вижда като бръкнеш с клечката в лайното.
...историята му, не се излагай. Или го познаваш лично ? Изгуби ме в момента, в който спомена президента Радев. Защо бе, Мунчо ?
Целевата СУБСИДИЯ има разновидност – субвенция. Това е целева субсидия при определени условия. Чрез нея правителството задължава общината да предвижда собствени средства за финансиране на проекта и по време на изпълнение на обекта да ги превежда. С други думи, ако това е вярно, българското правителство е предложило "подкуп" в размер на 260млн от общите разходи на инвеститора по проекта му.
Недопустимата държавна помощ и външната политика на Турция е нещо, което е било известно, но сега явно му от Фолксваген са се стреснали. Отлагането на решението с тези мотиви е дипломатичен начин за отказ от инвестицията и евентуални европейски санкции ще спомогнат за това решение. Германците не са китайци, за да инвестират в Турция на всяка цена. Обаче ...... сигурен съм, че по-скоро този проект на Фолксваген въобще ще отпадне и ние няма за какво да се радваме.
Няма и да се откаже, ще отложи докато мине бурята и пак ще го направи !! Европейски съюз, правила на играта, феърплей, хайде холан!