Коментари - Електромобилите настъпват, а битката за зарядни станции тепърва ще се разгаря | business.dir.bg

Коментари - Електромобилите настъпват, а битката за зарядни станции тепърва ще се разгаря | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Търсене и предлагане. Дори в България вече е пълно със станции за зареждане. Ако отворите plugshare надали ще има отсечка 100км от магистралата или главен път без зарядна станция. Това което все още липсва тук са бързите зарядни от 150-250 киловата.

Пълна глупост.... И лъжа.... Това е поредната кражба от нас бедните българи. Немецо си купи ЕКО джип за 80е и 40 му даде държавата от нашио джоб. Така и баба знае. Или фирми и на тях с 50% по ефтино ..

Липсва либерализация на пазара и спиране на Козлодуй+ отписване на договора с американците за чертежи на Белене ;) 2026 ще ви видим със зареждането на 70 евроцента на квч

Има причина да си беден.

Всичко добро и работещо се отрича и се предлагат стотици еднодневки - технически решения които пълнят джобове докато бъдат отречени и отхвърлени.После нова атака и така...да видим кой кого..

Най-бързото "презареждане" е унифициране на батериите и смяната им за минути на "зарядната" станция. Времето за това не бива да превишава времето за зареждане с гориво на класическа бензиностанция.

Ако наистина това правителство изкара битовите потребители на свободния пазар на тока през 2026-та. Жалко за електромобилите тогава....

Във Франция бързозареждащите устройства са по паркингите на големите супермаркети- докато си пазаруваш, колата се зарежда. Винаги има свободни места. На Запад хората Не купуват масово електромобили, чакат друго, по- практично решение. По магистралите някои устройства вече са повредени.

За какъв период от време ще служи батерията(акумулатора) ? Колко ще струва на собственика на возилото(все още ,в добро състояние),евентуалната (неизбежна) подмяна на изчерпалата ресурса си батерия ,с нова ? Задължително е ,да се знае -предварително !

само в Норвегия оти фиордите с вецове са повече от ората

Не зарядните станции, а високата цена и ненадежност са причината. Висок риск от самозапалване. Цената за смяна на батерията е по-висока от закупуването на нов автомобил. Въглеродния отпечатък при производството е равен на 13 години ползване на бензинов автомобил. Коя електричка ще изкара толкова време , за да има смисъл от употребата и ?

Така докато пламне първата кола в някой паркинг на МОЛ. И след нея целия МОЛ рухне.

И има жертви, след което застрахователните компании се хванат за гушите по щети към трети страни, а накрая ни вдигнат ГО на всички, в тази връзка...

Са удобни тез зарядни станции - всяка си има отделно собствено приложение. Половин час докато го подкараш и си вкараш майчиното мляко, още час да се позареди колата да ти стигне до следващата станция...ама ние време имаме...особено ако вали...1 кола на час и половина, не виждам проблем, ако съм 4 ти на опашката...аз съм си предвидил, че от София до Бургас ще стигна за 24 часа. Фактури на служебните коли как издават? А служителите как плащат? Не че нещо, но официалните оказиони са пълни с електрички на по 4 5 хиляди километра. Хората опитват, но просто не става.

Не съм имал преносим компютър ,на който батерията да изкара повече от 5 години .Или ще се скапе от раз или капацитета пада драстично .Клетките в колите са същите .Бензинова кола нова и тя ще изкара толкова .Сложили три кенчета от кола за мотор.Вместо да направят нещата качествени и да подлежат на ремонт , корпорациите правят еднодневки .Това е едно лицемерие

Забравяйте ако дир блокира коментар, ползвайте Psiphon Pro Vpn. С две кликвания коментарът е он лайн . Гарантрнано!

Откъде ток в България за зарядните за милион или повече електрически коли? Десно Левите ДСБ,ДБ,и ГЕРБ 14 години усърдно Унищожаваха всеки евтин и полуготов Енергиен проект с Руската Федерация и сега вече с ПП в Сглобката напълно Успяха да превърнат България от Главен Износител на Електроенергия,Газ,Петрол и петролни продукти на Балканите..... ..във Вносител вече на Електроенергия,газ от Турция,и скоро петрол и продукти. ..... Запада и неговите туморни Сглобили буквално Унищожиха България! Весели празници и се отървете от Евроатлантическите Илюзии! Те са Капан!

Хехе, настъпват, трънки! Доста от производителите се усетиха, че нещо не им се вързват финансите и взеха да пеят друга песен. Ама вие продължавайте да лъжете.... :))))

Струва ми се по-логично хибридните технологии - по-ефтини, не се нуждаеш да чакаш часове да заредиш. Жалко, че няма дизелов хибрид.

Апропо....как ще се "утилизират" отработилите ресурса си акумулатори ? Питано по нашенски ,да не започнат да ги "оползотворяват" у нас ? Което ще си е крайно мръсно производство ?

Ако ще ги "оползотворяват"в България,като нищо може да шашнем света с акумулатори "втора употреба" . И разбира се ,ще ги дават "на сметка" !

Целта на електромобилите е да отучат хората от свободата им. С електрика си ограничен да ходиш от вкъщи до работа и обратно. Свободата на движение ще е само за богатите, които могат да плащат самолетните билети, или хотелите по пътя! - Например с едно ДВГ германецът пали колата и отива на почивка в Италия или Испания, а с електрика не е така. - Кой ще пътува да прави бизнес от северна Германия до южна с електрика - вместо 5-6 часа, ще отнема един ден!? Другото е, че в един момент ще ни кажат, че електрическата мрежа не може да поеме всички електрички, защо: - Всички викат станции за бързо зареждане е решението - да ама за 1-2 коли е ОК, а някой замислял ли си е какви мощности трябва да пренася електропреносната мрежа например да зарежда едновременно 20 коли .... който е пътувал по немската магистрала, знае колко коли чакат да заредят дизел или бензин по големите немски магистрали. Електропреносната система е абсолютно непригодна за масовото минаване на електрически коли. Например само за трафика по Франкфурт - Берлин на всяка бензиностанция чакат по 20-30 коли минимум да зареждат във всеки един момент - а 50л гориво се зарежда с плащането за 5 минути ..., представете си ако са електрички какви кабели трябва да вървят покрай тази магистрала за да поддържа реално няколко хиляди коли едновременно зареждане по цялото трасе!

Докато не се намери революционна техн. относно батериите и тяхното зареждане ЕЛ автомобили няма как да дтанат масово транспортно средство.

Как да няма? Има от поне 15 години, мерцедес 300h

Много скоро литият ще свърши и край с утопията.

Абе Наде!!! Откъде преписа тоя пасквил ма??? Па и дълъг....

Ние ползваме инфраструктура създавана 100 години. Днес камък да хвърля, на бензиностанция ще падне. Докато същото се случи с електро зарядните станции, ще си карам дизела и това е. 5/100 винаги. Както и да го смятам, за 10 години експлоатация не мога да изхарча разликата в цената на добър употребяван дизел (плюс горивото), дето минава с едно зареждане 1000 км, със коя да е нова електрическа кола и нейния ток, щото и при тях се плаща, даже някой път доста скъпо. Освен това съм дълбоко убеден, че това което истински убива природата е свръх консумацията. Неможе да ми каже някой, че не искал да кара кола по-стара от 3 години. Просто е несериозно. Какво ако я кара до 5-6 годишна, лоша ли ще е? Или просто ще му омръзне? Ето това е проблема.

Абе не е баш така

Електомобилите са за заможни хора все още. Но малко по малко стават все по-достъпни. От друга зтрана, жалко е, че България допуска да се внасят дизелите от всички страни на Европа, които ги изхвърлят.

Какви еш коли бе глупацо. Те ако искаха ел коли щяха да почнат от ел мрежата дет не е предвидена за такова натоварване. Ми в германия всичкото кабеш върви под земяъа. Не виждам да са почнали дс копаят. Ако им спрат бензина и ще изприпадат

Им педалите ма електромобилите. И движение хич. Защото няма ток за такива безумия

Вече направо си е рисквано да си купуваш ДВГ. Скоро няма да можеш никъде да го караш.

Хубаво и какво? Те ще ги произвеждат, ние ще си ги караме. Какъв е проблемът?

Не се натегай. Те ел кабелите са в тръби под земята и тръбите са преоразмерени. Където трябва да се подменят кабели - става без копане. И се прави.

Плановете били прекрасни.... Журналистика като от социализма Какви планове бе другарки мисирки?! В момента никоя зарядна станция не изкарва печалба!!! Нито една И ще става по-зле. Всичкит еми познати с електрички ги зареждат вкъщи!!!! На евтин битов ток. До зарядна станция не припарват. Който се е излъгал и инвестирал, сега си скубе косите Плановете, петилетките, указите, директивите и регламентие водят към фалит

Празни са тия станции на по 100 км. На 1 лв за киловат няма желаещи. Фалит за наивните инвеститори и блокаж на следващи инвестиции. Разруха

Поредната партенка измислена от икономистите да къртят пари от нищото. Пример: Преди 10 години продаваха led крушки по 10$ с обещанието че ще спестиш 400$ да речем за 20 години Всички си купиха, а после вдигнаха тока и стана щеш не щеш купуваш не да спестиш, а да харчиш и плащаш същите сметки както преди. После така наречените вечни led почнаха да се чупят защото електрониката им беше чипо направена. 20 години нанайси. Сега така наречените вечни led се продават за .99цента, а обикновения консуматор не само че не спести, а се набута с 10$ крушка плюс повишаване на цените на тока Та същото и с тия електрически коли, някой ще направи кинти на гърба на глупаците консуматори

Е, щом вече за коледни играчки се стрелят, какво ли ще е край зарядните станции....

не се ли изисква трифазен ток за зарядна

Не! Обаче се иска зарядната станция да е нафраскана с батерии колкото за 5 коли минимум. Та кой нормален ще влага пари в толкова много батерии които са по -скъпи от някой коли. Дугите начини не се казват зарядни станции, а контакти еднофазни и трифазни.

Има и друг момент. С електричката си следен на навсякъде. Никъде не можеш да платиш кеш. А ако някой реши дати резне достъпа до инфраструктурата отиваш на кино. тепърва ще почнат и да вдигат застраховките, защото при всяка лека катастрофа, застрахователите предлагат да тотализират колата, защото не се знае състоянието на батерията