Електромобилите настъпват, а битката за зарядни станции тепърва ще се разгаря
Бюрокрацията обаче си остава основна спънка
Обратно в новинатаКоментари - Електромобилите настъпват, а битката за зарядни станции тепърва ще се разгаря | Бизнес.dir.bg
Коментари
Има и друг момент. С електричката си следен на навсякъде. Никъде не можеш да платиш кеш. А ако някой реши дати резне достъпа до инфраструктурата отиваш на кино. тепърва ще почнат и да вдигат застраховките, защото при всяка лека катастрофа, застрахователите предлагат да тотализират колата, защото не се знае състоянието на батерията
не се ли изисква трифазен ток за зарядна
Поредната партенка измислена от икономистите да къртят пари от нищото. Пример: Преди 10 години продаваха led крушки по 10$ с обещанието че ще спестиш 400$ да речем за 20 години Всички си купиха, а после вдигнаха тока и стана щеш не щеш купуваш не да спестиш, а да харчиш и плащаш същите сметки както преди. После така наречените вечни led почнаха да се чупят защото електрониката им беше чипо направена. 20 години нанайси. Сега така наречените вечни led се продават за .99цента, а обикновения консуматор не само че не спести, а се набута с 10$ крушка плюс повишаване на цените на тока Та същото и с тия електрически коли, някой ще направи кинти на гърба на глупаците консуматори
Плановете били прекрасни.... Журналистика като от социализма Какви планове бе другарки мисирки?! В момента никоя зарядна станция не изкарва печалба!!! Нито една И ще става по-зле. Всичкит еми познати с електрички ги зареждат вкъщи!!!! На евтин битов ток. До зарядна станция не припарват. Който се е излъгал и инвестирал, сега си скубе косите Плановете, петилетките, указите, директивите и регламентие водят към фалит
Вече направо си е рисквано да си купуваш ДВГ. Скоро няма да можеш никъде да го караш.
Какви еш коли бе глупацо. Те ако искаха ел коли щяха да почнат от ел мрежата дет не е предвидена за такова натоварване. Ми в германия всичкото кабеш върви под земяъа. Не виждам да са почнали дс копаят. Ако им спрат бензина и ще изприпадат
Ние ползваме инфраструктура създавана 100 години. Днес камък да хвърля, на бензиностанция ще падне. Докато същото се случи с електро зарядните станции, ще си карам дизела и това е. 5/100 винаги. Както и да го смятам, за 10 години експлоатация не мога да изхарча разликата в цената на добър употребяван дизел (плюс горивото), дето минава с едно зареждане 1000 км, със коя да е нова електрическа кола и нейния ток, щото и при тях се плаща, даже някой път доста скъпо. Освен това съм дълбоко убеден, че това което истински убива природата е свръх консумацията. Неможе да ми каже някой, че не искал да кара кола по-стара от 3 години. Просто е несериозно. Какво ако я кара до 5-6 годишна, лоша ли ще е? Или просто ще му омръзне? Ето това е проблема.
Докато не се намери революционна техн. относно батериите и тяхното зареждане ЕЛ автомобили няма как да дтанат масово транспортно средство.
Целта на електромобилите е да отучат хората от свободата им. С електрика си ограничен да ходиш от вкъщи до работа и обратно. Свободата на движение ще е само за богатите, които могат да плащат самолетните билети, или хотелите по пътя! - Например с едно ДВГ германецът пали колата и отива на почивка в Италия или Испания, а с електрика не е така. - Кой ще пътува да прави бизнес от северна Германия до южна с електрика - вместо 5-6 часа, ще отнема един ден!? Другото е, че в един момент ще ни кажат, че електрическата мрежа не може да поеме всички електрички, защо: - Всички викат станции за бързо зареждане е решението - да ама за 1-2 коли е ОК, а някой замислял ли си е какви мощности трябва да пренася електропреносната мрежа например да зарежда едновременно 20 коли .... който е пътувал по немската магистрала, знае колко коли чакат да заредят дизел или бензин по големите немски магистрали. Електропреносната система е абсолютно непригодна за масовото минаване на електрически коли. Например само за трафика по Франкфурт - Берлин на всяка бензиностанция чакат по 20-30 коли минимум да зареждат във всеки един момент - а 50л гориво се зарежда с плащането за 5 минути ..., представете си ако са електрички какви кабели трябва да вървят покрай тази магистрала за да поддържа реално няколко хиляди коли едновременно зареждане по цялото трасе!
Апропо....как ще се "утилизират" отработилите ресурса си акумулатори ? Питано по нашенски ,да не започнат да ги "оползотворяват" у нас ? Което ще си е крайно мръсно производство ?
Струва ми се по-логично хибридните технологии - по-ефтини, не се нуждаеш да чакаш часове да заредиш. Жалко, че няма дизелов хибрид.
Хехе, настъпват, трънки! Доста от производителите се усетиха, че нещо не им се вързват финансите и взеха да пеят друга песен. Ама вие продължавайте да лъжете.... :))))
Откъде ток в България за зарядните за милион или повече електрически коли? Десно Левите ДСБ,ДБ,и ГЕРБ 14 години усърдно Унищожаваха всеки евтин и полуготов Енергиен проект с Руската Федерация и сега вече с ПП в Сглобката напълно Успяха да превърнат България от Главен Износител на Електроенергия,Газ,Петрол и петролни продукти на Балканите..... ..във Вносител вече на Електроенергия,газ от Турция,и скоро петрол и продукти. ..... Запада и неговите туморни Сглобили буквално Унищожиха България! Весели празници и се отървете от Евроатлантическите Илюзии! Те са Капан!
Забравяйте ако дир блокира коментар, ползвайте Psiphon Pro Vpn. С две кликвания коментарът е он лайн . Гарантрнано!
Са удобни тез зарядни станции - всяка си има отделно собствено приложение. Половин час докато го подкараш и си вкараш майчиното мляко, още час да се позареди колата да ти стигне до следващата станция...ама ние време имаме...особено ако вали...1 кола на час и половина, не виждам проблем, ако съм 4 ти на опашката...аз съм си предвидил, че от София до Бургас ще стигна за 24 часа. Фактури на служебните коли как издават? А служителите как плащат? Не че нещо, но официалните оказиони са пълни с електрички на по 4 5 хиляди километра. Хората опитват, но просто не става.
Така докато пламне първата кола в някой паркинг на МОЛ. И след нея целия МОЛ рухне.
Не зарядните станции, а високата цена и ненадежност са причината. Висок риск от самозапалване. Цената за смяна на батерията е по-висока от закупуването на нов автомобил. Въглеродния отпечатък при производството е равен на 13 години ползване на бензинов автомобил. Коя електричка ще изкара толкова време , за да има смисъл от употребата и ?
За какъв период от време ще служи батерията(акумулатора) ? Колко ще струва на собственика на возилото(все още ,в добро състояние),евентуалната (неизбежна) подмяна на изчерпалата ресурса си батерия ,с нова ? Задължително е ,да се знае -предварително !
Във Франция бързозареждащите устройства са по паркингите на големите супермаркети- докато си пазаруваш, колата се зарежда. Винаги има свободни места. На Запад хората Не купуват масово електромобили, чакат друго, по- практично решение. По магистралите някои устройства вече са повредени.
Ако наистина това правителство изкара битовите потребители на свободния пазар на тока през 2026-та. Жалко за електромобилите тогава....
Най-бързото "презареждане" е унифициране на батериите и смяната им за минути на "зарядната" станция. Времето за това не бива да превишава времето за зареждане с гориво на класическа бензиностанция.
Всичко добро и работещо се отрича и се предлагат стотици еднодневки - технически решения които пълнят джобове докато бъдат отречени и отхвърлени.После нова атака и така...да видим кой кого..
Пълна глупост.... И лъжа.... Това е поредната кражба от нас бедните българи. Немецо си купи ЕКО джип за 80е и 40 му даде държавата от нашио джоб. Така и баба знае. Или фирми и на тях с 50% по ефтино ..
Търсене и предлагане. Дори в България вече е пълно със станции за зареждане. Ако отворите plugshare надали ще има отсечка 100км от магистралата или главен път без зарядна станция. Това което все още липсва тук са бързите зарядни от 150-250 киловата.
Липсва либерализация на пазара и спиране на Козлодуй+ отписване на договора с американците за чертежи на Белене ;) 2026 ще ви видим със зареждането на 70 евроцента на квч
Не съм имал преносим компютър ,на който батерията да изкара повече от 5 години .Или ще се скапе от раз или капацитета пада драстично .Клетките в колите са същите .Бензинова кола нова и тя ще изкара толкова .Сложили три кенчета от кола за мотор.Вместо да направят нещата качествени и да подлежат на ремонт , корпорациите правят еднодневки .Това е едно лицемерие