Коментари - Експлозивен растеж при електрическите автомобили | business.dir.bg
назад

Експлозивен растеж при електрическите автомобили

Пазарният дял на електромобилите е нараснал от 4% през 2020 г. до 14% през 2022 г. и темпото ще се ускори с още 18% тази година, смята МАЕ. 2/3 от тези коли се продават в Китай

Обратно в новината

Коментари - Експлозивен растеж при електрическите автомобили | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Направете читав и удобен градски транспорт, сигурен и спазващ графиците и хората сами ще слязат от колите. Електрокарите нямат нищо общо със екология. НИ ЩО. Имат общо с кражба на пари.

Когато говорите за електромобили, по-леко с прилагателни като "експлозивен", "огнен" и т.н., че навяват двусмислени конотации. То, за електрическите тротинетки вече предписанията са да се зареждат някъде по-далече от жилищата, а не в приземни гаражи, антрета и т.н., за да не стане сакатлък и да изгори къщата, барабар с обитателите й. Даже разните литиеви батерии за ръчни инструменти, дето са от порядъка на 2-4 Ah, т.е. 40-80 Wh се препоръчва да не се оставят без наблюдение, както и да не се слагат за зареждане веднага след интензивно ползване, ами да им се даде време да поизстинат, а също и да не се зареждат на пряка слънчева светлина. Пък какво да кажем за батерии по 80 kWh през нощта в гаража, дето ни противопожарна система ги гаси ако тръгнат, нито нищо.

В София уж се спазват графиците, обаче доколко е сигурен, предвид какви се качват вътре понякога... Пък за изгоден и удобен нещо не ми се връзва. При нужда от прекачване, с колата излиза съизмеримо като разход, стига да не трябва да се паркира в някоя от зоните. Засега електрокарите май не плащат за паркирането, но рано или късно и това ще го променят. Обаче електрокарите имат допирни точки с екологията, поне що се отнася до изместване на замърсяването извън гъстонаселените места, по отношение на придвижването и по разни чилита, китаита и прочее, по отношение на производството. Един вид - not in my backyard, което също работи от нечия гледна точка.

По тази логика, аналогично на автомобилите с газовите уредби, електричките също нямат работа в подземните паркинги. Не е зле да се забрани влизането им в подземни паркинги.

АГУтата не ги пускат в подземните, щото пропанът е по-тежък от въздуха и при теч ще си остане там. Метановите и те попадат в графата на общо основание, въпреки че при теч, метанът ще изсфиряса. Обаче електричките и в партерните/надземните нямат, щото независимо на кой етаж са, веднъж тръгнат ли няма гасене, освен укротяване с десетки тонове препарати, та смятай какво ще стане със сградата. Те като цяло трябва да стоят надалече от хора, особено по време на зареждане. Сградните противопожарни инсталации нищо няма да подушат, за разлика от пожар на кола с ДВГ. Помниш ли онзи кораб за транспорт на коли Фелисити Ейс, дето изгоря - щетата беше за почти половин милиард. Така и не се разбра в крайна сметка откъде е тръгнало, но предвид хибридите и електрокарите, можем да се досетим, хеле пък като противопожарната система нищо не е овладяла.

Може да го видите сами ето тук https://www.youtube.com/watch?v=D82iqWGyZdQ Само за любители на бързи скорости.

Не харесва Порше, Ролс Ройс, Ферари и други класики.

Едно време крепостните файтонаджии и коняри, със сигурност са заклеймяват дизела и бензина, докато други са купували имоти в периферията на градовете, осъзнавайки че цените им ще станат космически... Дерзайте Ганьовци ! Диййй

Общото между ел.автомобил и диарията е, че незнаеш дали ще стигнеш до в къщи.

бай на немската авто индустрия, до 20 г ще изчезне

Затуй според гугъл Китай открива по 2 електроцентрали на въглища седмично. Пък вие си отчитайте екологични успехи. Все по-пълно, ала-бала, 20%, 40%...крайния резултат сме го виждали, няма как този път да е по-различен.

Китай е най-големият производител и внедрител на възобновяеми източници. А в Европа има фирми , които правят по 20 милиарди оборот на година само от вятърни перки. Пък вие дишайте въглища .

Къде са отворковцитр , които предричаха крах на електромобилите втомобилите и ни убеждаваха , колко са лоши? Тесла влезе в петицата на най-големите производители , а няма голям производител без няколко модела в продажба и още толкова в разработка. Тука вече и селските джигити почнаха да се ослушват за електричка. Противници останаха само болните мозъци

Не си схванал проблема - не е дали трябва да се смени източника на енергия. Проблема е дали държавата ще каже кой е по-добрия начин. Като се дават финансови предимства на електрическите автомобили, перки, фотоволтаици и т.н. се убиват всички останали възможности. Кой може да се конкурира с дотирани производства? Не е ли достатъчен примера с производството на електричество в България за да вденеш?

Светът се развива напук на пръдните на Ганьо срещу всичко ново. Най-много ме кефи като накрая Ганьо , като всеки травестит , гордо снабди семсялето с това , което вчера е напърдявал по форумите и почне да се пъчи с него , все едно не е било.

Поредните зелени партенки... Електрокарите изчезнаха от магазините, а се продават 5 литрови аудита като топъл хляб. Естествено екологично чисти ;)

Цанко, вземи си електричка и пътувай само дотам, докъдето може да те откара. Ще спасиш много хора от безполезното си присъствие.

"Правят оборот", защото получават субсидии. Скоро ше секнат субсидиите и ще се види разликата между оборот и печалба. Да цоцаш готови пари не е същото като производствощена ефективност.

Голяма част от растежа е защото институции закупуват електрички с обществени поръчки. За обикновените хора все още този транспорт нито е финансово достъпен, нито ефективен. Никой обикновен човек не си купува по-скъпа кола, с която може да се движи само в града и се зарежда половин денонощие, защото не разполага с ресурсите и времето за това. Истинският бум през последната година е при употребяваните коли, заради високите лихви и нарастване на цените при новите, че но за това индустрията няма интерес да се пише, въпреки че е екологично от производствена гл. т.

Това е бъдещето.

И храните от хлебарки, социалният рейтинг и дигиталният контрол. Мамичката ви проста техно фетишистка. Климактични сектанти гнусни.

Чат Джи пи ти какво ти е разрешено да мислиш, прогресивен малоумнико. Толкова сте тъпи, че един текстов калкулатор може да ви управлява без никакъв проблем.

Това са мечтите на позеленелите, ама надали.

Цанко смени хапчетата.

Ех Вася, Вася - опять двойка.

И сополиви .

Показва китайските електрички на изложението в Шанхай. https://www.youtube.com/watch?v=Q_mkxLzbjwU

Е как да е?! Субсидии за "чистите" електрички, ограничения за "мръсните" ДВГ.

батерии е всъщност доста мръсен бизнес. Също така и доста скъп, тъй като лития, кобалта и т.н. се копаят доста трудно. Да не говорим, че залежите на тези метали на планетата ще стигнат да електрифицират има няма само 20% спрямо сегашните коли на ДВГ. Извода,както споменава многократно Скот Т. собственик на най-голямата мина за литий в света - до 20 години ел. колите ще станат толкова скъпи, че само 1% от населението на земята ще може да си ги позволи, другите ще ходят пеша. Това не ви ли се връзва някак си с идеята на Клаус Шваб и световния икономически форум за бъдещето на света. Няма да караме коли! Именно това е идеята на електричките, да ни накарат тихомълком да зарежем ДВГ-то за да може след 20 год. никой да не може да си позволи кола.

Лития се води възобновяем, той може да бъде рециклиран, това което си писал са пълни глупости, лития необходим за една батерия на автомобил са нужни около 8-10 кг от елемента, така че литий има пре достатъчно на планетата, освен това много батериите в електромобили, влезли в употреба преди години, започват да достигат края на първоначалния си цикъл на живот. Броят им се очаква да нарасне осезаемо след 2030 г., а това означава, че предстои процес по масово рециклиране. Това, от своя страна, ще намали добиването на литий с около една десета след 20 години

Знаете ли кое е общото между електричките, и стомашно чревното разстройство? Страхът дали ще успееш да стигнеш навреме до дома си. Моята кола с един резервоар изминава деветстотин километра, и пред това време минавам покрай две дузини бензиностанции. Дори в най-затънтените местенца има къде да заредиш. Докато ел. зарядни станции не се появят дори по третокласните междуселски пътища, и батериите не започнат да се зареждат под десет минути елекрическите коли ще си останат градска глезотия с която някои хора да си избиват комплексите.

Лития се води рециклируем, ама все още никой не го рециклира. В момента в света има над 1,5 милиарда коли, като броя им се удвоява на всеки 20 години. Прави си сметка колко батерии трябват и най-важното колко ток трябва. Отделно този ток трябва да го доставиш до удобно за зареждане място. Може и да стане, но няма да е толкова скоро колкото ни го представят.

Интересно! Коментарът ми е изтрит! Явно модераторите не са били щастливи,че синът ми е спечелил пълна стипендия за частно училище с есе, свързано с ел.автомобилите. Той просто впечатли комисията, че ел.автомобилите не са толкова чисти колкото се опитват да ни ги предстяват.