Демиан Пинтос в He's The Man: Вярвайте в себе си, в екипа си, и ще промените картинката
Можем да променим света, само ако всички работим заедно, категоричен е генералният мениджър на "Филип Морис България"
Петото издание He`s The MAN 2023 на Dir.bg за пореден път ни срещна с онези мъже, които знаят как да следват пътя си, да вдъхновят с примера си, да постигат целите и да вярват в мечтите си. Събитието се проведе във Военния клуб в София.
Тази година изданието бе под мотото "Мъже с кауза", за да бъде обърнато внимание на делата на няколко забележителни мъже в съвременния свят, и те да разкрият онова, което ги вдъхновява и дава смисъл на работата им пред двумилионната аудиторията на най-големия портал в България.
Георги Тошев, Рой Хил, Демиан Пинтос, Иван Бърнев и Галин Стоев (от ляво надясно)
Снимка: Иван КоловосВодещ на събитието бе журналистът Георги Тошев, а в разговор с част от героите тази година - актьорът Иван Бърнев, Крис и Юли от група "Молец", режисьорът Галин Стоев, както и един от ярките примери в бизнеса - генералният мениджър на "Филип Морис България" - Демиан Пинтос, разкриха онова, което ги мотивира никога да не спират и винаги да търсят.
Генералният мениджър на "Филип Морис България" е екипен играч, обича силните отбори с цел и визия, и знае как да промени картинката.
Кариерата на Демиан Пинтос във "Филип Морис Интернешънъл" стартира преди повече от 10 години и преминава през различни маркетинг и ръководни бизнес позиции, последната от тях - глобален ръководител за най-големия бранд в портфолиото на компанията.
Вдъхновението да създаваш бъдещето
От сцената на He`s The MAN! Пинтос заяви, че "Филип Морис Интернешънъл" се опитва да промени онова, което компанията е възприемала като много голям проблем в световен мащаб. "Най-голямото въздействие, което можем да имаме върху общността, и посланието, което отправяме е - хората да спрат да пушат или да преминат към по-добра алтернатива. И ние повярвахме, че можем да направим повече. Това беше концепцията за намаляване на отпадъците от цигари."
Пинтос сподели, че след като е повярвал в концепцията на компанията е поел по пътя към осъществяването ѝ, без никакво колебание:
"Има милиарди отпадъци от цигари. Много хора вярват, че това поведение е ок. Не разбират въздействието, което поведението им оказва върху околната среда. Всичко, което се правеше през компаниите и правителствата, не работеше ефективно. Решихме да потърсим начин да кажем на младите, че това поведение не е ок. Избрахме друг подход - кой по-добре от младите артисти може да направи това? Именно те да отправят послание към връстниците си, защото трябва да променят онова, което правят. Виждате резултатите сами, и освен всичко останало - те ви разказват за българското творчество, креативност и потенциал. Кампанията "Промени картинката" ни даде възможност да разширим тази идея и да я покажем на места, на които обикновено се случва замърсяването. Много се гордеем с това и разширяваме посланието и в бъдещето", заяви Демиан Пинтос за успеха на кампанията.
"Трябва да се създаде възприятие за проблема у хората. Трябва да е въздействащо пред самите пушачи. Да работим заедно с различни групи. Ако погледнете голямата картинка, тази свобода и прозрачност, която дадохме на артистите, помогнали ни за тази идея, е много по-въздействаща.", сподели още Пинтос.
Мисията да промениш света
Как изкуството успява да провокира отговорно потребителско поведение? "Целта ни е много проста и понякога на хората им е трудно да повярват. Но това, което ще ви каже всеки служител на "Филип Морис" в България, а и навсякъде по света е, че ние всички имаме възможността да държим хората далеч от цигарите. Това, което аз искам да видя, е тази мисия да се реализира в България. Не е тайна, че България е европейската страна с най-много заболявания, причинени от тютюнопушене. Ние виждаме резултатите от това, което правим. Всеки, с който сте говорили - приятел, член на семейството, с някой който е спрял пушенето - или го е направил завинаги, или е минал на IQOS . Единственото, което ние искаме е прозрачност и диалог в българското общество, категоричен е Демиан Пинтос.
България в латино ритъм
За генералния мениджър на "Филип Морис България" България сякаш е позната, тук той се чувства у дома. "Аз обожавам България, харесва ми държавата. Хората, морето, планините. Обичам София и Пловдив, виждам колко много неща се променят и случват, и в страната, и в компанията ни. Млади хора, които са били в чужбина, сега се връщат, за да открият нови бизнеси, да реализират идеите и мечтите си. Аз лично виждам много потенциал", заяви Пинтос и добави, че вижда много сходства между венецуелците и българите.
"Много харесвам българите. Аз съм роден във Венецуела. И откривам много от тези латино елементи в българите, особено, когато се разкрият. Така че, чувствам се у дома."
Лидерът на новото време
Но какво още е необходимо, за да могат потенциалът, вярата, смисълът, да бъдат в полза на една кауза и има ли изкуство в бизнеса?
"Трябва да имаш силна страст, да следваш мечтите си, защото пътят не е лесен. Второто важно е да бъдете креативни. Креативността е ключова. Не само да откривате начин да решавате проблемите, но и също така да откривате по-добри решения за онези проблеми, които са решавани по определен начин дълги години. И да вярвате в себе си, но и на хората около вас. Тук видяхме музиканти, актьори, режисьори. Не можете да създадете филм с един човек. Трябва ви екип и вие да вярвате на този екип.", заяви Пинтос.
Чуйте още от интервюто, в превод на Рой Хил, във видеото!
He`s The MAN 2023 е поредното събитие, с което българският интернет портал Dir.bg отбелязва своята 25-годишнина и продължава каузата си, защото всеки проект на медията - конкурсът за чиста журналистика Web Report, форумът Green Transition, или платформата WorkTalent, която среща хората с подходящия работодател, имат мисията да променят средата и да откриват и подкрепят онези, които знаят и могат.
Тази година изданието е под мотото "Мъже с кауза", с която отново издигнахме каузата на няколко забележителни мъже в съвременния свят в очите на аудиторията с мисията да обърнем внимание на добрите примери в обществото.
В онлайн интервюта и видеоразговори двумилионната аудитория на Dir.bg се срещна и с драматурга, поет и писател Стефан Цанев, режисьора продуцент и сценарист Стефан Командарев, съоснователя и управител на Аджибадем Сити Клиник УМБАЛ в София Андрей Марков, известния психиатър, богослов и политически анализатор д-р Николай Михайлов.
Както всяка година, и през 2023 година dir.bg насочва погледите на своите близо 2 милиона читатели към добрите примери в българското общество. Това е каузата на целия екип, посветил времето си в търсенето на най-подходящите лица от публичния живот.
He`s The MAN! се провежда за пета поредна година след старта си през 2019-а. В първото издание на поредицата от срещи под мотото "Ум, дух и тяло" се включиха д-р Станимир Сираков, Светослав Иванов, Юлиян Вергов, Ники Станоев, Филип Захариев, Станислав Трифонов-Насимо, Стойчо Младенов, Teoдосий Теодосиев, Денислав Коджабашев и Иво Христов.
През 2020 година, въпреки световната здравна криза, Dir.bg продължи традицията със серията "Време за мъже", в която влязоха проф. Иво Петров, Графа, Михаил Билалов, Лазар Ангелов и Велизар Величков.
През 2021 година He`s The MAN! събра на тайна галавечеря Лазар Радков, Пламен Русев, Христо Мутафчиев и Стефан Вълдобрев в селекцията "В обувките на успеха!".
През 2022 година He` The MAN представи правилата на успеха на проф. Мартин Вечев, проф. Атанас Щерев, Найден Тодоров, Георги Господинов, Малин Кръстев и Димитър Бербатов.
Ежегодното специално събитие He`s The MAN! може да следите и на платформата тук>>>
*He`s The Man! се осъществява с подкрепата на Филип Морис България, Дейзи Тех АД, HONOR, Chivas Regal, Katarzyna Estate, Devin, Subaru
НАЙ
Само за 5 години: Yettel подобрява близо 5 пъти енергийната ефективност на мрежата си
Виена: Спирането на доставките от "Газпром" е предупреждение към бизнеса
Поръчката за ремонта на ПАВЕЦ "Чаира" се провали
Потвърдено: Работник в испански супермаркет е бил незаконно уволнен за това, че е ял крокет
Биткойнът за първи път надхвърли прага от $95 000 под въздействието на "ефекта Тръмп"
Виена: Спирането на доставките от "Газпром" е предупреждение към бизнеса
Поръчката за ремонта на ПАВЕЦ "Чаира" се провали
"Форд" съкращава 14% от работните места в Европа след драстичен спад в продажбите