BYD - китайският конкурент на Tesla, ще строи завод в Турция за $1 млрд.
Build Your Dreams: китайска автомобилна експанзия от Турция, Унгария, Мексико, Тайланд
Обратно в новинатаКоментари - BYD - китайският конкурент на Tesla, ще строи завод в Турция за $1 млрд. | Бизнес.dir.bg
Коментари
Сега можем да сме сигурни, защо Русия строи скоростно 6 ядрени реактора в Турция. Това не е малка инвестиция и със сигурност преговорите по нея са били поне година и дори повече. Турция се стреми да се превърне в регионална икономическа сила. Има и потенциала да го направи. Докато в Западна Европа затварят заводи, в съседката ни се отварят. При прогнози, че до 2030 година всеки трети електромобил в Европа ще е китайски, картинката доста се избистря. Другото е, че Турция ще се сдобие със специалисти в съответната област. Видяхме, до какво води и това. Създадоха собствен изтребител. След до десет години ( подозирам, че този срок дори е прекалено голям ), ще имат и собствена марка електромобили. А ние? Ние си продаваме реакторите за жълти стотинки на фашистите.
Що не давате на хората да коментират под пропагандните ви новини спускани директно от кацапия?
най вече заради безмитния договор със скапания ес и евтината газ и липсата на въглеродни квоти. Идеална дестинация , и аз искам така, без руски санкции и брюкселски правила, само достъп до пазара ма ес
турция вече е европейска икономическа сила..... европа е световен разграден двор, чиито ке неф сме ние с атлантизъм до шия
Майтап ли си мислите, че е? Директно ви се каза. Ще възстановявате Украйна през данъци, въоражаване, обедняване. И ще гледате "джунглата как цъвти", докато "цивилизацията" ще смърди на кенеф и дюнерчета. ХАХАХА
Когато запада прави електрички е гнусна зелена пропаганда, когато го правят китайците е прогрес!
Китайците, като стой та гледай, ще докарат електричките до там, че да бъдат предпочитани пред ДВГ-то!
Само ми губите времето, но за вашето образование ще се жертвам отново: Турция строи 4 (четири) руски реактора . Обсъжда се строеж на още 4 с или корейски, или руски реактори. И още 4 с китайски реактори. Това се нарича диверсификация. Не забравяйте, че турците имат внос от около 6500 гигават часа за 2022 например и са нетен вносител на енергия от десетилетие. Построяването на един завод за 5000 души в Маниса не е много впечатляващо, като например само Вестел там дава хляб на поне10000 души. НОвината за такава инвестиция в Турция се равнява все едно да се похвалиш, че отваряш цех за дограма в Костенец.
Няма лошо в развитието на автомобили на батерии, но не с анатемосването на конвенционалните такива. Иначе си е репресия! Демокрацията е на хартия.
Кой от всички вас кара в момента китайска кола? Или са само корейски, японски и европейски? И имате ли представа и впечетления за качеството на китайските коли? Питайте тези, които ги имат.