На официална церемония вчера, 20 април 2022 г. бяха раздадени наградите за дигитални пoстижения IAB Mixx Awards 2022, които отличават лидерите в интернет общността. bTV Media Group спечели награда в категорията "Най-ефективно използване на данни", с проекта си "Сблъсъкът на титаните в професионалния бокс - Фюри - Уайлдър" и кампанията за спортната среща, излъчена в ефир и в дигитална среда, на сайта btvnovinite.bg/sport, осъществена съвместно с Efbet.

bTV Media Group грабна наградата в надпревара с 92 финалисти, които се бориха за престижните отличия, разпределени в 19 категории. Mеждународно жури оценяваше безпристрастно проектите по определени критерии и селектира, най-добрите сред тях. Компанията е финалист и в категориите "Програматик", както и в "Digital craft and innovation" с проекта за първата и единствената в България кампания с добавена реалност в Instagram, "Виж ме сега на сцената", създадена за "Гласът на България", в партньорство с козметичния бранд Avon. Наградите са еталон за високото качество на онлайн кампании в дигиталната индустрия, а победителите очертават тенденции на развитие на бранша.

Снимка: bTV

"Печелим награда в категорията, която измерва ефективност на резултатите и сме щастливи, че усилията ни в тази посока са забелязани. bTV Media Group инвестира в развитието на дигиталните проекти и се стреми да надгражда ефективността на дигиталните ни кампании и така предлага все повече възможности за повишаване на познаваемостта на марките, с които партнираме.", сподели Зоя Василева, директор "Дигитален отдел и дигитални продажби".