bTV Media Group с шест престижни отличия за комуникационна ефективност
Специална награда получи и бизнес уебсайтът businessnovinite.bg за авторския материал на Десислава Боцева "Какво дишат хората с печки в домовете си"?
Българското дружество за връзки с обществеността връчи наградите "PR Приз 2023" на 17 май. 23-то издание на конкурса отличи най-добрите кампании в сферата на комуникациите в България. bTV Media Group спечели две награди за "Комуникационен проект на медия" със своята емблематична инициатива "Да изчистим България заедно", както и с кампанията "Holler - Въвеждане на система за интерактивност на зрителите с телевизионното съдържание".
Общо 66 проекта се състезаваха в 14 категории. Традиционно най-оспорваните категории бяха "Корпоративна комуникационна кампания" и "Комуникационен проект за продукт или услуга", а въведените в последните издания "Комуникационна кампания за работодателска марка" и "Инфлуенсър маркетинг" бяха допълнени от новата категорията "B2B комуникационен проект".
През последната седмица bTV Media Group бе отличена с още две престижни награди. Компанията спечели две първи места в категориите "ESG лидер" и "Зелена CSR кампания" за своите инициативи "Грийн филминг" и "Да изчистим България заедно", в конкурса на b2b Media "Най-зелените компании в България" 2023. Специална награда получи и бизнес уебсайтът businessnovinite.bg за авторския материал на Десислава Боцева "Какво дишат хората с печки в домовете си"?
Най-мащабната доброволческа инициатива в България "Добрият пример | Да изчистим България заедно", спечели още едно първо място на годишните награди за най-успешните комуникационни кампании в България - "BAPRA Bright Awards 2023". Златното отличие в надпреварата, организирана от Българската асоциация на PR агенциите, бе присъдено в категория "ESG Комуникационна кампания".
НАЙ
С мечтаната работна виза внесените работници може бързо да избягат от България
Бумът на оръжията: Възход на ВМЗ - Сопот и рекордни приходи от 828 млн. лeва
Delasport с нов офис в София и ускорен глобален растеж
BILLA разкри какво включват стратегическите планове на веригата за 2024 г.
Бумът на оръжията: Възход на ВМЗ - Сопот и рекордни приходи от 828 млн. лeва
С мечтаната работна виза внесените работници може бързо да избягат от България
ЕК: Всяка година в ЕС идват 1,5 млн. трудови мигранти, но не стигат
Бюджетната комисия прие на първо четене забраната за реклама на хазарт