Най-голямата група за рекламно и медийно обслужване в България отбелязва трийсет години с ново име
В групата си партнират 8 компании, 120 служители и над 40 клиенти
Най-голямата група за рекламно и медийно обслужване в България вече има ново име - adhub.
С компанията си партнират едни от най-успешните международни и локални фирми. Това са криейтив агенциите guts&brainsDDB, DNA, Nitram, TribalWorldwide Sofia, медийните PHD и OMD, продуцентска къща Final New и BTL агенцията "Готово".
Компаниите имат 30-годишно сътрудничество в споделеното пространство на бул. Христо Ботев №95, което вече ще носи името аdhub. Рекламният хъб е резултат от дълготрайните взаимоотношения, без да променя дейността и начина на работа в агенциите - всяка от тях ще запази своя бранд, бизнес идентичност и екип.
"аdhub. е част от стратегията за развитие на групата с цел предлагане на пълен набор от услуги в сектора. Новото лого - квадрат, който се отваря като скоби, подчертава гъвкавостта и стремежа на екипа към отварянето на нови възможности за партньори и клиенти", споделя главният изпълнителен директор Ангелос Парасхакис.
Групата на adhub. обединява професионалисти и таланти от различни области, начело с guts&brainsDDB. Агенцията стъпва на българския пазар през 1993 г. и бързо се налага като компанията, която определя тенденциите и развитието на индустрията в страната. Това води до създаването на партньорска мрежа от агенции, която през изминалите три десетилетия работи с едни от най-авторитетните брандове, сред които Yettel, McDonald's, Allianz, METRO, Lidl, Jameson, Perno Ricard, Zagorka, Ford, EKO, EVN и много други. В резултат от успешното сътрудничество се създават едни от най-популярните рекламни кампании, отличени с редица национални и международни награди.
Най-новото постижение в аdhub. e бронзoвата статуетка от фестивала EuroBest в категория "Radio&Audio" за кампанията "Някои приятелства носят светлина". Това е първата награда от престижния форум, спечелена от български екип.
"Групата на аdhub. ще продължи да надгражда креативната и бизнес среда в България, инвестирайки в качествени и дълготрайни партньорства. Защото заедно можем повече", обобщава Добринка Парасхакис, управляващ партньор в групата.
Част от портфолиото на аdhub. са още множество отличия и статуетки "ФАРА", а двете медийни агенции PHD и OMD се класираха на първо място по дял на медийните инвестиции за 2022 г.
Тук може да видите видео с новото лого на adhub. и едни от най-добрите реклами на групата за изминалите 30 години.
НАЙ
Западът прави по-малко електромобили заради слабо търсене, но Китай строи заводи в Европа
ЕСО: ВЕИ мощности за 4500 MW са присъединени към енергийната ни система през 2024 г.
Китай вдига най-големия ВЕЦ в света, но с това поставя в риск милиони в Индия и Бангладеш
Американските находища на шистов добив са застрашени от изчерпване
Западът прави по-малко електромобили заради слабо търсене, но Китай строи заводи в Европа
Американските находища на шистов добив са застрашени от изчерпване
Финландия подозира танкер от руския "сенчест флот", че е прекъснал кабел до Естония
Китай вдига най-големия ВЕЦ в света, но с това поставя в риск милиони в Индия и Бангладеш