Коментари - "Автомагистрали" ще строи последните 89 км от АМ "Хемус" | business.dir.bg
назад

"Автомагистрали" ще строи последните 89 км от АМ "Хемус"

Строят се 134 км, започва проектирането и изграждането на последните 88.9 километра от магистралата

Обратно в новината
| Редактор : Виктор Стефанов

Коментари - "Автомагистрали" ще строи последните 89 км от АМ "Хемус" | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Автомагистрали" ЕАД трябва да стой пътищата а не обирджиски фирми да вдигат цената двойно. Също водата и тока да са социални услуги от държавата .

Няколко пъти коментирам вече - как така се получава, че строежа на магистрала С ДЪРЖАВНИ КОМПАНИИ И ПАРИ ( разбирай и материали по държавни цени , демек почти без пари ) излиза 2-4 пъти по-скъпо от американска магистрала??? В милата ни Родина километър е над 10 млн лева. В Щатите милята е 2-4 млн долара. И строят частници, със скъпи машини и работници с по 10 000 долара заплата на месец !!! Ако някой успее да ми докаже с цифри че верно в България толкова струва, ще го пратя на почивка където пожелае !

хехехеех германците са строели по 1000 км годишно магистрали, с къде по не модерна техника, пътищата все още са в прекрасно състояние ---- да не говориме за цената изобщо. Не искам да говоря за римляните пътищата им все още се използват от преди 2000 години.

А срокове за пуск по участъци??? Кога ше бъдат готови?

Тя тази магистрала много къса, бе.

"Автомагистрали" ЕАД - Експериментално Акционерно Дружество

А да зададем ли въпроса защо пак е избрана държавната "Автомагистрали"? И възникват резонни въпроси: 1. Липсата на публичен търг няма ли да позволи парите да бъдат изхарчени на тъмно, като например част от дейностите бъдат възложени на частни фирми, избрани по непрозрачен начин? 2. Има ли капацитет "Автомагистрали" да се справи с проектирането и строежа, след като винаги основно се е занимавала със зимно снегопочистване и поддръжка на вече построени пътища? Май тази фирма няма капацитет за такова строителство - нито техника, нито работна ръка. 3. Предишния лот пак беше даден на "Автомагистрали", но реално пак строят изпълнители. Кой и как ги избра? Който успее да отговори на тези въпроси, всъщност ще разбере има ли корупция в България и откъде започва тя!

Ей няма угодия на троловете. Ако е чужда фирма: ТОЛКОВА ЛИ НЯМА БЪЛГАРСКИ ФИРМИ. Ако е българска частна фирма: ТОЛКОВА ЛИ ДЪРЖАВАТА НЕ МОЖЕ ДА ОРГАНИЗИРА ФИРМА И ПАРИТЕ ДА НЕ ОТИВАТ НАВЪН. Ако е държавна фирма, те този гост се изходи по въпроса. А Конфуции го е казал: не е важно какъв цвят е котката, черна или бяла. Важното е да лови мишки. Дай Боже да я направят тази магистрала, че ние във Варна съвсем ще замязаме на дълбок прованс. Нищо, че Хемингоей е каза: вСИЧКО КОЕТО Е ДАЛЕЧЕ ОТ МОРЕТО Е ПРОВИНЦИЯ.

Пардон за грешката:ХЕМИНГУЕЙ.

Тов а е добър начин да се заобиколи търга по държавната поръчка. Как е сметната цената не се знае. Подизпълнителите ще са "наши" фирми.

журналиста май, не е добре запознат с географията на България.

Големи избори, голяма организация, големи думи, големи фирми голямо чудо, а магистралата я НЯМА.

Прав си. Хемус я няма от поне 50 години.Дай боже да стане в следващите 4 5 години.