80% от колите втора употреба у нас са с манипулиран километраж
Загубите от измамите при бизнеса с колите на старо в ЕС са за милиарди евро
Обратно в новинатаКоментари - 80% от колите втора употреба у нас са с манипулиран километраж | Бизнес.dir.bg
Коментари
Проблема е че всичкия изпърдял дизеляк от Европа се вкарва и трови въздуха на големите градове. Поне пред това всички сме равни и онези от които зависи да го спрат дишат същия въздух.
Технологията я има и доколкото съм запознат има 1 2 проекта точно на тази тематика. НО дали всички автомбилопроизводители ще се съгласят да ползват публична база тук съм много скептично настроен току лъснат още една камара неща за който не сме се сетили освен превъртането на километража
Сигурен съм, че повечето ще напишат как им е ясно, че са превъртяни километрите, но като стане време да си търсят кола слагат филтър в мобиле до 150,000км и останалите коли изобщо не ги гледат.
забранете вноса на стари коли и спрете от движение всичко що е над 10 г и да почваме на чисто!
Защо не задължат производителите да произвеждат колите така, че да не може да се променя километража. Или ако се промени да спира, да блокира и от километри да си личи, че е човъркана колата!? Не ми казвайте, че ще му намерят цаката! Има начин да се направи така, че да си личи. Те кола правят - толкова сложно нещо, та един километраж ли няма да направят! Ама не искат явно или не им се занимава.
Под 1% от колите са с превъртан километраж. Защо е нужно да се лъже и прави психоза? Кой има интерес от това?
Мерси, че ми казахте. Хич не се сетих, когато купих кола на 210 000км, а в сервизната книжка маслото беше сменяно на 280 000км. И така няколко пъти.
Уреда "одометър" - какво ли ще е това на български??!! Да бяха направили опит да го преведат поне!!
че не всеки ходи и до тоалетната нон стоп с колата си! освен тов а, навъртянит екилометри са последна грижа , подръжката е много по важна .