Коментари - 177% ръст на продажбите на електромобили у нас въпреки почти нулевите стимули | business.dir.bg
назад

177% ръст на продажбите на електромобили у нас въпреки почти нулевите стимули

Докато у нас е-колите са освободени от данък и платено паркиране, в съседна Румъния дават до 12 500 евро за покупката на такива

Обратно в новината
| Автор: Кристиан Костурков, 3e-news.net

Коментари - 177% ръст на продажбите на електромобили у нас въпреки почти нулевите стимули | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Глупости на търкалета. Пишете го платена публикация

Са тези купувачи на електрокари.Нещо да пишете колко е процента на закупените електрически камиони,и микробуси

само идиот би си купил кола с един куп пари, която може да мине само 200 км

Това е лудост. Държавата, с парите на тези, дето не могат да си позволят нова кола, субсидират тези, които могат. Парадокс!!! Освен това, някой замисля ли се, че с увеличаване на електричките се увеличава и потреблението на електричество, което неминуемо ще доведе до увеличение на цената на тока, включително за бита. И как точно ще сметнем разхода на този електромобил, след като коствено ни е оскъпил всичко останало, включително и на тези, дето нямат електрокарче. Просто давам тема за размисъл, естествено за тези , които го могат!

Купуват ги фирми

На НСО кога ще преминат на електрокарчета?

А зареждащи станции кога?

когато имаш една, и купиш още една, ръстът е 100% ако догодина си купиш още четири, ръста е само 50% та бройката драги! колко е бройката, и какъв процент от общия брой автомобили в движение са тези!

Този коментар от 2001 година ли е бе.

После що токът бил скъп.

Стимулът с отпадане на данък МПС е немалък. За 10 години това е икономиа на около 3000лв за среден клас кола. Платеното паркиране е също нелош стимул, но той е главно за фирмите, чиито служители имат непрестанна работа в тези платени зони. Проблемът за повечето хора е липсата на зарядни станции. Макар и да има българско производство на такива станции, почти никой не е чувал за тях и строителите на нови сгради не залагат подобно оборудване в гаражите. А това вече е задължително в повечето западноевропейски страни.

Бомбастично заглавие, докато не се прочете, че сатава въпрос за 219 автомобила.

Взимам пенсия 100 лева. За нищо не ми стига. Увеличиха я на 200 лева. Пак за нищо не стига. Ама правителството се похвали, че е направило увеличение на пенсията ми с цели 100%, което е огромен успех Това се нарича не статистика, а стъкмистика Същото е със случите с Ковид и с настоящата статия с електромобилите

Без никакви стимули се купува скъпа кола с готови пари. Кои са тия хора,които имат много пари ? Новобогаташите,които е създала системата.Хората с куфарчетата! Кой обикновен човек,дори и със стимули би могъл да си купи такава кола?

2 x (нещо) е %200 процента. Ако миналата година са продали 2 коли, а тази 4, напрао 200% да го пишат. По-хубаво ще изглеждга.

LoL

Превод в ефир: миналата година са продадени 3, а тази 8 електромобила.

Хората с рrе-Еurо и Еurо 1 дизелови автомобили, едва ли ще си счупят краката от тичане да си купят ел. автомобил с тези цени .....

Ако миналата са продали 2, а тази 4, това е ръст от 100 процента, малоумнико.

Защо не? Ти по колата ли решаваш кой колко пари има? Защото аз познавам хора, които нямат кола, ама в полтфолиото си имат акции за милиони и притежават 7 апартамента.

С тролчета не комуникирам /контра на всеки пост, независимо от написаното/, но идеята е, че хората с възможност да дадат 50к-100к за ел. автомобил - ТЕ НЕ притежават дизел от адамово време с рrе-Еurо и Еurо 1, а имат превозно средство с поне EURO4 или 5...., а твоите баровци с по 7 и повече милиона да са живи и здрави, но поста ми беше за хора притежаващи коли с рrе-Еurо и Еurо 1,а не за хора БЕЗ автомобили....

Сигурно 200 са изнесени обратно за Западна Европа

ф тос % влизат и триколки някой скутери и инвалидни колички....освен китайсия suv никоя друга таратайка не став а скъпи тежки ремонтите безбожни гаранцията е смешна...смяна на гума на ел таратайка е 28 лв на брой

дизела умре масово ги забраняват в лозана мое си земеш дизел на 5 г за 1100 евро почти лимузина

В едно село където имало само един велосипед, след покупка на втори, отчели 100% увеличение на покупките на велосипеди.

Тц, не може да са 8, та това е почти 280% ръст

Как ще си пуснеш кабела от панелката да си заредиш колата? Току виж, комшията си пуснал калорифера на твоя кабел Хихи

Вземи ми един. Ще ти дам тройно за него

Медийната пропаганда какво ли не прави... С тия дрънканици за "зелена" енергия, хората си хвърлят парите за какво ли не. И после като тръгнат за Бургас се чудят къде да преспят, докато им се зарежда" модерната" придобивка, ако намерят къде...

като за една година си продал 3 коли а на следващата 5 - те ти 180% ръст.... с проценти от неизвесното може се впечатли само идиот..

каквото и да дрънкате, Това е бъдещето!!!

че целта на тези идиотизми е намаляването на движението на хората. Дори и във Великобритания да живееш и да имаш станции под път и над път... пак ти трябват едни 8 часа за да заредиш.

дори и тази Румъния скоро прлез крив макарон...! Аз пък си купих дизелче, но почти ново и на 30-тина хиляди км. Беше просто въпрос на шанс и късмет. Тук ще забранят ДВГ чак някъде към 2035-40-та година, а дотогава я камилата, я камиларя, а и след ковида се надяваме пътищата малко да оредеят от прииждащи навлеци с номера Пк, Е и СО....Въйй, да мЪ пруштавЪт.

И защо да го правят, като там са по-евтини?

Стимоли не са нужни ние да не сме като гламавите европейци. Пък че тока от януари отива на двоино и нагоре също не ни притеснява.

Стимулът е безсмислен ако обществото не е готово за промяна. С тези стимули се подхранва корупцията и лобистите. По-добре е да се пренасочват към изграждане на е-инфраструктура, т. е. зарядни станции отколкото да се финансира корупцията.

Щете нещете вътрешното и външно горене отиват в музея. От 2024 горивата ще фръкнат до таване и тогава ще имате такъв як стимул, че ще си продадете и дирниците за да не ходите пеша. Ама нале сте тарикатчета са се хилите от таралясниците, но скоро ще виете жално жално, колко скъпо станало горивото.

....

Хмм, това с данъка е бутафория, не забравяй, че и ДДС е данък... като дадеш 2х за електрически автомобил, съответно и ДДС, което държавата прибира е 2х... а това е повече от 3000 лева разлика обикновено... пак стимула е предимно за фирмите, коити могат да си вземат ДДС-то.

От лятото и аз смених дизелака за електричка.Киа соул 2020.С голямята батерия,от 452км пробег. Ами в Норвегия също беше освободено от годишен данък,такси за паркинги и пътни такси..ама от март тази година вече има годишен данък.Плащаш все едно за мотопед.2300 кр на година.Пак е с1000 кр и отгоре по-евтино откоокото за кола с двигател.Таксата за преминаване е 4 кр в една посока в рамките на 1 час през колкото и стамции и камери да минеш.А в ръш времето е 8 кр.Между 6-9 сутрин и 14.30-16.30 следобяд. За коли с двигатели и хибриди е 30кр,49 е ръш времето.Като за дизели е най-скъпо.И екстра вредни си плащаш в данъка. Така че...не бойте се,след време във бг ще ги премахнат благинките и субсидиите.Всичко е зарибявка.Но все пак с ел.кола и автоматик си е рай.С тая ръчка в тия кръгови..познай! Съединители и десни шарнирни болтове.Плюс окачване и маса пари за такси и гориво.Дизела е 18кр тук литъра.А бензина гони 20 кр. Аз лично повече ръчки и двигатели не искам.Хибрида не е никакво решение тук,понеже има ли двигател-плащаш като поп и не спестяваш нищо. Само ел.коли в Скандинавия!

До това лято карах Опел Мерива,1.3 екофлекс.Кое ме накара да премина на ел кола? Ани ужасно скъпите пътни такси.Отделно ремонтите за близо 13 000 кр тази година,плюс това че и горивото е скъпо.Имаше месеци в които карах много напред-назад през града тук в Норвегия и плащах близо 3000 кр само за пътни такси.Отделно към 1000 кр за гориво месечно.И колата започна да вие,скърца..дали водна попмпа,дали по двигателя нещо,отделно и спирачките не бяха добре.Като пресметнахме и се замислихме,всеки месец поне 3000 кр давах по колата.И караш над 10 годишно.Отделно все треперех за едно или друго! Няма двигател,масла,съдеинители,водни помпи и динамо..няма проблем! За 10 гидини три пъти ми горя динамото.Писна ми от ремонти.И две задни пружини смених,счупени.Спирачките няколко пъти ремонти,отделно все едно или друго..и реших генерално проблема! Заменка и се качих на ел Киа соул 2020. Да тръгнеш да продаваш дизелак в Норге си е мазохиьъм.Ще му вземеш с 20000 кр отгоре да речем,и половин или една година ще се рвзправяш с мангаали и какви ли не арабели и нег..ра! И ще се цига..нят да свалят от цената.Ако скриеш за дефекти,имат право до 1 година след това по закон да ти изискат сметката за ремонта.А хлопела имаше доста какво да се прави по него.Ппне за 20-30 000 кр и нагоре.Бъдещето е елвктрическо.Само батврията да се зарвжда правилно и да държи.На запад никой не кара кола повече от 8-10 години.Като наближи края на гаранцията и масово продават.И нов заем или рефинансиране и взимат нова ел кола. Мазохизъл е тук да си двигател.Хибридите не са решение тук.Има ли двигател,прецакан си.Плащаш на сто процента като другите с бензинки Дизелаците са с най-високи данъци. Преди плащах по 2500 кр за пътни такси месечно..а сега от юли досега съм платил два пъти по 550 кр. Вярно,изплащаш кола...ама караш ново.То тук няма как и да си подариш болката да караш трошляк.Икономията е майка на мизерията,са казали хората! И всяко"припестяване" ти излиза солено тук. Системата отдавна е измислена

Прав си.Но много хора не го разбират това.Както във филма Топло казваха-В света е останала една толкавичка шепа петрол :)) Разбирам че хората което не разбират,са против него.Така е било и с вещиците навремето,и с 2 G ,3G намобилните,така е и с 5 G сега.Също и с ваксината за ковид.Българина най ги разбира нещата.Ама така,за чужда сметка и да прекара някой,ама да не е прекарания той.Такава си ни е народопсихологията.Да краднем,да минем метър.И да олюем по прогреса.Аз пък обичам прогреса във всичките му форми. А не само прогреса който ми изнася ;))). Пак от топло. Но без изградена инфрастуктура няма да стане. На скъпото на външни колонки ми е зареждането по 150 кр за пълна батерия и над 430 км. Литър дизел тук е 18 кр.10 литра-180 или 190 кр.И идват пътните такси отделно.Родих се откакто махнах ръчката и диззелака.Ако са умн хората и човечеството,само автомат трябва да правят и продават. А някои хорица тук вървят назад..кара ги на това да се качат на парни локомотиви едва ли не.Група мои добри приятели и те ми ги разправяха-че в третия свят се скапвали заради ел колите и тази ел империя била изградена върху костите на третия свят.Винаги някой някого ще експлоатира.Така е устроен света.Елате тук,карайте дизрлак,плащайте по 3-4000 месечно за дизелак,после на годишен се молете да сте под 10 000кр да е ремонта и прегледа и да ви видя дали няма да се качите на ел кола. Най-лесно е отстрани Големи еколози се извъдиха.Щом ви кефи им рекох..качете се на парен локомотив.Светът върви напред,не към въглищата

Без инвестиции,няма да мине.Няма как бай Ганьо да пусне макара от 5 етаж на панелката.Опасно е за пожар и пр. А и циганярщината ще е за CNN .

Опорката на една част мои приятели и нй-вече на един от тях-За да се произведяли ел колите,3 пъти по-вредно било.После ел мрежата нямала да издържи в глобален план такова натоварване (единия е електричар),след това костите на негЪ.юрите и третия свят за да съм се возил аз добре в Киата.Не ме ли било срам че умирали заради лукса да карам ел кола.После идва другата опорка че трябвало перпетум мобиле,иначе с този тип батерии било обречено карането. Разбирам че са фенове на фантастиката повечето и им се иска звездна тяга и зареждане от звездите ..ама такава е реалността! Цяла Скандинавия кара масово ел .коли.В града който съм,Берген-минахме над 30 процента ел коли.Говори се че вече са близо 50 пр ел колите Който видиш че е сменил кола,от 10 коли поне 7 са ел коли или хибрид. Ама опорката на българина е важна.И за ковида ми ги говореха и въобще са царе на конспирациите. Жалко че са толкова заблудени за адски много неща. Назобена работа. И фиркани почри всеки ден. Алкохола борил ковида. Е,може би да...ако цирозата не те умори преди това. Ама те никога нямат проблем с алкохола,а обратното! Знаем! Аз знам че имам проблем.И имам на части над10 трезви години. Благодарение на АА! Почнеш ли да го играеш на голям шеф и господ,свършен си!

Като гледамцъкат минуси.И на моите коментяри също.Това е бъдещото да! Щр има и други алтернативи.Но Бай Ганя си искапарния локомотив,мрази ваксърите ,пенделите..бе въобще предимно мрази и плюе. Дали не мрази обаче най-вече себе си предимно?! Да борят с ракия ковида,пък ма...ната му на черния дроб.Ей го на,Боби Уокър..Михайлов го преизбраха!Искали сме били промяна..ама на най! Със стари коври и старо мислене ,нов бардак не става. Перукан по-скоро нов черен дроб ще инплантира,отколкото да спре да пие или сдаде владтта

Като гледам цъкат минуси.И на моите коментари също.Това е бъдещото да-ел колите! Ще има и други алтернативи.Но Бай Ганя си иска парния локомотив,мрази ваксърите ,пенделите..а бе въобще предимно мрази и плюе. Дали не мрази обаче най-вече себе си предимно?! Да борят с ракия ковида,пък ма...ната му на черния дроб.Ей го на,Боби Уокър..Михайлов го преизбраха!Искали сме били промяна..ама на най!Искат си старото статукво да има да краднат и редят тото резултати.Същото е и в политиката.И новите набързо ще се омаскарят. Със стари коври и старо мислене ,нов бардак не става.Както в АА клуба има лаф-"Една патка няма как да стане лебед и да полети"Относно опитите за кинтролирано пиене.Такова животно нема! Перукан по-скоро нов черен дроб ще инплантира,отколкото да спре да пие или сдаде властта. Само че живот с алкохол и бъдеще с алкохол няма!

Ами трябват станции от по 50,75 кв.ч и повече. За да може докато идеш до тоалетна и хапнеш и за 30-40 минути да се зареди. Така е тук в Норвегия.Ако тръгна за Осло от тук имам към 550 км. На Киата пробега е около 430 някъде.С едно дозареждане на най-дългия тунел в света Лаердал,има колонки там и съм в Осло. Към едно 200 кр максимум ще дам на бързото и продължавам. Преди да почнат да продават коли,се иска да има на основните големи възлови места станции за зареждане. Поне във всеки по-голям град от типа на София,Пловдив,Ст.Загора,Карлово,Казанлък и подобни.И по бензиностанции и глвните пътища и магистралата. За да можеш спокойно да не се стресираш да спреш и заредиш. Така или иначе спираш за зареждане.Тук са максимум през 30-40 км максимум станциите.А в града има навсякъде,дори и по кварталите.

Ти не си чувал май бързо зареждане? За 30-40 минути дозареждаш.

До тоя със стимОлите- Преди на месец плащах по 2000 кр средно за пътни такси.И отделно дизела.И карах 10+ годишен Опел Мерива.С обратните врати отзад.Сега с Киата от юли досега два пъти съм плащал пътни такси.По 550 кр всяка сметка.Дизела тук е към 18 кр.Бензина гони 20 кр вече. Преди година и нещо давах по едно 800 кр за резервоар гориво от 800 км предполагаеми.Сега с едно зареждане от около 130-150 кр минавам над 400 км.Към 430. А сега кажи,кой е простия? Давам пак по 3000 кр месечно,ама за нови кола.И пътните такси са за бог да прости.Ако имах къща ,понеже съм в блок-щях да давам не повече от 40-50 кр за зареждане от 450км.Ама здраве да е.

две електрички и няколко ягуара 3000 кубика, имение в Бояна пред резиденцията, хотел и малко ранчо в Лозенец,тъпкано със стриптизьорки....Еех, що ми требаше да се събуждам....!