В сензационната новина, че Христо Ковачки изкарва милиони от криптовалута има само една истина и тя е, че има човек с такова име, който е гостувал на предаването на Цветанка Ризова.
От офиса на Христо Ковачки потвърдиха, че рекламата съдържа напълно лъжливо съдържание.
Нахално е да се използват имената на популярни хора, като от тяхно име се призовава да си купят някакъв продукт или услуга. Сайтовете, в които са разположени тайните новини са на чужди сървъри и свалянето им е практически невъзможно. Възможно е обаче стотици хора да последват примера на популярните личности и да загубят част от своите спестявания, а когато става дума за хранителни добавки - да си създадат и здравословни проблеми. Те обаче удивително много приличат на истински новинарски сайтове, които имат разпознаваемост, отбелязват от офиса на Христо Ковачки.
Оттам посочват, че според измислената реклама Христо Ковачки не разбрал, че микрофонът му не е изключен след гостуване на Цветанка Ризова и разкрил тайната как всеки може да стане милионер. Офертата е ограничена във времето, така както предполагат съвременните правила за онлайн продажбите - направи го бързо, докато банките не са разбрали и не са спрели тази възможност.
Звучи смешно, но всъщност е много опасно, защото вероятно стотици са се подвели да инвестират в така наречената криптовалута от нов тип.
Нека хората не се доверяват сляпо на съдържанието в онлайн пространството. Дигиталната революция дава възможност всеки да бъде онлайн, да продава, купува и говори свободно. Това обаче съвсем не означава, че представеното съдържание отговаря на фактите и представлява обективна истина, се казва в заключение на съобщението от офиса на Христо Ковачки.
НАЙ
Договориха по-лесно прекратяване на договор с телеком
Война и контрабанда: Над 500 милиона евро губи държавният бюджет на Украйна само от контрабанда с цигари
Wash Systems - митове и факти
Lenovo развива визионерите на утрешния ден
Договориха по-лесно прекратяване на договор с телеком
Латвия, Дания и Италия отчетоха под 1% инфлация, еврозоната - 2,8%, ЕС - 2,6%, България - 3,5%
Индия се превърна в новия любимец на бизнеса и инвеститорите в Азия
WorkTalent ви пита: Трябва ли да внимаваме какво пишем в социалните мрежи?