Инвестбанк е първата пилотна банка у нас, която пуска услугата blink parking за потребителите на мобилното си банкиране. С тази функционалност през приложението Ibank Mobile ще можем бързо и лесно да плащаме за паркиране в синя и зелена зона в София и други над 20 града в страната.

Услугата е разработена от Национална картова и платежна схема, част от БОРИКА и е част от незабавните платежни услуги blink, с които правим преводи за 10 секунди. Тя е алтернатива на SMS плащането за паркиране, като предимство за потребителя е, че банката не взима допълнителна такса за ползването на тази функционалност, нито за самата банкова транзакция. Т.е. плащаме само и единствено стойността на паркирането, без добавени разходи.

Източник: ibank

Към момента над 30 общини са се включили в новата платежна система за паркиране, което представлява около 65% от всички населени места със синя и зелена зона. Очакването е до края на годината да се включат още общини, с което покритието да надхвърли 75%.

Освен незабавното плащане и регистриране на паркирането, blink parking предлага редица полезни и удобни функции, които да улеснят потребителите. Вградената локализация на местоположението на автомобила автоматично установява в каква зона се намираме и каква сума трябва да платим. Услугата предоставя възможност да изберем времето за паркиране, да го удължим с ново заплащане, ако зоната го позволява, както и ни известява, когато платеният час изтича. През мобилното приложение на Инвестбанк също можем да създадем профил на автомобила си и да проследяваме историята на паркирането и плащането.

От банката съобщават, че планът е blink parking да се разшири и към предоставяне на възможност за плащане на частни паркинги, както и на глоби за неправилно паркиране.

Източник: ibank

Новата функционалност на Ibank Mobile е част от усилията на банката да подобрява и развива своите дигитални услуги, за което получи и отличие Дигитална банка на 2023. През изминалата година в унисон с новата европейска регулация за отворено банкиране Инвестбанк добави услугата Мултибанкинг в своето интернет и мобилно банкиране. С него потребителите могат да организират на едно място достъп до всички свои разплащателни и депозитни сметки и да управляват по-бързо и ефективно личните си финанси.

Изцяло онлайн е процесът на банката по откриване на дебитна или депозитна сметка, кандидатстване за кредитна карта или заем. От края на миналата година финансовата институция се включи в системата за незабавни плащания, с което могат да се правят мигновени преводи по всяко време на денонощието. Клиентите на банката също така могат да добавят своите банкови карти и в приложението за дигитален портфейл Google Pay (за клиенти с устройства с Android) и Apple Pay (за клиенти с устройства Apple) за бързи безконтактни плащания в търговската мрежа.

Източник: ibank

Съдържание на: ibank