Дигиталната маркетинг агенция adhub. обявява успешната продажба на Nitram
Купувач на дела е Теодор Михайлов
Дигиталната маркетинг агенция adhub. обявява успешната продажба на 70% от акциите на Nitram, с което официално прекратява своето участие в структурата на групата. Купувач на дела е Теодор Михайлов.
Тази стратегическа стъпка е част от целенасоченото усилие на adhub. да оптимизира портфолиото си и да насочи инвестициите си към по-ефективни и иновативни бизнес модели в областта на медиите и технологиите.
Nitram е изиграла важна роля в творческата екосистема на групата, като оставя след себе си стойностни проекти и изграден талант.
Считано от 20 юни, Теодор Михайлов поема изцяло управлението и отговорността за бъдещето на Nitram.
"Убедени сме, че под негово ръководство марката ще продължи да се развива успешно и ще открие нови хоризонти", коментират от ръководството на adhub.
Агенцията остава фокусирана върху изграждането на новия облик на комуникационния бизнес - по-целенасочен, по-гъвкав и ориентиран към бъдещето.
НАЙ
Брюксел отвръща на Тръмп с нови мита за САЩ
Русия прие закона за въвеждане на цифровата рубла
Националната статистика отчете близо 40% натрупана инфлация за 5 г.
Двойното обозначение в лева и евро не променя размера на цените по застраховките
Русия прие закона за въвеждане на цифровата рубла
Националната статистика отчете близо 40% натрупана инфлация за 5 г.
Достатъчни ли са 1,2 трилиона евро за спасяването на Европа?
Брюксел отвръща на Тръмп с нови мита за САЩ