Дигиталната маркетинг агенция adhub. обявява успешната продажба на Nitram
Купувач на дела е Теодор Михайлов
Дигиталната маркетинг агенция adhub. обявява успешната продажба на 70% от акциите на Nitram, с което официално прекратява своето участие в структурата на групата. Купувач на дела е Теодор Михайлов.
Тази стратегическа стъпка е част от целенасоченото усилие на adhub. да оптимизира портфолиото си и да насочи инвестициите си към по-ефективни и иновативни бизнес модели в областта на медиите и технологиите.
Nitram е изиграла важна роля в творческата екосистема на групата, като оставя след себе си стойностни проекти и изграден талант.
Считано от 20 юни, Теодор Михайлов поема изцяло управлението и отговорността за бъдещето на Nitram.
"Убедени сме, че под негово ръководство марката ще продължи да се развива успешно и ще открие нови хоризонти", коментират от ръководството на adhub.
Агенцията остава фокусирана върху изграждането на новия облик на комуникационния бизнес - по-целенасочен, по-гъвкав и ориентиран към бъдещето.
НАЙ
1/3 от всички разходи на българите отиват за храна, сиренето намалява на трапезата
Разногласия за цифровите регулации бавят финалното търговско споразумение между ЕС и САЩ
До 850 000 души в света са собственици на поне един биткойн
"Еър Канада" обяви, че ще възобнови полетите след свикването на арбитраж
1/3 от всички разходи на българите отиват за храна, сиренето намалява на трапезата
До 850 000 души в света са собственици на поне един биткойн
Разногласия за цифровите регулации бавят финалното търговско споразумение между ЕС и САЩ
"Еър Канада" обяви, че ще възобнови полетите след свикването на арбитраж