Дигиталната маркетинг агенция adhub. обявява успешната продажба на Nitram
Купувач на дела е Теодор Михайлов
Дигиталната маркетинг агенция adhub. обявява успешната продажба на 70% от акциите на Nitram, с което официално прекратява своето участие в структурата на групата. Купувач на дела е Теодор Михайлов.
Тази стратегическа стъпка е част от целенасоченото усилие на adhub. да оптимизира портфолиото си и да насочи инвестициите си към по-ефективни и иновативни бизнес модели в областта на медиите и технологиите.
Nitram е изиграла важна роля в творческата екосистема на групата, като оставя след себе си стойностни проекти и изграден талант.
Считано от 20 юни, Теодор Михайлов поема изцяло управлението и отговорността за бъдещето на Nitram.
"Убедени сме, че под негово ръководство марката ще продължи да се развива успешно и ще открие нови хоризонти", коментират от ръководството на adhub.
Агенцията остава фокусирана върху изграждането на новия облик на комуникационния бизнес - по-целенасочен, по-гъвкав и ориентиран към бъдещето.
НАЙ
Защо първият бюджет на България е във франкове и как левът е избран за национална валута
Готови за еврото: Два етикета, една цена – всичко за двойното обозначаване
От лев към евро: Обменяме директно в пощите само до 1000 лв.
С Visa Direct, 10n Pay предлага бързи и сигурни международни преводи към ключови световни пазари
Готови за еврото: Два етикета, една цена – всичко за двойното обозначаване
Защо първият бюджет на България е във франкове и как левът е избран за национална валута
От лев към евро: Обменяме директно в пощите само до 1000 лв.
България на дъното по промишлено производство в ЕС през юни