Панайотис Русакис, Филип Морис България: ILUMA i e иновация с мисъл за потребителите
Дни след пускането на пазара на най-новата версия от водещата бездимна алтернатива от портфолиото на Филип Морис България се срещаме с Панайотис Русакис, ръководител "Търговски отдел" в компанията, за да поговорим за подобренията в устройството и как иновациите се приемат в по-малките населени места у нас.
Наскоро представихте последната иновация IQOS ILUMA i. Как това устройство се вписва в мисията ви да изградите бъдеще без дим?
Технологичният прогрес и подобреното потребителско изживяване са ключови фактори, допринасящи за изпълнението на нашата мисия да оставим цигарите в миналото и да намалим вредата в живота на милиони пълнолетни пушачи, които иначе биха продължили да пушат.
Пускането на пазара у нас на IQOS ILUMA i е свидетелство за нашата отдаденост в посока удовлетворение на пълнолетните потребители. Най-иновативната версия на водещата за нашето портфолио бездимна алтернатива отговаря на очакванията и търсенията на потребителите - едно по-интуитивно устройство, което им помага да се насладят на момента в темпото, което те предпочитат. Въпреки че България е сравнително малък пазар, тя се нарежда сред първите 10 страни в ЕС по степен на навлизане на бездимните алтернативи. Това е свидетелство не само за отвореността на местния пазар към иновациите, но и за стратегическото му значение от гледна точка на регионалните цели на компанията ни. Способността ни постоянно да поднасяме на потребителите висококачествени продукти и технологии, които стъпват на научни доказателства, е нашата гаранция, че сме на прав път в посока бъдеще без тютюнев дим. Важна част от ангажимента ни за бъдеще без дим е предотвратяването на достъпа на непълнолетни до тютюневи и никотинови продукти, включително бездимните алтернативи. Глобалната ни кампания Youth Access Prevention Program включва мерки като ясно обозначаване на продуктите, строг маркетингов кодекс, обучение на търговските партньори за проверка на възрастта при продажба..
Какво прави това ново устройство революционна иновация за вашите потребители?
Надграждайки върху основата на индукционното нагряване, въведено с IQOS ILUMA, ILUMA i идва с ново ниво на персонализация. Потребителите вече могат да приспособят работата на устройството към своите предпочитания. Тази еволюция е пряк отговор на обратната връзка от потребителите, отразяваща нарастващото търсене на удобство, удовлетворение и интуитивен контрол. Най-новата версия на устройството не е просто технологично обновление, това е значимо подобрение, което прави изживяването по-безпроблемно и съобразено с индивидуалните предпочитания на всеки пълнолетен потребител.
Вие имате обширна партньорска мрежа. Каква обратна връзка получавате от бизнес партньорите си в цяла България?
Обратната връзка от нашите партньори беше изключително положителна. Те гледат на този нов продуктов лонч като на значителна стъпка напред по отношение на подобряването на потребителското изживяване и оценяват добавената стойност, която носи на техните клиенти. Откроява се тенденцията пълнолетните пушачи да проявяват нарастващо любопитство, продиктувано от различните активации в търговската мрежа. Нашите партньори също така ценят стабилността на нашия търговски модел, качеството на нашето обслужване и надеждността на нашата верига за доставки. Тези ключови елементи, съчетани със силното представяне на продукта, засилват доверието в нашата национална мрежа от търговски обекти.
Очаквате ли тази иновация да се радва на интерес не само в големите градове, но и в по-малките населени места?
Абсолютно. Ние вече виждаме, че това се случва. IQOS ILUMA i е привлекателен за широк кръг потребители, защото отговаря на практически нужди, особено в по-малките градове, където лесната употреба и поддръжка са високо ценени. Нашият търговски отпечатък сега обхваща над 140 общини и хиляди търговски обекти. Първоначалните данни показват, че извън големите градове продуктът се приема дори по-бързо, отколкото предишните модели. Когато иновациите са достъпни и релевантни, те надхвърлят географските граници.
Кои според вас са основните мотивиращи фактори пушачите да преминат на бездимна алтернатива?
Разбира се, едно такова решение се обуславя от комбинация от фактори - научни доказателства за намалената вреда на бездимните алтернативи в сравнение с цигарите, качеството на продукта и доверието, което брандът изгражда сред общността си от потребители. В България нашите потребители вече са над 450 000. Пълнолетните пушачи в страната стават все по-информирани и прагматични. Повечето посочват съображения, свързани с намаляването на вредата за тях и техните близки, като основна мотивация, докато други се влияят от фактори като чистота и вкус. Преминаването обаче не е еднократно решение, то е процес. Ето защо поставяме фокуса върху създаването на по-добри изживявания и подпомагане на потребителите на всяка стъпка. С иновации като ILUMA i ние не просто правим преминаването възможно, ние го правим устойчиво.
НАЙ
ФАЦ: Ако това се случи в България, много хора може да обвинят еврото
Огромен тест за държавата и бизнеса: Директива 2024/1275 ще преобрази строителството
Димитър Радев: България няма да повтори гръцкия сценарий при влизането си в еврозоната
Малките модулни реактори: Нискоемисионна енергийна технология с висока добавена стойност
ФАЦ: Ако това се случи в България, много хора може да обвинят еврото
Димитър Радев: България няма да повтори гръцкия сценарий при влизането си в еврозоната
"Сделката е сключена": Тръмп обяви отпушване на вноса на редкоземни метали от Китай
Огромен тест за държавата и бизнеса: Директива 2024/1275 ще преобрази строителството