Повече от 3000 души от 23 държави от целия свят с над 60 световно признати маркетолози и мениджъри във водещи международни компании, бизнес ангели и представители на инвестиционни фондове от три континента, станаха част от второто издание на най-мащабната високотехнологична конференция в Източна Европа - InnoWave Summit 2018.

"Бяха истински вълнуващи два дни във Варна. Радвам се, че бях част от страстта и креативността, които целият екип и участниците носеха в себе си. Атмосферата беше наистина наелектризираща, а възможността за обмяна на опит с големи световни компании, е истински ценното на конференцията. InnoWave Summit 2018 дава отговор на въпроса как технологиите ще допринесат за развитието на моя бизнес", сподели Майкъл Робъртс - водещ инженер в Salesforce.

Междувременно InnoWave Summit 2018 се превърна в сцена за световни новини. Нанси Немeс, която до скоро заемаше ръководна позиция в Google, оповести новата си инициатива, свързана с изкуствен интелект за и с жени - "Ms. AI". Целта на проекта е да помогне на индустрията да стимулира милионите женски мозъци по света и да помогне на заинтересованите жени да не пропускат най-вълнуващото технологично развитие.

Интересни и истински полезни бяха всички презентации, които бяха представени на конференцията. Сред най-вълнуващите бяха тези на Дгон Шоул - стратег "Обслужване на клиенти" и автор на бестселъри; Андрю Уелд-Мур - мениджър "Глобални маркетингови решения" във Facebook; Майкъл Леандър - международен лектор по Маркетинг Иновации.