Local Planet преминава към следващата фаза в своето развитие
Глобалното разрастване на веригата е подкрепено и с нови назначения в лидерския екип
В отговор на нарастващото търсене от страна на клиентите веригата развива своята структура и създава Local Planet компании в партньорство със своите водещи агенции по цял свят. Това е вторият етап от стратегическия план за развитие, започнал преди две години с основаването на Local Planet.
Първата крачка бе привличането на най-добрите независими медиа агенции и обединяването им в истинска алтернативна верига, за да участва в конкурси на международни клиенти, които да печели, а в последствие и да обслужва.
Развитието доведе до появата на агенциите Local Planet по цял свят. Всяка една от тях е собственост на Local Planet International и партньорската й агенция на съответния пазар, обслужва всички настоящи и бъдещи международни клиенти на веригата. В допълнение, Local Planet агенциите са акционери в Local Planet International - глобалната холдингова компания.
Аргент, като един от основателите на Local Planet и най-голямата независима агенция в България, съвместно с Local Planet International регистрира в България самостоятелно дружество под формата на joint venture. Новата агенция се нарича "Local Planet Bulgaria".
От основаването си през април 2016 г. Local Planet се разрасна в резултат от нарастващото търсене и интерес към независимо медийно решение от международен мащаб. Според RECMA, глобалната агенция за медийни изследвания, независимите медиа агенции се намират на 4-та позиция според оборотите, управлявани от името на най-големите международни клиенти в света.
Local Planet е създадена, за да помогне на брандове да осъществят глобалните си възможности за растеж, но възползвайки се от предимствата, които им носи опитът на местните агенции. Основният принцип на работа във веригата, залегнал в нейната политика, е за пълна прозрачност по отношение на комисионните, отстъпките и маржовете.
Днес Local Planet обслужва над 40 международни клиента на множество пазари, като наскоро добави в своето нарастващо международно портфолио NetJets Europe и Crabtree & Evelyn International.
За две години веригата Local Planet се разрасна до 51 агенции, представени на 68 пазара по цял свят, с 112 офиса, обслужващи клиенти с медиен оборот над 14 милиарда долара.
В подкрепа на стратегията за своето развитие Local Planet увеличава своя световен лидерски екип с поредица ключови назначения, включително това на д-р Уейн Флетчър като глобален директор Стратегии. Утвърден професионалист, работил за Naked Communications, McCann World Group и Aegis, Уейн ще работи заедно с глобалния главен изпълнителен директор Мартин Ратъл, за да разшири възможностите на мрежата.
В допълнение, Ули Крамер, основател и управляващ партньор на агенцията pilot в Германия, увеличава ангажиментите си, като добавя ролята на глобален директор Дигитални Медии на Local Planet.
Сандра Сидоу, досегашен глобален Бизнес директор на PHD, се присъединява като глобален Медиа и Бизнес директор и ще отговаря за разрастващото се портфолио международни клиенти на Local Planet.
Local Planet назначи и петима регионални директори: Мария Сол Терци ще ръководи Local Planet Latin America (LATAM), Симона Тенчева оглавява Local Planet Central & Eastern Europe (CEE), Гари Танг застава начело на Local Planet Asia-Pacific (APAC), Роб Смутс поема Local Planet Sub-Saharan Africa (SSA) и Бипин Патак ще отговаря за Local Planet Middle East & North Africa (MENA).
Главният изпълнителен директор на Local Planet Мартин Ратъл коментира: "Горди сме да обявим новата ни международна структура. Когато преди две години стартирахме Local Planet, нашата визия беше да създадем истинска алтернатива на световните холдингови вериги медиа агенции, като предложим на международните клиенти предимствата на глобална мрежа, но с духа, енергията и фокуса на независимия предприемачески бизнес, за който приоритет са резултатите за клиента, а не изискванията и очакванията на акционерите."
"Tази нова структура позволява на нашите международни клиенти да се чувстват още по-спокойни за качеството и постоянството на услугите, които им предоставяме на множество пазари по цял свят. "
"Нашите международни клиенти все по-често са онези, които разбират, че не са приоритет на големите медийни холдингови групи и които търсят предприемчива, гъвкава и прозрачна агенция за свой партньор. Тези клиенти заслужават най-добрите таланти, които да работят в полза на техния бизнес, независимо от размера му."
"Предимствата на независимите медиа агенции се оценяват все по-високо в цял свят. Local Planet е единствената медийна агенционна верига, предлагаща независимост в световен мащаб."
Д-р Уейн Флетчър, глобален директор Стратегии, добавя: "Независимото медийно мислене и свободата да се работи прозрачно са атрактивно предложение и ние вярваме, че клиентите ги заслужават. Много от тях са наясно, че като индустрия, ние преминахме в 21-ви век по инерция, с бизнес моделите, практиките и мисленето от миналото столетие. Интересът, който предизвиква Local Planet се дължи на това, че ние предлагаме истински алтернативен подход."
НАЙ
Колко внасят и получават държавите от бюджета на ЕС?
ЕК: Разследването на споразуменията с "Боташ" е приключило, няма нарушения
Франция присъедини ядрен реактор към електропреносната си мрежа за пръв път от 25 г.
При полупразна зала бяха обсъдени около 9 млрд. лв. с неправилния човек
Колко внасят и получават държавите от бюджета на ЕС?
ЕК: Разследването на споразуменията с "Боташ" е приключило, няма нарушения
Франция присъедини ядрен реактор към електропреносната си мрежа за пръв път от 25 г.
Бъдни вечер и Коледа - колко средства са нужни за празничната трапеза?