Светът се развива и променя. Виждаме го всеки ден около себе си. Променят се и услугите, които ползваме. Сега всичко е по-лесно. Да се чуваме с приятелите си. Да пазаруваме. Да си изберем почивка за лятото. Да боравим с парите си. Това е бъдещето, което е вече тук.
Финансовите услуги са нещо, без което не можем в съвременния свят. Банките, сметките и плащанията са част от деня на всеки. Затова нека погледнем към тази сфера и да видим как се променя.
Наред с възможностите за онлайн кандидатстване за кредит, издаване на банкова карта или откриване на депозит, на пазара вече има и виртуални услуги, чрез които клиентите имат достъп до по-комплексно обслужване и консултация.
Всеки може да избере най-подходящия и удобен за него канал на комуникация, според собствените си нужди и предпочитания, без да е необходимо да посещава банков филиал.
Отличен пример за скоростта на развитие на електронното банкиране у нас е обновената платформа ДСК Директ, която има нови функционалности, подобрен дизайн и изключително удобство при заявяване на продукти и услуги през мобилни устройства.
Тя е подходяща за индивидуални и бизнес клиенти, с бърз и лесен достъп до банковата сметка. В допълнение, апликациите DSK Smart и DSK Business са отличен помощник за сигурно банкиране по всяко време и от всякъде.
Очаквано, най-голям ръст имат транзакциите през мобилното банкиране ДСК Смарт, като сравнено с 2017 година активните потребители на мобилната апликация нарастват с 76%, а транзакциите, извършени през апликацията с 85%.
Причините за това са все по-широкото навлизане на мобилни апликации и цялостната дигитализация на каналите за предоставяне на услуги. Сред обновените функции и продукти на Банка ДСК са опциите за вход с пръстов идентификатор или кратък ПИН, възможността за промяна на лимити за теглене и плащане, блокиране, активиране, извършването на преводи, запазване на час за консултация в клон на банката, нова форма за обратна връзка.
Статистиките показват, че потреблението на онлайн услуги расте, търсенето и доверието от страна на клиентите също, за което свидетелства и факта, че вече има 1 000 000 потребители, регистрирани в онлайн платформата ДСК Директ. Факт, с който не всяка банка може да се похвали. Ако си представим всичките тези хора застанали един до друг, редицата им ще е дълга близо 500 километра, разстоянието от София до Варна. Това са почти 15% от населението на България в момента. Внушително! Значи хората оценяват удобството да банкират онлайн.
Затова трябва да бъдат улеснени-сайтове, информация, достъп. Едва ли е случайно и това, че преди дни Банка ДСК спечели голямата награда и за "Най-добър сайт на годината" в категория "Банки" в международния конкурс Progress Sitefinity 2017. Това е още едно доказателство за усилията на трезора да насърчава и улеснява клиентите си, които предпочитат електронните услуги.
Първото място е извоювано в остра борба, в която се конкурираха 51 уебсайта, номинирани в 17 категории.
Изборът на победителите в конкурса се извършва на два етапа. Първо вътрешно жури на Progress избира трите най-добри сайта във всяка категория по технически показатели. След определяне на финалисти, на втория етап се обявява публично гласуване чрез имейл и чрез социалните медии, а получилите най-много гласове, в отделните категории, са и големите победителите на финалното гласуване. Така че нищо случайно няма в това, че Банка ДСК има водеща роля в електронното банкиране-бъдещето вече е тук.
НАЙ
Остър отговор на Танева след писмо на Аграрната камара до властите
Challenger банката tbi прави еврото по-достъпно за българите
Брюксел: От 2025 г. ЕС ще посрещне изобилие от природен газ
Бизнес или ежедневно да се облечем на интервю за работа
Остър отговор на Танева след писмо на Аграрната камара до властите
Брюксел: От 2025 г. ЕС ще посрещне изобилие от природен газ
На първо четене: Отложиха с година либерализацията на пазара на електроенергия
Бизнес или ежедневно да се облечем на интервю за работа