Турската Ел Си Уайкики (LC Waikiki) вижда възможности за разрастване на руския пазар, съобщава турският в. "Дюня", цитирайки председателя на управителния съвет на компанията за модна конфекция Вахап Кючюк.

Оценявайки пазарите, върху които се фокусират в чужбина през новия период, Кючюк посочи като целеви дестинации географски близките страни и Русия, предаде БТА. По отношение по-специално на руския пазар той каза, че с изтеглянето на някои чуждестранни марки от Русия, са се отворили нови възможности.

"С напускането на чуждестранните марки от Русия, там започнаха да се появяват някои добри локации. Започнаха да се освобождават локации на марки като Zara, H&M, Mark&Spencer. По-голяма квадратура, по-достъпни цени. Там има възможност за растеж. Ако няма ембарго, Русия е чудесна възможност за турските марки", посочи Кючюк.

Директорът на компанията заяви, че Ел Си Уайкики разполага с общо 1400 магазина и че тази година ще бъдат открити още 100 магазина, а броят на страните, където се продава продукцията на компанията, ще се увеличи от 56 на 60.