ИКЕА представи новия каталог за 2019 година, в който основен фокус са различните нужди у дома. Kаталогът е базиран на изследването Life at homе. Благодарение на получените данни от него, компанията формира 7 жилищни пространства - от студио с площ 18 кв.м. до дом, който е изцяло обзаведен по екосъобразен начин.

Каталогът на ИКЕА за 2019 г. показва цялостни интериорни решения, дизайнерски асортимент и нови, трайно по-ниски цени. По този начин компанията изцяло се придържа към идеята си за демократичен дизайн, а именно - да предлага продукти, които са с отлично качество, добър дизайн и са достъпни за всеки.

"Новият каталог на ИКЕА празнува живота вкъщи с всички предизвикателства и мечти, които го съпътстват. В него можеш да намериш вдъхновение, което наистина съответства на теб, на твоя живот и стил" - споделя Йоана Цонева, маркетинг мениджър на ИКЕА.

Нов център за поръчки

ИКЕА отваря нов център за поръчки в Пловдив. Това е третият такъв на компанията след този във Варна, който започна работа през 2015 г., и този в Бургас, стартирал през 2016 г. Центърът ще бъде открит този ноември в новия мол в града - Plovdiv Plaza. В него посетителите ще могат се вдъхновят с различни идеи за обзавеждане, да видят и да се докоснат до избрана част от продуктите на ИКЕА и да направят поръчки, избирайки от целия асортимент на компанията. Допълнителни услуги като проектиране на кухни, монтаж и потребителско финансиране също ще са възможни в центъра за поръчки в Пловдив. Неговото откриване е и част от стратегията на ИКЕА да бъде достъпна за повече хора.

Резултати

Компанията представи и развитието си за изминалите 7 каталожни години. За този период ИКЕА в България привлече 16 милиона посетители, отбеляза среден ръст от 14% на клиенти и 12% на продажбите.

"Миналата година обещахме подобрение в преживяването на клиентите си в магазина, а растежът както на продажбите, така и на клиентите показват, че сме се справили. Отличните резултати дойдоха след реализирането на успешния проект за повишаване на удовлетвореността на потребителите, който включва преструктуриране на магазина, изнесен логистичен център в София, който оптимизира доставките и складирането на продуктите, а сега и отварянето на новия център за поръчки в Пловдив," каза Никос Ифантидис, управител на ИКЕА България.

Като част от проекта за потребителска удовлетвореност беше реализирано и проучване сред посетителите в магазина, което показа, че 86% харесват обновените сектори в магазина и смятат, че те улесняват и подобряват избора им при пазаруване.