Демиан Пинтос в He's The Man: Вярвайте в себе си, в екипа си, и ще промените картинката
Можем да променим света, само ако всички работим заедно, категоричен е генералният мениджър на "Филип Морис България"
Петото издание He`s The MAN 2023 на Dir.bg за пореден път ни срещна с онези мъже, които знаят как да следват пътя си, да вдъхновят с примера си, да постигат целите и да вярват в мечтите си. Събитието се проведе във Военния клуб в София.
Тази година изданието бе под мотото "Мъже с кауза", за да бъде обърнато внимание на делата на няколко забележителни мъже в съвременния свят, и те да разкрият онова, което ги вдъхновява и дава смисъл на работата им пред двумилионната аудиторията на най-големия портал в България.
Георги Тошев, Рой Хил, Демиан Пинтос, Иван Бърнев и Галин Стоев (от ляво надясно)
Снимка: Иван КоловосВодещ на събитието бе журналистът Георги Тошев, а в разговор с част от героите тази година - актьорът Иван Бърнев, Крис и Юли от група "Молец", режисьорът Галин Стоев, както и един от ярките примери в бизнеса - генералният мениджър на "Филип Морис България" - Демиан Пинтос, разкриха онова, което ги мотивира никога да не спират и винаги да търсят.
Генералният мениджър на "Филип Морис България" е екипен играч, обича силните отбори с цел и визия, и знае как да промени картинката.
Кариерата на Демиан Пинтос във "Филип Морис Интернешънъл" стартира преди повече от 10 години и преминава през различни маркетинг и ръководни бизнес позиции, последната от тях - глобален ръководител за най-големия бранд в портфолиото на компанията.
Вдъхновението да създаваш бъдещето
От сцената на He`s The MAN! Пинтос заяви, че "Филип Морис Интернешънъл" се опитва да промени онова, което компанията е възприемала като много голям проблем в световен мащаб. "Най-голямото въздействие, което можем да имаме върху общността, и посланието, което отправяме е - хората да спрат да пушат или да преминат към по-добра алтернатива. И ние повярвахме, че можем да направим повече. Това беше концепцията за намаляване на отпадъците от цигари."
Пинтос сподели, че след като е повярвал в концепцията на компанията е поел по пътя към осъществяването ѝ, без никакво колебание:
"Има милиарди отпадъци от цигари. Много хора вярват, че това поведение е ок. Не разбират въздействието, което поведението им оказва върху околната среда. Всичко, което се правеше през компаниите и правителствата, не работеше ефективно. Решихме да потърсим начин да кажем на младите, че това поведение не е ок. Избрахме друг подход - кой по-добре от младите артисти може да направи това? Именно те да отправят послание към връстниците си, защото трябва да променят онова, което правят. Виждате резултатите сами, и освен всичко останало - те ви разказват за българското творчество, креативност и потенциал. Кампанията "Промени картинката" ни даде възможност да разширим тази идея и да я покажем на места, на които обикновено се случва замърсяването. Много се гордеем с това и разширяваме посланието и в бъдещето", заяви Демиан Пинтос за успеха на кампанията.
"Трябва да се създаде възприятие за проблема у хората. Трябва да е въздействащо пред самите пушачи. Да работим заедно с различни групи. Ако погледнете голямата картинка, тази свобода и прозрачност, която дадохме на артистите, помогнали ни за тази идея, е много по-въздействаща.", сподели още Пинтос.
Мисията да промениш света
Как изкуството успява да провокира отговорно потребителско поведение? "Целта ни е много проста и понякога на хората им е трудно да повярват. Но това, което ще ви каже всеки служител на "Филип Морис" в България, а и навсякъде по света е, че ние всички имаме възможността да държим хората далеч от цигарите. Това, което аз искам да видя, е тази мисия да се реализира в България. Не е тайна, че България е европейската страна с най-много заболявания, причинени от тютюнопушене. Ние виждаме резултатите от това, което правим. Всеки, с който сте говорили - приятел, член на семейството, с някой който е спрял пушенето - или го е направил завинаги, или е минал на IQOS . Единственото, което ние искаме е прозрачност и диалог в българското общество, категоричен е Демиан Пинтос.
България в латино ритъм
За генералния мениджър на "Филип Морис България" България сякаш е позната, тук той се чувства у дома. "Аз обожавам България, харесва ми държавата. Хората, морето, планините. Обичам София и Пловдив, виждам колко много неща се променят и случват, и в страната, и в компанията ни. Млади хора, които са били в чужбина, сега се връщат, за да открият нови бизнеси, да реализират идеите и мечтите си. Аз лично виждам много потенциал", заяви Пинтос и добави, че вижда много сходства между венецуелците и българите.
"Много харесвам българите. Аз съм роден във Венецуела. И откривам много от тези латино елементи в българите, особено, когато се разкрият. Така че, чувствам се у дома."
Лидерът на новото време
Но какво още е необходимо, за да могат потенциалът, вярата, смисълът, да бъдат в полза на една кауза и има ли изкуство в бизнеса?
"Трябва да имаш силна страст, да следваш мечтите си, защото пътят не е лесен. Второто важно е да бъдете креативни. Креативността е ключова. Не само да откривате начин да решавате проблемите, но и също така да откривате по-добри решения за онези проблеми, които са решавани по определен начин дълги години. И да вярвате в себе си, но и на хората около вас. Тук видяхме музиканти, актьори, режисьори. Не можете да създадете филм с един човек. Трябва ви екип и вие да вярвате на този екип.", заяви Пинтос.
Чуйте още от интервюто, в превод на Рой Хил, във видеото!
He`s The MAN 2023 е поредното събитие, с което българският интернет портал Dir.bg отбелязва своята 25-годишнина и продължава каузата си, защото всеки проект на медията - конкурсът за чиста журналистика Web Report, форумът Green Transition, или платформата WorkTalent, която среща хората с подходящия работодател, имат мисията да променят средата и да откриват и подкрепят онези, които знаят и могат.
Тази година изданието е под мотото "Мъже с кауза", с която отново издигнахме каузата на няколко забележителни мъже в съвременния свят в очите на аудиторията с мисията да обърнем внимание на добрите примери в обществото.
В онлайн интервюта и видеоразговори двумилионната аудитория на Dir.bg се срещна и с драматурга, поет и писател Стефан Цанев, режисьора продуцент и сценарист Стефан Командарев, съоснователя и управител на Аджибадем Сити Клиник УМБАЛ в София Андрей Марков, известния психиатър, богослов и политически анализатор д-р Николай Михайлов.
Както всяка година, и през 2023 година dir.bg насочва погледите на своите близо 2 милиона читатели към добрите примери в българското общество. Това е каузата на целия екип, посветил времето си в търсенето на най-подходящите лица от публичния живот.
He`s The MAN! се провежда за пета поредна година след старта си през 2019-а. В първото издание на поредицата от срещи под мотото "Ум, дух и тяло" се включиха д-р Станимир Сираков, Светослав Иванов, Юлиян Вергов, Ники Станоев, Филип Захариев, Станислав Трифонов-Насимо, Стойчо Младенов, Teoдосий Теодосиев, Денислав Коджабашев и Иво Христов.
През 2020 година, въпреки световната здравна криза, Dir.bg продължи традицията със серията "Време за мъже", в която влязоха проф. Иво Петров, Графа, Михаил Билалов, Лазар Ангелов и Велизар Величков.
През 2021 година He`s The MAN! събра на тайна галавечеря Лазар Радков, Пламен Русев, Христо Мутафчиев и Стефан Вълдобрев в селекцията "В обувките на успеха!".
През 2022 година He` The MAN представи правилата на успеха на проф. Мартин Вечев, проф. Атанас Щерев, Найден Тодоров, Георги Господинов, Малин Кръстев и Димитър Бербатов.
Ежегодното специално събитие He`s The MAN! може да следите и на платформата тук>>>
*He`s The Man! се осъществява с подкрепата на Филип Морис България, Дейзи Тех АД, HONOR, Chivas Regal, Katarzyna Estate, Devin, Subaru
НАЙ
"Фич" потвърди кредитния рейтинг на България, но отправи предупреждение за еврозоната
България поема нов дълг от 200 милиона лева
Защо инфлацията в България продължава да е над средната за еврозоната
Защита на конкуренцията – имаме становище за олиото и застъпническа дейност
Защо инфлацията в България продължава да е над средната за еврозоната
България поема нов дълг от 200 милиона лева
"Фич" потвърди кредитния рейтинг на България, но отправи предупреждение за еврозоната
Всички плодове и повечето зеленчуци поевтиняха