За начало, нека изведем определение за това какво е класическа визитна картичка?

В общия случай визитната ни картичка обичайно съдържа информация за нашето име, работно място, позиция, електронен адрес и телефонен номер. Към днешна дата можем да я срещнем в работното пространство (Вижте атрактивни обяви за работа и стаж) в стандартна картонена форма, в разнообразни веществени форми или в дигитален формат.

Замисляли ли сте се обаче, какво реално се крие в една визитна картичка?

На практика се оформя една двустранна връзка между нас и компанията, в която и двете страни са длъжни да поддържат необходимия имидж. От гледна точка на служителите е нужно да доказваме всеки ден, че заслужаваме да работим в тази компания, а нашата позиция има своята тежест и ние се намираме на мястото си, пазейки нейния имидж. И не само, но и да го развиваме и лично да допринасяме за това позитивно усещане сред нейните клиенти и партньори. От страна на работодателя, компанията също има своите отговорности пред нас и е длъжна да поддържа комфортна и приятна работна среда, подсигурявайки навреме всичко онова, което е нужно, за да можем и ние да си свършим качествено поставените работни задачи.

Не на последно място е добре да запомним и че визитната ни картичка е само един носител на информация и възможност за бърза обратна връзка, а не средство, което ни гарантира задължителен успех или че ще бъдем възприети за нещо повече от това, което реално сме. Тя не продава, не печели клиенти. Ние продаваме продуктите и услугите си. Факти, които не бива никога да се забравят.

Публикацията е предоставена от WorkTalent.com