Коментари - Зарядните станции за електромобили трябва да влязат в кварталите | business.dir.bg
назад

Зарядните станции за електромобили трябва да влязат в кварталите

В България базовата позиция по отношение на е-мобилността е много по-добра от тази на Германия, категоричен е Мартин Заимов

Обратно в новината
| Автор: Кристиан Костурков, 3е-news.net

Коментари - Зарядните станции за електромобили трябва да влязат в кварталите | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Смешници. Значи ако в БГ има само 1 кола на ток и 1 станция, то всяка кола ще разполага със собствена станция, я не като Германия 1/10 ! Вижте колко станции има в Германия, през 30 км са, тук до морето зареждаш принудително в Пловдив.

Значи само за няколко ДЕСЕТКИ милиона лева ще се сдобием с невероятно то количество от 10..15 ХИЛЯДИ зарядни станции, на които се очаква да се зареждат съгласно плана за преминаване изцяло към е-коли има няма поне 1 МИЛИОН автомобила само в столицата ??? Аз ли нещо не разбирам , те ли нещо ни будалкат ... Аз какво ше си записвам час за зареждане веднъж на 3 месеца ли ?

зарядните станции за електромобили трябва да влязат в кварталите факултето и захарна фабрика.. ббаахаха

Поредните голословци...празнословци... Все едно съм в университета- безсмислени проекти, колкото да ти пишат оценка за участие... Идиоти... Номерата на чиновниците- проекти без край само и само да се раздават едни пари и да се симулира работа...

влязат елколите, нито в кварталите, нито в центъра вижте как https://www.youtube.com/watch?v=firIW-1AOi0

че сте тръгна горе долу по едно време 20 електро мобила за морето и с съберете на въпросната станция по едно и също време : ) кога ще продължите ?

песента на Тодор Колев "кой ми открадна чистачките" ще излезе в нов аранжимент "пак ми откраднаха зарядния кабел" : ))

То няма паркоместа, къде ще разположат тия станции? Отделно, купувам си електромобил - карам го 5 години и директно отива за скрап. Понеже акумулатора вече не държи, а подмяната му струва 70% от цената на чисто нов автомобил? Няма и кой да ми го купи на старо по същата причина. Как по-точно така помагам на природата? Или пък на джоба си?

Джeф Дън, прoфecoр oт Унивeрcитeтa Дaлхoузи в Кaнaдa, дoктoр пo химия, кoйтo тecтвa нoви 4 680 бaтeрии в лaбoрaтoриятa cи пo иcкaнe нa Tеslа, cпoдeли рeзултaтитe oт тригoдишнитe cи изcлeдвaния. И тe ca мeкo кaзaнo впeчaтлявaщи. И тaкa, Дaн cимулирa цикли нa зaрeждaнe и рaзрeждaнe oт 0 дo 80%, кoeтo ce рaвнявa нa oкoлo 350 килoмeтрa прoбeг в cъврeмeннитe eлeктрoмoбили Tеslа. Cлeд 10 хиляди цикълa бaтeриитe вce oщe ca в изпрaвнocт c приeмливo нивo нa влoшaвaнe нa кaчecтвoтo нa зaрядa. Тoвa e eквивaлeнтнo нa 3.5 милиoнa килoмeтрa зa aвтoмoбил.акумулатора изкарва над 1 милион км. Пробег или 10000 (десет хиляди) цикъла заряд-разряд, ако всеки ден го зареждаш и Новата батерия, която Tesla ще започне да поставя на Model 3 през 2021 г., ще струва по-малко от 100 долара на 1 кВт/ч, съобщава Reuters. Това означава, че нейната цена при капацитет от 100 кВт/ч ще бъде по-малко от 10 000 долара. Това ли са 70% от цената на нова кола?

Има снимка към статията. Та въпроса "И как точно ще стане това бе!?!?!?" е 80 процентов....

Всеки ден да го зареждам? Не ми стига другото ами да ставам роб и на колата?

Защо трябва да зареждаш всеки ден? Теслата минава 400 км с едно зареждане. По толкова ли смяташ да караш всеки ден? Ако караш нормално 40 км на ден ще трябва да зареждаш на 10 дни до пълен заряд или при допълване около седмица преди заряд.

А знаеш ли колко ще мине като вън е под -10С и си пуснеш подгряването ? За Тесла не съм сигурен но практиката показва че рено ZOE с зор изкарва 80 км : )

Ти това опитвал ли си го на живо

Всъщност 10 000 долара си е 70 %от цената на нова кола. Къде си учил математика?

Дъртият крадлив потомствен пеерас по-добре да вземе да изтрие некой надпис некъде ... Най-добре в некой общественкенеф, нещо от сорта на "Йебе ми се от кенефчийката ..." ...

Основната спирачка е цената. Батерията не струва 70% от цената на новият електромобил, но струва доста. Не виждам какъв ще е проблемът да издържи 10 години със 75% от капацитета си. При настоящият капацитет на батериите на електромобилите те са удачни само за втори кола. Дори и 400км пробег е недостатъчен без много добро планиране, Но за градско и близки разходки до 100км през уикенда са супер. А возят много приятно.

У гетото отдавна ги има. Нали всички сме на общо зарядно и никой не плаща.

"Да не мине ден без еко-тъпня." Може електрички, може нещо друго, но задължително поне по едно.

колко стотин киловата ти е дом. контакът?

На 10м над земята висят там клетките ;) уникална гледка, добре че беше ЕС да им я подари..за наша сметка

Супер. Общината да направи зарядните за да може тоя да си продава електричките. Ти да видиш. Да ги направи той бе.

10 -15000 100 000 лева не са "няколко милиона" Човекът е банкер, не може да му се сърдим, че процесът трбва да включва и подмяна на електропроводите, защото 15 000 70КВт става свръхтовар- невъзможен за сегашната преносна система Отделно че 15 000 станции е недостатъчно за 1 000 000 коли