Започва изграждането на последния участък от магистрала "Европа" между Сливница и София
Общата дължина на отсечката е 16,5 км, но строителството ще започне в близо 6-километрова отсечка, за която има завършени отчуждения и издадено разрешение за строеж
Обратно в новинатаКоментари - Започва изграждането на последния участък от магистрала "Европа" между Сливница и София | Бизнес.dir.bg
Коментари
Шишо, ще правиш ли ядки на тези участъци? Да видим дали е както трябва направено? Какво стана със старите ядки? Предизборна шумотевица, а? Нищо?
Ама как така?!? Борисов строеше скъпо, не супер скъпо! Ами този господин - цена 44,5 милиона лева за километър, мдааа евтинко ми се струва!
Бе ...тролче...просто оня простоя от Банкя има още кой да му пази кохортата .. е за тва ни шенгем ще видим ни еврозона.. Всички беж при копейката и към Азия...
"Днес е ден, в който успяхме с една част от едно огромно усилие, откакто встъпи в длъжност служебният кабинет, да започнем да строим последния участък от автомагистрала "Европа" Жълтата фанелка
Ако не бяхте са въргаляли кат крастави магарита на Орлов мост ся магистрала ХЕМУС щеше да е готова и да пътувате от София до Варна за час и половина. Също и тунелът под ШИПКА Ама като сте прости същества и се водите по акъла на Бабикян и Минеков така ки е И всичко това за да може Минеков да се пенсионира като министър Прост народ и тва си е
От кога един художник на къщи започна да разбира от пътно строителство та и да започне да критикува. Архитектче Шишаво я кажи къде потънаха 2 милиарда лева за зимно почистване а сняг нямаше. За две години 7 км. ремонтирани пътища а ние плащаме винетки за да си трошим колиъе
Сърбите без помощи от ЕС си направиха тяхната магистрала много по-бързо от нас. Срамно е колко бавно и некадърно се строи инфраструктура у нас.
Гатанка : Колко се е наложило ГБС да се изръси за бакшиша на Шишо Бакшишо ?? Подсказка : при договор от 266 милиона едно мижаво процентче е 2 660 000 левчета. Колко ли са на Шишо процентчетата ??
Великият борец срещу магистралите, непрекъснато твърдящ че фирмите изпълнители са откраднали парите и не са си свършили работата, възлага на същите фирми поредния строеж. Като същото това правителство твърди, че пари няма и трябва да се теглят 19 милиарда. Сега как след като една фирма краде, ти и възлагаш отново работа? И как след като нямаш пари тръгваш да даваш поредните милиони?
Щом пак ГБС ще строи, ясна е работа. Откьдето са минали, всичко се руши. За справка: участька на Околоврьстното между Младост и Бистришко шосе. Сега обаче са открили офис в САЩ и това им дава "право" да достроят кьщичката за птици на шофьорския плаж....
След като ГЕРБ, според министър шишков са крадяли чрез споменатите в статията фирми, защо министър възлага на същите фирми нови поръчки? Защо след като споменатите в статията фирми са откраднали асфалта според министъра, сега изведнъж се оказват съвсем коректни фирми способни да строят в следващия участък качествено и без кражби?
Според шишков същите тия фирми са откраднали парите и са си свършили некачествено работата по време на управлението на герб. Защо тогава им възлага още работа?
"След като ГЕРБ, според министър Шишков са крадяли чрез споменатите в статията фирми, защо министър възлага на същите фирми нови поръчки?" Taka e, защото лъжите за "кражбите на ГЕРБ" са удобни само докато не си на власт. В момента в който се качиш на власт, е много трудно да обясняваш как ГЕРБ хем са "крали 10 милиарда на година", хем построиха 250 км магистрала за 10 години. Но матрияла не мисли, гласува за кой ли не, и после се чуди защо от 2 години БГ е в тотален колапс.
откраднали са го на 10000%. по-скапани магистрали в Европа от гербаджийските няма!!! Даже сръбските са по-добре.. Но...гласувайте си за госин Тиква и ще просперираме... А...вече имате и алтернатива Копейката и директо към Азия..
Ама пак да те питам защо тоя дето твърди за кражби на фирми изведнъж възлага работа на същите фирми? Защото на мен ако някой майстор не си свърши работата не го викам за втори път. И ако някой майстор ми е откраднал нещо не го пускам за втори път в къщата си. Но пак нямам нищо против вие да направите партия и в българските условия да направите по-хубави магистрали. Защото за мен е лично средно добра магистрала е по-добре отколкото липсваща магистрала.
Къде къде е по-хубаво да ги оставим да крадат и да преживяват на социални помощи. А пропо- вие защо не сте кандидатствали за работник на магистралата?
Къде да видим прекрасно построените магистрали в България, за всичките 45 години комунизъм? Къде да видим прекрасно построените магистрали за всичките 20 години преди герб да дойдат на власт? Къде да видим прекрасно построените магистрали за последните две години????? Но пък как беше- асфалт не се яде:)))) А между другото нали точно такива като вас ревахте по площадите, как само да махнем герб от властта и България ще стане като швейцария???? Гледам ставаме като сомалия. Точно такива като вас ревяха че всичко друго е по-добре от герб- да гледам с вашето всичко по-добро нещата вървят от зле към по-зле. Що така?
Най ме кефи пожеланието на Шиши към фирмите за качествено строителство, ама те пък тия фирми строиха и при Герб , очаквам Шишо на терен с ролетката да върви след валяка да замерва, да си вземе епруветка и за химически анализ, в противен случай е крадец и той хахаха
Герб построиха около 110 километра от магистрала Тракия. Преди тях тя беше готова от София до Стара Загора и от Бургас до Карнобат. Така че нищо особено не са свършили. По Хемус не построиха нищо. По Струма построиха някакви смешни 20 километра. По Марица не построиха нищо. По Европа построиха около 12 километра. По Черно море не построиха нищо. Това са фактите гербаджиййско тролче, коклкото и да те е яд.
А, това ли било? Значи за да не крадат, трябва да им плащаме за трудоваци? А не може ли да крадат и да ги принудим на обществено полезен труд. Ефекта ще е същия, само, че без да им плащаме. Най-много да им платим да построят някой нов затвор, за тези от тях, които не желаят да работят, за да си намалят присъдите. Аз си имам достатъчно работа.
За 16 км магистрала говорят все едно са построили 1600 км.Мърлява държава ,мърляво племе
Тая магистрала като пано с мозайка ли я строят че е толкова бавно - камъче по камъче?
Това в България не са магистрали. Това са второкласни пътища, всяко с по 2 платна, разделени с мантинела. Всяко платно е с по 3 ленти - аварийна,основна и скоростна. Целогодишно от двете платна, поне едното е в частичен ремонт и движението се осъществява в другото, което в края на ремонта на предното, също става в окаяно състояние. И така до безкрай. Каква "магистрала", какви 5 лева?..
И сега накъде ще продължи магистралостроенето? Към Самоков или към Пирдоп? Или за да няма сърдити - и в двете направления...
Те и от метрото не били построили нищо защото още бай точно смятал да строи метро:))) Единствената построена магистрала за всичките 65 години от 45-та насам е вълнистата магистрала на станишев. Оня участък дето те хваща морска болест.
По Струма били построили 20км. Като си късопаметен недей да коментираш.Като дойдоха ГЕРБ, Станишко пусна един пъто от Перник до диканоте, дето го строяха македонците Маврово, където още няма акт 16 и ограничението е 120! Ако от диканите до Благоевград е 20 км по добре се прегледай! Да не забравяме и от Кресна до Кулата!
Браво , щом го прави ГБС , значи ще стане бързо и качествено. Както направиха от Цариградско до Младост. Най-стабилната фирма.
Освен да сменя наред и да урежда свои хора навсякъде, не виждам нещо друго да е направил. Един проект се подготвя за 5-10 години, а най-сладкото е да подпишеш договора и да прибереш бакшишите ...
Да извикаме фирма дето строи магистралите от щатите. Или норвегия. Ама да не чувам после и думичка че било скъпо. Щото ние тука правим конкурс и гледаме кой ще даде на ниска цена на километър. Без обаче да се прави сметка от къде минава тази магистрала какви са особеностите на терена и така нататък. Пък на другите места един участък или една цяла отсечка от магистралата и се дава цена за цялата отсечка.
Зашото герб все още са във властта , даже претендират , че са спечелили , и то на последните няколко вота. Нищо , че не са направили , нито могат да направят правителство контролирания от герб от бизнес явно саботира усилията за промяна , а и помагат за постигане на нужните изборни резултати контролираната (овладяна) прокуратура от герб от своя страна саботира прилагането на законите . и т.н.
Всички останали възможни работници също като вас- ама това гадно ама това мръсно ама аз предпочитам да си седя на столчето и да си пиша коментарчетата. Ако няма кой друг да работи- отиват да работят циганите. Нещо не виждам такива Ентелегенти като вас да се хващат на работа като боклукчии общи работници метачи и работници на магистралата. Ама после що работи ли цигани турци и не знам си какви.
Strassenbau AG или STRABAG, защо чак от Щатите? Но, винаги има опасност от, а и много често нещата се побългаряват...
И как по-точно са във властта след като нямат нито един министър нито едно министерство и нито един човек в изпълнителната власт? Как по-точно са във властта след като сменихте всички хора навсякъде още от ден първи на първото служебно правителство? Просто жалките същества като вас си мислеха че ей така сядаш в креслото и почваш да управляваш. Но пък не за първи път такива като вас се хвърлят на врата на поредния месия.
Няма лошо. То първата копка на магистрала Хемус беше преди 50 г. С компетенцията на Шишо, може и да бъде подобрен рекорда.
КОНСТИТУЦИЯ Глава първа ОСНОВНИ НАЧАЛА Чл. 1. (1) България е република с парламентарно управление. герб не са излизали от парламента. В държавата има 3 власти. Законодателна , Изпълнителната и Съдебна ти коментираш само Изпълнителната , а станалите 2 все още са под влияние ( или контрол в някаква стапен ) на герб. Освен това принципа за разделение на властите отдавна не работи в България
Магистралата е от Дупница до Благоевград, което е 20 километра. Пътя от Перник до Дупница не е магистрала, в случай, че не знаеш.