Започва изграждането на последния участък от магистрала "Европа" между Сливница и София
Общата дължина на отсечката е 16,5 км, но строителството ще започне в близо 6-километрова отсечка, за която има завършени отчуждения и издадено разрешение за строеж
Обратно в новинатаКоментари - Започва изграждането на последния участък от магистрала "Европа" между Сливница и София | Бизнес.dir.bg
Коментари
Следващият проект…. трябва да е на пътят към Самоков…. защото там път НЯМА! остана само КРАТЕРЪТ след ВЗРИВЪТ!!! …., но гешев за съжаление оцеля..
Тези идиоти защо не се скрият? Сърбите каква магистрала Ниш-калотина построиха - сложен терен, без европари...Нашите малоумници едни 40 км равен път не могат да направят, вече 16 години сме в ЕС. Боклуци!!!
Тия за 15 км. още малко национален празник ще го направят. И то ще ги правят година и половина. Японците ги правят за седмица и половина, и то там мисля строят с бетон, не с асфалт.
Ако ГЕРБ са построили ,,някакви 110 км” магистрали, значи само те са с дупки и само от тях са откраднали асфалта, а останалите 800км са в перфектно състояние.
В Ямайка китайците построиха 170 км. Магистрала през изключително тежък планински терен, за 3 МЕСЕЦА. Проектирането и отчужденията отнеха на правителството около 2 МЕСЕЦА. И най-интересното: Магистралата излезе на ямайците - БЕЗПЛАТНА. Плати я Китай, като я взе на концесия за 50 години. Ще се изплаща от тол таксите САМО на тези, които ползват пътя. Тоест - за 5 месеца Ямайка се сдоби с безплатна нова 170 км. магистрала. Ние сме страна от третия свят.
Ще е готова след 1,5 година и ще бъде открита от кабинета Габриел и ГЕРБ. Голямо бързане за да има нещичко което е на ГЕРБ.
То е важно кой плаща, щом е замесен Мунче и служебните, Бсп или някакви подобни пари за такива стоежи няма, може да се подписват договори за покупки, поръчки за какво ли още не , но става ли дума за плащане и даване на пари не ги търси, набийте си го в тъпите глави
За 5 години изкарваме разрешение за строеж и за още 2 строим и още 3 дооправяне за акт 16. Всичко това за единствения път към Европа, а ние се натискаме за Европата от поне 30 години.
Ако една партия се намира в народното събрание значи е във властта... Не е лесно да си прост в днешно време.... Ми по твоята логика моето момче още ни управлява бкп, защото нали бсп е непрекъснато в народното събрание. За какво управление на герб говорим тогава-по твоята логика те никога не се управлявали. Не си спомням народното събрание да строи магистрали или да управлява държавата по някакъв начин-да води вътрешна политика да определя къде какво ще се строи да разпределя парите от бюджета и така нататък и така нататък. Ти ако знаеш такава държава това си е твой проблем.
в предния ми комнетар съм написал " герб все още са във властта" МОЛЯ НЕ МИ ИЗОПАЧАВА ДУМИТЕ пак цитат от КОНСТИТУЦИЯТА (1) България е република с парламентарно управление. Дори и правителството изпълнява законите на България, бюджета се гласува в парламента, правителството само го предлага и т.н. Да БСП участва в управлението на страната , за справка - хартиена коалиция. А и много от кадрите от герб са от БКП ,така че може и да си прав за това . това да отричаш действителнота , не зная как да го нарека.
Бкп е все още във властта значи управлява бкп 75 години. Според твоята формулировка никога не се управлявали защото бсп никога не са излизали от властта.
Не не си ме цитирал точно, И или нямаш елементарна представа как работи парламента , или се правиш на луд това че са във властта не означава, че управляват на 100%, но все още могат да пречат , блокират или прокарват техни идеи. това го правиха и БСП когато бяха в опозиця и да и те не са излизали от властта, но влиянието им е все по малко - за щастие. но когато имат мнозинство тогава вече управляват ,както беше по време на тяхното управления и на герб и на бсп. А това , че правиш разлика между БСП, ГЕРБ и ДПС даже, си е твое "късогледство" и трите партии са дълбоко свързани с корупционни модели.
Ако не бяха огромните усилия на шарлатаните (цитирам дословно) на г-н Президента Радев отсечката щеше да е готова още преди поне 1 година. Та не знам дали това е повод за гордост от страна на г-н Шишков.
Здравейте, много им се радвам на ентусиазма но за съжаление реалността е друга. Не знам колко струва километър магистрала в другите държави но миналия месец ми се наложи да попътувам с кола из Европата. Е, няма такава "държавица" като нашата. Дори в Сърбия, която е извън ЕС и води 10 години гражданска война ситуацията е в пъти по-добре от нашия лунен пейзаж. Още като влезеш към КПП-то на Калотина и ти се изправя косата от мизерия, боклуци, безхаберие и липса на елементарни строителни табелки, ограждения или някакъв ред и мисъл където и да било. Веят се найлони от всякъде, псевдо ленти ограждащи незнайно каво. Конструкцията на КПП-то беше срязана, най-вероятно от ученици в час по "Трудово обучение", мръсотия, кал и дупки. Все едно бях попаднал в сцена на Апокалиптичен филм. Не е за смях....плачеше ми се.
В нормалните държави стойността на строителство на магистрали е около 1млн. EUR на км. У нас е 10млн. Баровци сме.
Няма лошо. То първата копка на магистрала Хемус беше преди 50 г. С компетенцията на Шишо, може и да бъде подобрен рекорда.
Да извикаме фирма дето строи магистралите от щатите. Или норвегия. Ама да не чувам после и думичка че било скъпо. Щото ние тука правим конкурс и гледаме кой ще даде на ниска цена на километър. Без обаче да се прави сметка от къде минава тази магистрала какви са особеностите на терена и така нататък. Пък на другите места един участък или една цяла отсечка от магистралата и се дава цена за цялата отсечка.
Браво , щом го прави ГБС , значи ще стане бързо и качествено. Както направиха от Цариградско до Младост. Най-стабилната фирма.
И сега накъде ще продължи магистралостроенето? Към Самоков или към Пирдоп? Или за да няма сърдити - и в двете направления...
Това в България не са магистрали. Това са второкласни пътища, всяко с по 2 платна, разделени с мантинела. Всяко платно е с по 3 ленти - аварийна,основна и скоростна. Целогодишно от двете платна, поне едното е в частичен ремонт и движението се осъществява в другото, което в края на ремонта на предното, също става в окаяно състояние. И така до безкрай. Каква "магистрала", какви 5 лева?..
И това нямаше.
Тая магистрала като пано с мозайка ли я строят че е толкова бавно - камъче по камъче?
най свестния министър до сега
За 16 км магистрала говорят все едно са построили 1600 км.Мърлява държава ,мърляво племе
Най ме кефи пожеланието на Шиши към фирмите за качествено строителство, ама те пък тия фирми строиха и при Герб , очаквам Шишо на терен с ролетката да върви след валяка да замерва, да си вземе епруветка и за химически анализ, в противен случай е крадец и той хахаха
Къде да видим прекрасно построените магистрали в България, за всичките 45 години комунизъм? Къде да видим прекрасно построените магистрали за всичките 20 години преди герб да дойдат на власт? Къде да видим прекрасно построените магистрали за последните две години????? Но пък как беше- асфалт не се яде:)))) А между другото нали точно такива като вас ревахте по площадите, как само да махнем герб от властта и България ще стане като швейцария???? Гледам ставаме като сомалия. Точно такива като вас ревяха че всичко друго е по-добре от герб- да гледам с вашето всичко по-добро нещата вървят от зле към по-зле. Що така?
Герб построиха около 110 километра от магистрала Тракия. Преди тях тя беше готова от София до Стара Загора и от Бургас до Карнобат. Така че нищо особено не са свършили. По Хемус не построиха нищо. По Струма построиха някакви смешни 20 километра. По Марица не построиха нищо. По Европа построиха около 12 километра. По Черно море не построиха нищо. Това са фактите гербаджиййско тролче, коклкото и да те е яд.
Те и от метрото не били построили нищо защото още бай точно смятал да строи метро:))) Единствената построена магистрала за всичките 65 години от 45-та насам е вълнистата магистрала на станишев. Оня участък дето те хваща морска болест.
По Струма били построили 20км. Като си късопаметен недей да коментираш.Като дойдоха ГЕРБ, Станишко пусна един пъто от Перник до диканоте, дето го строяха македонците Маврово, където още няма акт 16 и ограничението е 120! Ако от диканите до Благоевград е 20 км по добре се прегледай! Да не забравяме и от Кресна до Кулата!
Магистралата е от Дупница до Благоевград, което е 20 километра. Пътя от Перник до Дупница не е магистрала, в случай, че не знаеш.
Зашото герб все още са във властта , даже претендират , че са спечелили , и то на последните няколко вота. Нищо , че не са направили , нито могат да направят правителство контролирания от герб от бизнес явно саботира усилията за промяна , а и помагат за постигане на нужните изборни резултати контролираната (овладяна) прокуратура от герб от своя страна саботира прилагането на законите . и т.н.
И как по-точно са във властта след като нямат нито един министър нито едно министерство и нито един човек в изпълнителната власт? Как по-точно са във властта след като сменихте всички хора навсякъде още от ден първи на първото служебно правителство? Просто жалките същества като вас си мислеха че ей така сядаш в креслото и почваш да управляваш. Но пък не за първи път такива като вас се хвърлят на врата на поредния месия.
КОНСТИТУЦИЯ Глава първа ОСНОВНИ НАЧАЛА Чл. 1. (1) България е република с парламентарно управление. герб не са излизали от парламента. В държавата има 3 власти. Законодателна , Изпълнителната и Съдебна ти коментираш само Изпълнителната , а станалите 2 все още са под влияние ( или контрол в някаква стапен ) на герб. Освен това принципа за разделение на властите отдавна не работи в България
"След като ГЕРБ, според министър Шишков са крадяли чрез споменатите в статията фирми, защо министър възлага на същите фирми нови поръчки?" Taka e, защото лъжите за "кражбите на ГЕРБ" са удобни само докато не си на власт. В момента в който се качиш на власт, е много трудно да обясняваш как ГЕРБ хем са "крали 10 милиарда на година", хем построиха 250 км магистрала за 10 години. Но матрияла не мисли, гласува за кой ли не, и после се чуди защо от 2 години БГ е в тотален колапс.
След като ГЕРБ, според министър шишков са крадяли чрез споменатите в статията фирми, защо министър възлага на същите фирми нови поръчки? Защо след като споменатите в статията фирми са откраднали асфалта според министъра, сега изведнъж се оказват съвсем коректни фирми способни да строят в следващия участък качествено и без кражби?
откраднали са го на 10000%. по-скапани магистрали в Европа от гербаджийските няма!!! Даже сръбските са по-добре.. Но...гласувайте си за госин Тиква и ще просперираме... А...вече имате и алтернатива Копейката и директо към Азия..
Ама пак да те питам защо тоя дето твърди за кражби на фирми изведнъж възлага работа на същите фирми? Защото на мен ако някой майстор не си свърши работата не го викам за втори път. И ако някой майстор ми е откраднал нещо не го пускам за втори път в къщата си. Но пак нямам нищо против вие да направите партия и в българските условия да направите по-хубави магистрали. Защото за мен е лично средно добра магистрала е по-добре отколкото липсваща магистрала.
Щом пак ГБС ще строи, ясна е работа. Откьдето са минали, всичко се руши. За справка: участька на Околоврьстното между Младост и Бистришко шосе. Сега обаче са открили офис в САЩ и това им дава "право" да достроят кьщичката за птици на шофьорския плаж....
Великият борец срещу магистралите, непрекъснато твърдящ че фирмите изпълнители са откраднали парите и не са си свършили работата, възлага на същите фирми поредния строеж. Като същото това правителство твърди, че пари няма и трябва да се теглят 19 милиарда. Сега как след като една фирма краде, ти и възлагаш отново работа? И как след като нямаш пари тръгваш да даваш поредните милиони?
Гатанка : Колко се е наложило ГБС да се изръси за бакшиша на Шишо Бакшишо ?? Подсказка : при договор от 266 милиона едно мижаво процентче е 2 660 000 левчета. Колко ли са на Шишо процентчетата ??
Сърбите без помощи от ЕС си направиха тяхната магистрала много по-бързо от нас. Срамно е колко бавно и некадърно се строи инфраструктура у нас.
От кога един художник на къщи започна да разбира от пътно строителство та и да започне да критикува. Архитектче Шишаво я кажи къде потънаха 2 милиарда лева за зимно почистване а сняг нямаше. За две години 7 км. ремонтирани пътища а ние плащаме винетки за да си трошим колиъе
Ако не бяхте са въргаляли кат крастави магарита на Орлов мост ся магистрала ХЕМУС щеше да е готова и да пътувате от София до Варна за час и половина. Също и тунелът под ШИПКА Ама като сте прости същества и се водите по акъла на Бабикян и Минеков така ки е И всичко това за да може Минеков да се пенсионира като министър Прост народ и тва си е
"Днес е ден, в който успяхме с една част от едно огромно усилие, откакто встъпи в длъжност служебният кабинет, да започнем да строим последния участък от автомагистрала "Европа" Жълтата фанелка
Ама как така?!? Борисов строеше скъпо, не супер скъпо! Ами този господин - цена 44,5 милиона лева за километър, мдааа евтинко ми се струва!
Шишо, ще правиш ли ядки на тези участъци? Да видим дали е както трябва направено? Какво стана със старите ядки? Предизборна шумотевица, а? Нищо?
Бе ...тролче...просто оня простоя от Банкя има още кой да му пази кохортата .. е за тва ни шенгем ще видим ни еврозона.. Всички беж при копейката и към Азия...