Коментари - Японски лидер в автомобилната електроника стъпи на българския пазар | Бизнес.dir.bg
назад

Японски лидер в автомобилната електроника стъпи на българския пазар

Nidec откри развоен център в София, в който ще работят 100 инженери

Обратно в новината

Коментари - Японски лидер в автомобилната електроника стъпи на българския пазар | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Защо в София няма завод на Язаки ??? Защото никой няма да отиде да работи !

Инженерите от Факултето ли ще са? Защото покрай пандемията и скандала как превозват работниците си като добитък един върху друг едни други японски производители на авто електроника видяхме, че бял човек излъгал се да работи за тези няма. Предлагам заради прекрасните условия и заплащане.

Докато четях бълвочите на Радев, се сетих за Т.Живков и неговото, "Тази година полупроводници, догодина цели проводноци". Цял живот се занимавам с електроника, за пръв път чувам за тази "най-известна" фирма, занимаваща се с автомобилна електроника. По-внимателно с автомобилната електроника, защото при 80 градуса по Целзий, силициевите полупроводници, наистина стават цели проводници! Купете си Тесла, там е бъкано с електроника. С нея, рано или късно, ще се озовете в "рая"!

Защо просто не хванат София и да я сложат някъде другаде. Или нещо като Люксембург в България. Не че нещо против 100 инженери и новите производства, но след 10-20 г. ще станем 2 държави, и едната ще е разсипана за сметка на другата.В 1885 сме се съединили, но скоро ще се "разединим" икономически и финансово, макар да сме "заедно" /само географски/.

от последното място - не мърдаме, даже обратното

Пука ли ти, на кое място сме, като живеем хиляда пъти по-добре отколкото по соц-а. Тогава все обясняваха, че сме преизпълнили плановете и коло много произвеждаме, пък нямаше нищо по магазините, а за кола (руски боклук) се чакаше по 15 - 20 години.

_stankow

Жигулата не е руски боклуд. Италианска е до последния болт. По същото време, в което ние я карахме, караха я и италианците. Инспектор Корадо, помните ли ? А пък за другите коли нямаше ред. Можеше да си купите и шкода, и москвич и вартбург. Ама нови. Нови коли ? Виждали ли сте ? Усещали ли сте как мирише ? Май сте не сте ! Пък за "хилядите пъти по-добре". От 1985-та досега цените се вдигнаха 10 пъти. А заплатите - 8 пъти. И какво стана сега със стандарта ? За 30 г. "неспирен възход" към висините на либерализма и джендъризма ? :)

За станков Явно не си наясно, че е от значение и как и къде се сглобяват автомобилите. Освен това се съмнявам, че болтовете и още много други от компонентите са били произвеждани от сесесере.

за _stankow само дето Жигулата се произвежда 1971—1986 ,а италианския фиат 124 от където е прекопирана - 1966—1974. Да ти обяснявам ли тази разлика в годините какво означава или сам ще се сетиш? А иначе за всички коли имаше записване и ред , дори и Трабант.Не зная къде си го видял това, че Москвича е без ред.

Не ме интересува Жигулата, в България ядяхме българско домати , краставици, ако щете и боб и леща се произвеждаше в България, плодове, купувах си български обувки и дрехи. ТКЗС тата бяха пълни със животни гледани в България. Сега дори тиквените и слънчогледовите семки са украински.

Направо 10 000 пъти по-добре живеят, обаче тези около Америка за България и... които усвояват. Тогава се чакаше 8-10 г за нова Лада, Москвич и...можеше почти веднага. А днес и цял живот не стига за първа НОВА кола, само скрап от господарите. А в магазина имаш огромно разнообразие от лайна. Под формата на сирене без мляко, салам без месо и....продукти на западната химия Тогава имаше едно краве сирене но от мляко зряло по стандарт за 2.40, на малкия пръст пръст не може да стъпи псевдо еслитарните боклуци на Маджарови...за по 25 лв.

За каква автомобилна индустрия бълнувате в България не се произвеждат автомобили. Гриша Ганчев го смачкаха и оттогава няма производство на атмобили.

ГГ никога не е правил автомобили ... той е от поколението което сеят само разруха

Като знам каква е сградатя, ясно ми е какви ще са инвеститорите

Традициите в електротехниката, електрониката, корабосторенето бяха заменени от традиции в разрухата, краденето и унищожаването. Разрушиха българското а сега лазят в краката на чужденците Това е резултата от розната демокрация - за наивници

Не е корабостроене, а каростроене. Не че и каростроенето е било на ниво, но то беше експортното производство с коментара, че японците купували карите ни за да ги ползват за суровина. Даже преди години се ококорих като видях, че акумулатор японско производство за модел от джиповете на Тойота се предлага от вносителя с цена около 1700 лева.

_stankow

И откъде ще ги намери тези 100 инженери по автомобилна електроника ?

Програмисти ще наемат вероятно. :-)

_stankow

Ами не е същото. Програмист и инженер по автомобилна електроника.

От родната ти блатна орда, копейко Що си мислиш, че вече не са ги намерили? Японците от нищо нещо правят Родните ти орки, от нещо, нищо

Ако трябва ще ги обучат.