Водородно задвижвани, електрически камиони или и двете?
Секторът на тежкотоварните автомобили е пред ключови решения
Обратно в новинатаКоментари - Водородно задвижвани, електрически камиони или и двете? | Бизнес.dir.bg
Коментари
Пълна лъдост! 40 тонна бомба на пътя. Аз лично не бих карал по пътища с водородни камиони. Електрическите също са опасни, защото знаете за запалването на батериите. Общо взето, пробутват ни утопии, пълни измишльотини. Целта е ясна, никакво пътуване за простолюдието.
Сещате се 20 камиона на паркинг, всеки с кабел.... Колко дни давате до първия запалил се? А шофьорът вътре, който спи??? С тези около него? А паркинг на магистрала, който гори с тирове, наредени плътно един до друг?? А водородна бензиностанция?? Баси идиотите
А сещате ли се какъв трябва да бъде обемът на батерия с достатъчен капацитет да транспортира 40 тона от т А до т Б със скорост 120 км/ч и какво трябва да бъде разстоянието от А до Б, за да е възможно това въобще? А за колко време се зарежда такава батерия? Трябва да има батерийни станции - спираш свалят ти разредената батерия и ти монтират заредена - но това означава взимозаменяемост и стандартизация между производителите на камиони, батерии и станции/зарядни
Електрифицираният ЖП транспорт е много по-ефективен в случая, но ще се счупят хатърите на превозвачите
Някой пресмятал ли е, че ако един голям процент на транспорта в световен мащаб преминат на водород, то колко вода и откъде ще е необходима за получаване на необходимия водород, като се има предвид, че за получаването на 1 кг водород са необходими 9 кг вода.! кг водород се равнява на 3.7 литра бензин.
От 9 кг вода може да се получи водород с енергия равняваща се на 3.7 литра бензин!, без да става въпрос колко енергия ще се вложи за получаването на водорода от водата.
то е като при половете - човечеството се тласка към подчинение на авторитета, а то значи който има силата, той е авторитета, той казва какво как ще се прави, сметките пак са водещи ама едни други сметки