Тежка година за автомобилните производители в Европа
Предизвикателствата, пред които е изправен този толкова важен за икономиката на Европейския съюз сектор, едва ли ще бъдат преодолени и през новата 2025 г.
Обратно в новинатаКоментари - Тежка година за автомобилните производители в Европа | Бизнес.dir.bg
Коментари
изпращат една тежка година и посрещат друга още по тежка и разрушителеа година. е панищо умнокрасивите еуроатланти ше се качат на китайски велосипеди.... ББААХАХАХА
Елетричките трябва да са 15-20 хиляди лв. по-евтини от ДВГ за да им обърна изобщо внимание. С това зареждане по 3 дена на контакт в хижата в планината няма да ги бъде!
- Юлия Полисанова, която е старши експерт към неправителствената организация - Поредното ВАТЕНКА НПО, спонсорирано от онези 69 милиона дадени за пропаганда в ЕС от мАЦква. Клозети, малоумници, изчезнете.
Зелените крадци викат “дръжте крадеца”! Типично по болшевишки изкарват жертвите виновници и престъпници.
При тая криза и тая инфлация всеки гледа да спести. Много трудно да се сетим, че потреблението ще спадне.
Спаднало е за бедняци като теб, останалите хора се радват на живота и карат нови коли. В който ѝ автосалон да отидеш, нов автомобил само с поръчка и ще дойде след 3 месеца, не защото няма суровини каквато е руската пропаганда, а защото има много поръчки. И ако не искаш базово изпълнение, чакаш.
ДАЧИЯ ДЪСТЪР СУПЕР МОДЕЛ 2025 56 000 ЛЕВА ..... КАКВО НЯМА ! В СРАВНЕНИЕ СЪС ЯПОНСКО СУБАРУ 2025 ГОДИНА ЗА 68000 ЛЕВА .... АВТОМАТИЧНА СКОРОСТНА КУТИЯ, 3-4 ММ КОРИ НА ДВИГАТЕЛЯ И СК.КУТИЯ ОТ ЧЕРНА ЛАМАРИНА , ПАНОРАМНА КАМЕРА, ДВИГАТЕЛ 4 ЦИЛИНДРА 2.5 ЛИТРА 180 К.С НАПЪЛНО РАВНА ЗАДНИЦА КАТО ПУСНЕШ ЗАДНАТА СЕДАЛКА РЕЗЕРВНА ГУМА В БАГАЖНИКА ( КЪДЕТО МОЖЕШ ДА СЛОЖИШ И АГУ) 22 СМ ВИСОЧИНА В СРАВНЕНИЕ С 21 НА ДАЧИЯТА БЕЗЖИЧНО ЗАРЕЖДАНЕ НА ТЕЛЕФОНА 19 ЦОЛА ГУМИ ..... АКО Я НАКИЧИШ ДАЧИЯТА С ЕКСТРИТЕ НА СУБАРУТО СИ ИДВА 63 000 ЛЕВА :))
Българските роби - най-щастливите роби не само по цялата планета, ами даже в цялата Вселена. Освен най-щастливите, българските роби са и най-тъпите и безмозъчни роби отново в цялата Вселена. ЦРУ-медиите в кочината ги лъготят от зори до здрач и после от здрач до зори, че робите били много забогатели и много се били замогнали. Доходите на робите се увеличавали буквално със скоростта на светлината(300 000км/сек). Промиват и направо им "пържат" мозъците на робите като за световно и това въобще не е никак трудно, тъй като БГ-робите въобще нямат мозък. Другата поддържана лъжа и измама е, че робите били "свободни" и можели свободно да пътуват по всички земни кълбета. Можели да работят и по всички възможни светове. В действителност обаче българските роби могат да работят само в задгробните светове, тъй като ударно пълнят гробищата. Ако все пак имат късмета да започнат работа нейде из чужбина то е само като обслужващ персонал от общаци - чистачи, миячи, готвачи, келнери, общи работници по строежите, разносвачи на пици и прочие подобни дейности. Дори и онези БГ-роби с висше образование и професия тях също никой не ги брои за хора и те също са обслужващ персонал, ама се срамуват да си го признаят и лъжат на поразия как много били "успели" там на Запад. На Запад обаче си имат достатъчно много свои безработни висшисти и специалисти, че да опрат и стигнат до ганьовските висшисти. Над 90 на сто от БГ-робите пък не могат никъде да пътуват в чужбина, щото са потънали до уши в дългове, борчове, кредити и ипотеки. Като вземем предвид и мизерните африкански заплати и доходи в БГ-кочината пейзажът добива вече напълно завършен вид. Все пак за да не звучи тъжно и отчайващо, българските роби нека да продължават да вярват в светлото НАТОвско и евроатлантическо бъдеще и ценности и да продължават все така да чакат омайното и сияйно капиталистическо бъдеще. На добър час, роби!
Електрички, електрички питайте ги вчера в задръстването на магистралата как са се чувствали.
В учебниците по икономика и финанси пише, че след продължителна инфлация идва стагнация, дефлация, може да се стигне и до тежка световна икономическа депресия.
Нормално е да нямат бъдеще, залагат единствено на политиката на Евросъюза да ограбва населението с все по-високи цени ... но хората не са прости !!!!
Тоест направиха си харакири. Санкциите работят срещу тях и то яко. Да загубиш огромния руски автомобилен пазар и зорлем да го хвърлиш в ръцете на Китай, правете си сметката кви глупави хора управляват в тая Германия, американска колония. Те съсипаха не само себе си, но и останалите държави в ЕС. На "локомотива" му се спукаха гумите.
каквото сам си направиш - и тръмп не може да ти направи...еле пък ако кълвеш здраво на електрическата кука..
Няма СП, няма руски газ, нефт, въглища.... Русия вече е загива, нали така русофобите?
спряха си евтината енергия от Русия, прецакаха си най-големите пазари в Китай и Азия, особено Фолксваген, и сега се чудят що искали да затварят заводи, еми ......
Факт е, че европейските коли са в колосална криза. Преди Ковида Фолксваген се опитваха да се конкурират с Тойота, сега са 3 пъти по-слаби по продажби. Всички марки на Фолксваген са с намалени продажби с изключение на Шкода и Порше, които запазват нивата си. В същия момент японците вече са много напред. Хонда, която е независима марка е пред всички европейски марки без Фолксваген. Мазда и Субару се справят блестящо, а за Тойота няма какво да се коментира 10 милиона бройки на година вече от над 20 години и варират с плюс минус един милион.
Толкова много словоблудства, а всичко може да се обясни прекрасно разбираемо само с едно изречение: - САНКЦИИТЕ РАБОТЯТ ПРЕКРАСНО !!!
Аз в САЩ и Канада китайски и френски коли не виждам (изключение прави Волво, но за него отзивите са, че тези произведени в Китай са по-добри от тези в оригиналния завод). Европейски, корейски и японски коли се карат от нещастни новодошли емигранти, докато съберат пари да си купят истинска американска кола. Няма никаква трагедия немските коли не са това което бяха, обикновени ненадеждни лагерни колички напълнени с никому ненужна електроника, взета от корейските коли. Да сте чували американски рапър да пее песен за Мерцедес? Не сте и няма да чуете, всички искат Кадилак при това черен и по възможност да са два!!!
Всяка фирма прави изключително чупливи и в последно време направо грозни коли. При лизинг 5-6 години, фирмите правят нов модел на 2-3 години, което означава, че всеки купува стар модел. Последният пирон в ковчега си забиха с електричките, които са със стари технологии и без никаква инфраструктура за зареждане. Ами да закриват!
Ми ни знам баце. Стелантис досега дивидент не са ми забавили, а техният си е доста тлъстичък. Колкото щат да им падат акциите, тъкмо ще си купя още.
Принудително ли ще ни карат да си купим Опел за 100 бона? А? Хайде малко риалити чек. Свърши тоя филм. Германия и Франция носеха на гърба си ЕССР. От тук ще е грабене на пенсионните фондове за ВПК то на ФАЩ и деиндустриализация. Фолксваген нямало да затварят фабриката в Германия. Само щели да уволнят 30 000 човека. Купи си още акции, балъченце. Ако мислиш, че Стелантис ще се спасят си на тежки наркотици.
Какво им пука на Стелантис за проблемите на Европа? За тях тя е само пазар. Те са глобална компания и ако искат утре могат да си преместят седалището в Конго. Уволнението на паразитиращи служители е чудесна новина за финансите и. Стелантис ги заменят с роботи и автоматизация. Заводите им са по цял свят. Това не ти е Русия с нейния Газпром, като фалира едното да повлече и другото. Аз не знам на какви наркотици съм, ама на теб яко ти кънти залпа на Аврора в главата.
Досадно дьлга статия, която повтаря едно и сьщо: Малоумните изисквания за емисии, които Европа сама си е вьвела, в комбинация с отсьствието на потребителски интерес кьм електричките, агресивния китайски производител загубата на евтини руски ресурси, са сьсипали европейската автоиндустрия. Че това като тенденция е ясно на всеки трезвомислещ, без да се пише експерт.
Колко па да е тежка? И в София и в Мюнхен се карат нови коли, кръчмите пълни какво искате?
Другара Путин е казал друго да пишем. Запада загнива. В ЕС гладуват, студуват и не се къпят. Скоро ще започнат да се самоизяждат. В русия е рай и всички искат да се преселят под крилото на безсмъртния наш вожд - другаря путин.
Няма страшно. Може да е тежко на европейските автомобилни производители, но беше тежка година и за Путин и Русия. От толкова много европейски санкции руската икономика затъна, а Путин едва диша в бункера от мъка. Стискайте зъби, скъпи европейци, нека да му е гадно на Путин! Промяната е факт!
Тази пропаганда е тъпа и скучна. Набийте си го в празните рашистки кратуни. На путин кочината няма да се оправи десетилетия напред. Нека джуджето си дрънка тъпотиите. Алкохолиците да му ръкопляскат.
теб вече ти е набит до ушите затова не можеш да разбереш - загубите за Русия не са толкова големи, че да трябва да се възстановява толкова, просто трябва малко време да прехвърли суровините на други пазари, а пазари ще има колкото щеш, защото на всеки му трябват енергия и изкопаеми, а Европа какво може да предложи? нищо, там ще паднат от много по-високо и загубите ще са много по-големи, жалко е че не можем да ти го набием това в твоята куха кратуна ;)
Интересна ситуация ... надуваш цените на ДВГ-колите, за да накараш хората да купуват електрички. Обаче хората все пак отказват да купуват електрички, поради високите им цени, както и поради ред други причини. Напомпил си цените до дупка, за да имаш големи печалби, които от своя страна осигуряват висок кредитен рейтинг. Обаче заради тези високи цени хората не купуват, което превръща печалбите в една мечта, но това не се отразява на кредитния рейтинг ... питам се, колко още ще издържи този балон? А решението е просто - дайте на хората ДВГ-коли на разумни цени и инвестирайте в инфраструктура за зареждане. И без това ресурсът на съвременните двигатели е толкова нисък, че след 10-на години ще са за боклука. Дайте и електрички на разумни цени - малцина се интересуват от автопилоти и изкуствен интелект в колите. Хората просто искат да пътуват до работа, до магазина, до морето ... по възможност на нормална цена. Така хем ще продавате повече (и ще печелите повече), хем ще си осигурите плавен преход до датата, на която всички трябва да сме електрифицирани.
Хайде стига с това опяване на европейските автомобилни производители. При Ковида имаше затруднения и вдигнаха сериозно цените. Като отмина т. нар. криза с чиповете, забравиха да ги урегулират. Направили са своето. Ако искат да работят на по-разумни печалби, че се адаптират. Имат си и технологиите и заводите. Ако бе ускат, продават компаиите, прибират пачките и инвестират в нещо по-печелившо. Какво толкова, какъв е тоя рев.