Водородно задвижвани, електрически камиони или и двете?
Секторът на тежкотоварните автомобили е пред ключови решения
Обратно в новинатаКоментари - Водородно задвижвани, електрически камиони или и двете? | Бизнес.dir.bg
Коментари
Някой пресмятал ли е, че ако един голям процент на транспорта в световен мащаб преминат на водород, то колко вода и откъде ще е необходима за получаване на необходимия водород, като се има предвид, че за получаването на 1 кг водород са необходими 9 кг вода.! кг водород се равнява на 3.7 литра бензин.
От 9 кг вода може да се получи водород с енергия равняваща се на 3.7 литра бензин!, без да става въпрос колко енергия ще се вложи за получаването на водорода от водата.
Пълна лъдост! 40 тонна бомба на пътя. Аз лично не бих карал по пътища с водородни камиони. Електрическите също са опасни, защото знаете за запалването на батериите. Общо взето, пробутват ни утопии, пълни измишльотини. Целта е ясна, никакво пътуване за простолюдието.
Сещате се 20 камиона на паркинг, всеки с кабел.... Колко дни давате до първия запалил се? А шофьорът вътре, който спи??? С тези около него? А паркинг на магистрала, който гори с тирове, наредени плътно един до друг?? А водородна бензиностанция?? Баси идиотите
А сещате ли се какъв трябва да бъде обемът на батерия с достатъчен капацитет да транспортира 40 тона от т А до т Б със скорост 120 км/ч и какво трябва да бъде разстоянието от А до Б, за да е възможно това въобще? А за колко време се зарежда такава батерия? Трябва да има батерийни станции - спираш свалят ти разредената батерия и ти монтират заредена - но това означава взимозаменяемост и стандартизация между производителите на камиони, батерии и станции/зарядни