Коментари - В САЩ представиха стратегията за електрически транспорт | business.dir.bg
назад

В САЩ представиха стратегията за електрически транспорт

Целта е да се трансформира автомобилната промишленост

Обратно в новината
| Редактор : Калин Каменов

Коментари - В САЩ представиха стратегията за електрически транспорт | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Тролей? Трамвай? Или някаква кравешка двуколка?

един трилион... За две седмици ще ги напечатат!

А ток откъде? И то “зелен”? Или това ще го мислим по късно?

Вече никой не се занимава с хамалогии. Две кликвания на мишката и въвеждане на сумата е достатъчно.

Поставил цел да се подмлади с 30 години до 2030..

Хе, хе, западнярите откриха топлата вода 60 години след бай ви Тошо. Нооо... първите паднаха в кърви...

Не ви трябват зарядни станции! Правите като количките в Луна парк! Опъвате мрежи и по една кука да се закачат!

На поредния конгрес американската комунистическа партия обяви целите си в новия петгодишен план - преминаване към електрически транспорт, зелена и възобновяема енергия, кръгова икономика и задължително ваксиниране всеки шести месец срещу най-новата пандемия, обявена от здравните власти(някой да се съмнява, че здравните власти ще обявят пандемия?). Това си е нов СССР в най-чист вид, иронията е че се очертава Русия да са новите САЩ. И Китай но тяхната култура и традиции изобщо не пасват на бял човек

Браво! А сега измислете стратегия, с която да построите N на брой ядрени реактора, защото ще трябва да докарате ток до тия зарядни станции. С вятър и слънчице няма да стане! Германците изчислиха, че за да преминат изцяло на електрически транспорт ще им трябват 20 нови ядрени реактора, които да работят САМО за това! Проблемът на Германия е, че като цяло се отказва от ядрената енергия. Осигуряването на енергия за "електричките" е проблем номер 1. Проблем №2 е какво ще се прави с вече използваните батерии (чиито живот е 10 години). Те са опасни отпадъци. Този проблем има потенциала бързо да се превърне в проблем №1.

При тези цени на тока и тези ниски заплати - НЕ, БЛАГОДАРЯ ! Станат ли тези возила масови, то очаквайте рязко поскъпване на електричеството и принудително сменяне на батериите. Вече няма да е далавера да си купиш таралясник на старо, защото ще трябва да купуваш китайски евтини заместители на оригиналната батерия (като в телефоните), но тогава риска от самозапалване расте многократно. Та така с електричките. После ще наложат автомобилите с вода, но водата вече ще е кът. В крайна сметка, каквото и да ви говорят - става дума за много пари.

Малко сте изостанали. В развитите страни отдавна има зареждачки на всяка 3 улица.

Това е супер идея! Като се знаем какви сме състезатели предлагам да се взаимстват и гумените брони от блъскащите колички.

Всички които са за ел автомобили, са пропуснали часовете по физика.... загубите от и към една батерия са над 50% има и други загуби по трасето и на пракитика използваш 30% от произведенета енергия! Това е колосална тъпотия!

също така са пропуснали и часовете по химия за да знаят какво има в една батерия . един ел. автомобил става 'зелен' след 150 000 км. и то при условие че НЕ се зарежда от ТЕЦ

То от електриките газове няма да има, ама не казват нищо за акумулаторите, де ще ги трупат. Ще са нещо , като остатъка от ядреното гориво май??

Значи,бате, животинската тяга си е екологично нещо. Ни отровни газове, ни акумулатори. Е, от време на време магарето пръдва, ама тоо...

хахаха

Ма мого ,,учени,, и изобретатели се нуждаят от зареждащ разьом в ушите, бе. Да бъде прикрит.

Станахте ТРИМА ! .. .А ЗА Тримата.. се знае какво са.

хем се жалва че батерийте били вредни... А нафтата е полезна а?

а ТЕЦ-а дето ти зарежда батерията на какво работи бе ?

Това изказване е като от проекта блъф за звездни войни, с който разори ссср щото им се вързаха, след това беше ракетния щит, сегашния блъф са ел. камиони, които още не съществуват, ама до 9г. да са продавали милиони от тях. Поредния блъф и лъжи. Този, който помни историята, ще предвиди този балон. Останалите ще са шараните.

Щеше да бъде много смешно, ако положението не беше толкова трагично. Никога електрическия транспорт няма а стане масов. Това е просто нова далавера на богатите чичковци. Който се хване на въдицата, хване ...

олигофрен , емисиите отделени при производството на един ел.автомобил са колкото отделя един конвенционален за 150 000 км. за производството на една батерия за телефон отиват към 2 тона питейна вода .

той в момента Е масов . нарича се влакове , тролейбуси и трамваи . но иедята всеки малоумник да търкаля собствена батерия е безумна ! то дори самите ресурси за производството на количеството батерии споменати от тая черната калинка от снимката го няма налично на планетата

Никога ЛИЧНИЯТ елетрически транспорт няма да стане масов ...

Ха ха ха ...Камалка...представя стратегии на американците..?!?!!? Голям майтап за света....а американците ще плачат много !

Направо и жетоните да взаимстват . Който си е платил данъка и си е набил бустър в рамките на три месеца , има право на жетони и съответно да кара електрокаручката, па може и жетон за жена си да ползва. Тъкмо да удари два заека с един коршум .Партията може и други благинки да измисли за послушната рая.

Грета тумбак тъкмо получи трети оргазъм . Дерзайте, друспода либерюхи, сигурен съм , че може и още някоя олигофрения да измислите!

Много професори се навъдиха тука ,както и анти ваксъри ! За това България е на дъното заради такива като вас . Превърнахте страната в завод за тъпаци

Абе КОмплексар! Ти виждал ли си реднек? И да ти кажа! България си е добре! Оснаналите държави, уж богати, а затънали в дългове над главата!

А някой направи ли си труда да сметне, дали на планетата Земя има достатъчно Литий, Кобалт, Манган, Никел и други РЯДКОЗЕМНИ метали, за да се направят ДОСТАТЪЧНО акумулатори? Или никой в САЩ не може да смята?

единственото ДОБРО решение е индукционни ленти на пътя.

Ми назад си. Има батерии без кобалт, никел и манган. Литиево-железофосфатни батерии. Желязо бол, а литият е пре достатъчно.

Ще стане. Той вече става. Тази година са продадени 5,6 милиона електрички.

Съществуват. казват се Тесла Семи. Масовото им производство почва от догодина.

И що трябнва да е ТЕЦ бе? В Германия 50% от електроенергията се произвежда от ВЕИ

Рециклират се на 100%. А новите батерии на Тесла държат 3 милиона километра.

Тъпак до тъпака мила моя майнольо. 1.Вече има батерии в които не се използва Кобалт, Никел, Манган . това са литиево железо-оксидни батерии. Желязо има за трилиони автомобили. Литият е достатъчен за 100 милиарда автомобили и камиони, а не както разни тъпаци пишат че нямало ресурси. 2. Има камиони на батерии изминаващи по над 1000 км, а не както разни тъпаци пишат че нямало. 3.За производството на електрически автомобил въглеродните емисии са около 1,4 пъти повече от тези за бензинов такъв и се компенсират за от няколко седмици до година в зависимост от преобладаващото производство на електроенергия в дадена държава, а не както разни тъпаци пишат за 170 000 км 4. Все повече електроенергия ще се добива от ВЕИ, че дори и от АЕЦ. Примерно делът на ВЕИ достига 55,8% от нетното производство на електроенергия през първата половина на 2020 г. в Германия, а не както някои тъпаци смятат, че електроенергията идвала основно от въглища. 5. Колкото и да и е мъчно на сганта потреблението на петрол ще почне да пада, а Руслямска държава ще остава все повече и повече без приходи заграбени от Земята. 6. Технологиите въврят напред и цените на ВЕИ ще намаляват. Особено при днешните цени на газа и петрола.