Коментари - Турция вдига петкратно таксите за преминаване през Босфора и Дарданелите | business.dir.bg
назад

Турция вдига петкратно таксите за преминаване през Босфора и Дарданелите

Приходите на Анкара от проливите ще увеличат до 200 млн. долара годишно

Обратно в новината

Коментари - Турция вдига петкратно таксите за преминаване през Босфора и Дарданелите | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Няма лошо, трябва да се финансира каналът успореден на Босфора!

Край Босфора, шум се вдига Бате Ердо ги е*е

А Шести американски флот ще плаща ли такси.....

Преди Монтрьо има договори на Лозана от 1923. На които гарант е СССР, ореподписала Русия. Украйна естествено не е подписала нищо. Теси споразумения са много по-важни за България. Ама нали първото, което ни наложиха за да сме станели "европейци" е да останем безродници, без армия и беззащитни за армиите на Турция и Гърция.

не смее даже да утрои такса транзит ! ей тва е боклук - държава !

2022-08-29 14:29:19 Гост (нерегистриран) А Шести американски флот ще плаща ли такси..... ------ ще мине безплатно , защото ще върне крим на турция !

ако имахме ЮП , който беше по голям от СВ1 И 2 и ние щяхме да ги вдигнем. А относно концесионните такси за златото 1.4 пр няма какво да коментираме.... българите сме олиго френ до олигоф рена

Като турим и тръбите с газ- ще ударят милиард само от транзитни услуги! Брюксел им набута Балкански поток да минава от там- сега да си поискат 50% комисиона за протурска султанска политика на ЕС корифеите геополитици!

Умен е Ердоган. Хем гъвкъв политик хем и способен ковчежник

Българските политици са чуждопоклонник и продажник

Да сме с най-еврините транзитни такси за чужденци! Направо цирк. Сърбите обикалят през България, висят по границите, само и само да не минат през скъпата магистрала през Македония.

Сигурно затова турската лира все пада и пада. Ама така е винаги, когато някой се възприема за цар падишах и така нататък започва да харчи за собствената си възхвала.

Разбира се пропускаш че предишния поток щеше да бъде руска собственост и щяхме да получаваме мизерни транзитни такси. За разлика от сегашния който е изцяло български, на българска територия. И разбира се според тебе ти трябва само лопата и почваш да вадиш тонове злато щото разбира се нямаш никаква представа от целия процес.

Подписал СССР, ама Украйна не:))))) По това време украйна както и много други държави е насилствено при сирене на към съветския съюз и не води самостоятелна политика. Все едно да кажеш турската империя е подписала нещо ама поробена България не.

Ама твоя Путин може да забрави за Черно море. Както преди беше руско езеро сега е натовско езеро.

Айде поредния гъзолизец.

Който говори неудобната за руските платени тролове истина е газолизец така ли?? Ми опровергай ме с факти и документи бе нещастен тъп руски трол.

А пък нашият транспортен министър Алексиев, поставен на стола от пловдивските Дебелаци с по 1000-та камиона им обеща в ден 1-ви да бутне ТОЛ системата. За да им е без пари отново да мачкат шосетата.

Мда време БЪЛГАРИЯ да ВДИГНЕ драстично 5 КРАТНО таксите за влизане на ТУРСКИ ТИРОВЕ през ГККП КАПИТАН АНДРЕЕВО и ЛЕСОВО Публична тайна че оня болкук БОКО нароно държеше НИСКИ таксите за преминаване на ТУРСКИ тирове през БГ територия За същите км в СЪРБИЯ и ХЪРВАТИЯ турските ТИРаджии плащаха 2-2,5 ПЪТИ ПОВЕЧЕ ПАРИ от България

"Плащането се изчислява във френски франкове по курс 0,8 долара за франк. От 7 октомври обменният курс ще бъде четири долара за франк." Две статии по-надолу в тази рубрика "Икономика": доларът достигна 138.88 долара за йена... Абе кой гений на финансите ги пише тия статии. Откога 1 френски франк струва 4 USD и то във време в което доларът бележи 20-годишен исторически връх. Ами йената, която винаги е била плюс- минус 100 йени за долар кога стана 1 йена за 138 и кусур долара? Някой гледа ли изобщо като редактор тия неща или всичко е оставено на общата култура на дирските списвачи, която както е добре известно никаква я няма.

ебе булгаристански задници..

Това се прави основно заради руснаците, но ще пострадаме и ние.