"Тракия", "Марица", "Хемус", Северната скоростна тангента: всички били за основен ремонт

С проверките на пътищата не се намесваме в предизборната кампания, заяви министър Иван Шишков във връзка с обвиненията от бранша

Обратно в новината

Коментари - "Тракия", "Марица", "Хемус", Северната скоростна тангента: всички били за основен ремонт | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Той , Буда за това иска власт , да ги ремонтира бе !

Шишков кой път направи, че да критикува направените вече пътища. Заблуждаващо от негова страна е да каже, че пътищата били зле направени и затова са за ремонт. Пътищата, като всичко останало, се амортизират и се нуждаят от ремонт. Това е постоянен процес. И в Германия постоянно се ремонтират магистрали, но това не значи, че те са построени лошо.

Качеството на пътищата е дълга тема и не всички сме компетентни-ние виждаме само пътища ,които стават на вълни след третата година, виждаме политици които се издигат и свалят заради тия пътища, но самите пътища са зле и всички сме недоволни. Бизнеса на пътищарите е гарантиран и затова там има толкова голям интерес .Практиката на търговете доведе до това, да печелят от фирми с най-ниски цени. Ама като си платил едва ли на ръба на разумното, какво очакваш. Отделно кражбите на материали, което вече е класика. Някой да знае дали в България има достатъчно твърд камък, някой да следи целия процес? Има фирми, строили правилно и без кражби .Във Варна улица Девня, която е натоварена с тежки машини 14 години не е мръднал асфалта. Не им правя реклама. Просто казвам-значи може. И аз понеже не съм в тая сфера клоня към това да има държавна форма на строителство, или да се възлага на външни фирми, и да се иска и постига качество. Как така в Германия магистралите не са мръднали .Ама ще кажете-виж колко струват .Струват толкова колкото е истинската цена , не някой политик да ме се хвали, че тук километъра бил 5 пъти по-евтин от този на запад. Ще гласувам за тая партия, която обещае да въведе ред в пътното строителство, а не само да критикува предишните .Думата корупция и кражби вече не могат да бъдат лозунги, Политиците сами трябва да бягат от подкупи, и корупция, защото иначе отпадат от играта.

управлява 12 години. отдавна казах че 10 гоини след тях нищо построено от тия киеци няма да съществува.

политиканства с надежда за благ пост, нека тия пари,дето иска да прави основни ремонти, да ги даде за страеж на новия участък, ремонтите не са по- наложителни, дори ако мерим приоритетите само с жертвите по пътищата дето няма магистрали. Ако пусне цялата Хемус, 1/3 от Тракия ще се облекчи, защото много от Варна и Шумен предпочитат да излязат на Тракия отколкото за рискуват по натоварения път Варна - София

Има един малък участък на Тракия около 340-ти км, посока Бургас София с ограничение 70 от години. Тма проблемът не е в асфалтовото покритие, а в ската. Но никой нищо не прави. Стои си ограничнието и това си е. Днес минах по северната тангента за пръв път (не и е по маршрутите). От Ботеврградско до дугия край не забелязах някакви особени проблеми. На фона на много други пътища изглежда доста добре. Не защитавам строителите, а отбелязвам факта. Но ако наистина асфалтът е много по-тънък, това няма да е за дълго.

Така става като насипваш тънък слой асфалт за паркове и градини на магистралата. Тракия е в окаяно състояние от тировете през три месеца се кърпи едно и също и все дупки седят ама нали трябва да имат работа магистраладжиите така се точат парички постоянно

Тиквата и цялата му шайка да отиват и д правят ремонта! Не да се разхожда по медиите и градовете, а да отива да копае! Заедно с пасмината му, която съсипа всичко!

Мен ме обраха с ремонта на една баня, а па считайте кви кинти се прибират по шкафчетата за една магистрала...

От две години не са сложили една кофа асфалт на пътя. Как няма да се нуждаят от основен ремонт. Ако се замотат още 2 години, ще трябва да започват да ги строят наново тези пътища. Тези пътища не са вечни, а с тези ниски цени за ТОЛ не е ясно кога ще се съберат пари за едни наистина модерни и качествени магистрали.

Ремонти тук там и подръжка на магистралите си трябват. Ама чак пък основен ремонт...Айде и ние пътуваме по тез магистрали. И то често. Шиши поне неколко кенефа да бе монтирал на Тракия, че матрияла сере в канвките и му влизат бръмбари в задниците.

Жалко Шишков , самото ти просъствие в тази телевизия говори друго , водещата е братовчедка на Цветан Василев , повече няма какво да говорим!

На Николай Бенев е първа братовчевска с мустакатия няма нищо общо по роднинска линия

Метнах едно шкембе, бухнах две ракии и е време да слагам ските. Писна ми от вас ама останете си със здраве.

Магистралите ги няма! И парите ги няма! И виновни няма! :)

Магистралите са си там. Те няма къде да избягат. Нема ги 5те моста на Дунав и 20те магистрали на Киро, ама и парите оставени от Бойко ги няма.

По време на строежа са съставени един самосвал строителни книжа. Наричат се "Актове и протоколи съставени по време на строителството". Върху тези книжа стоят подписите на конкретни хора и тези люде вече трябваше да са вареста. Вместо това Шиши обикаля кат глуа кучка и разправя хуморески на простия и необразован матриял.

Далаверите, схемите и "качеството" на пътищата ни са очевидни. А за що няма арестувани и осъдени попитай Гешев.

И кой ще ги ремонтира? ПП и правителствата на н.в. Зелен чорап? Та те за 2 години и 10 метра маркировка не са направили!

Шишо Бакшишо е мастите Гербер и 10 години добре си папкаше при ГЕРБ. Но Бойко го прогони за нема нищо и сега Шиши се забавлява като бърка на Борисов в гъза.

Всичко е за ремонт по тази територия.. От горе до долу!