Коментари - "Тракия", "Марица", "Хемус", Северната скоростна тангента: всички били за основен ремонт | Бизнес.dir.bg
назад

"Тракия", "Марица", "Хемус", Северната скоростна тангента: всички били за основен ремонт

С проверките на пътищата не се намесваме в предизборната кампания, заяви министър Иван Шишков във връзка с обвиненията от бранша

Обратно в новината
| Автор: Екатерина Тотева, БТА

Коментари - "Тракия", "Марица", "Хемус", Северната скоростна тангента: всички били за основен ремонт | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Всичко е за ремонт по тази територия.. От горе до долу!

Шишо Бакшишо е мастите Гербер и 10 години добре си папкаше при ГЕРБ. Но Бойко го прогони за нема нищо и сега Шиши се забавлява като бърка на Борисов в гъза.

И кой ще ги ремонтира? ПП и правителствата на н.в. Зелен чорап? Та те за 2 години и 10 метра маркировка не са направили!

По време на строежа са съставени един самосвал строителни книжа. Наричат се "Актове и протоколи съставени по време на строителството". Върху тези книжа стоят подписите на конкретни хора и тези люде вече трябваше да са вареста. Вместо това Шиши обикаля кат глуа кучка и разправя хуморески на простия и необразован матриял.

Магистралите ги няма! И парите ги няма! И виновни няма! :)

Метнах едно шкембе, бухнах две ракии и е време да слагам ските. Писна ми от вас ама останете си със здраве.

Жалко Шишков , самото ти просъствие в тази телевизия говори друго , водещата е братовчедка на Цветан Василев , повече няма какво да говорим!

Магистралите са си там. Те няма къде да избягат. Нема ги 5те моста на Дунав и 20те магистрали на Киро, ама и парите оставени от Бойко ги няма.

Ремонти тук там и подръжка на магистралите си трябват. Ама чак пък основен ремонт...Айде и ние пътуваме по тез магистрали. И то често. Шиши поне неколко кенефа да бе монтирал на Тракия, че матрияла сере в канвките и му влизат бръмбари в задниците.

От две години не са сложили една кофа асфалт на пътя. Как няма да се нуждаят от основен ремонт. Ако се замотат още 2 години, ще трябва да започват да ги строят наново тези пътища. Тези пътища не са вечни, а с тези ниски цени за ТОЛ не е ясно кога ще се съберат пари за едни наистина модерни и качествени магистрали.

Мен ме обраха с ремонта на една баня, а па считайте кви кинти се прибират по шкафчетата за една магистрала...

Далаверите, схемите и "качеството" на пътищата ни са очевидни. А за що няма арестувани и осъдени попитай Гешев.

Тиквата и цялата му шайка да отиват и д правят ремонта! Не да се разхожда по медиите и градовете, а да отива да копае! Заедно с пасмината му, която съсипа всичко!

Така става като насипваш тънък слой асфалт за паркове и градини на магистралата. Тракия е в окаяно състояние от тировете през три месеца се кърпи едно и също и все дупки седят ама нали трябва да имат работа магистраладжиите така се точат парички постоянно

Има един малък участък на Тракия около 340-ти км, посока Бургас София с ограничение 70 от години. Тма проблемът не е в асфалтовото покритие, а в ската. Но никой нищо не прави. Стои си ограничнието и това си е. Днес минах по северната тангента за пръв път (не и е по маршрутите). От Ботеврградско до дугия край не забелязах някакви особени проблеми. На фона на много други пътища изглежда доста добре. Не защитавам строителите, а отбелязвам факта. Но ако наистина асфалтът е много по-тънък, това няма да е за дълго.

политиканства с надежда за благ пост, нека тия пари,дето иска да прави основни ремонти, да ги даде за страеж на новия участък, ремонтите не са по- наложителни, дори ако мерим приоритетите само с жертвите по пътищата дето няма магистрали. Ако пусне цялата Хемус, 1/3 от Тракия ще се облекчи, защото много от Варна и Шумен предпочитат да излязат на Тракия отколкото за рискуват по натоварения път Варна - София

На Николай Бенев е първа братовчевска с мустакатия няма нищо общо по роднинска линия

управлява 12 години. отдавна казах че 10 гоини след тях нищо построено от тия киеци няма да съществува.

Качеството на пътищата е дълга тема и не всички сме компетентни-ние виждаме само пътища ,които стават на вълни след третата година, виждаме политици които се издигат и свалят заради тия пътища, но самите пътища са зле и всички сме недоволни. Бизнеса на пътищарите е гарантиран и затова там има толкова голям интерес .Практиката на търговете доведе до това, да печелят от фирми с най-ниски цени. Ама като си платил едва ли на ръба на разумното, какво очакваш. Отделно кражбите на материали, което вече е класика. Някой да знае дали в България има достатъчно твърд камък, някой да следи целия процес? Има фирми, строили правилно и без кражби .Във Варна улица Девня, която е натоварена с тежки машини 14 години не е мръднал асфалта. Не им правя реклама. Просто казвам-значи може. И аз понеже не съм в тая сфера клоня към това да има държавна форма на строителство, или да се възлага на външни фирми, и да се иска и постига качество. Как така в Германия магистралите не са мръднали .Ама ще кажете-виж колко струват .Струват толкова колкото е истинската цена , не някой политик да ме се хвали, че тук километъра бил 5 пъти по-евтин от този на запад. Ще гласувам за тая партия, която обещае да въведе ред в пътното строителство, а не само да критикува предишните .Думата корупция и кражби вече не могат да бъдат лозунги, Политиците сами трябва да бягат от подкупи, и корупция, защото иначе отпадат от играта.

Шишков кой път направи, че да критикува направените вече пътища. Заблуждаващо от негова страна е да каже, че пътищата били зле направени и затова са за ремонт. Пътищата, като всичко останало, се амортизират и се нуждаят от ремонт. Това е постоянен процес. И в Германия постоянно се ремонтират магистрали, но това не значи, че те са построени лошо.

Той , Буда за това иска власт , да ги ремонтира бе !