Тесла ще получи заем от $521 млн. за първия си завод извън САЩ

Илон Мъск пресметна, че за производството на 250 000 автомобила годишно ще бъдат необходими 2 млрд. долара

Обратно в новината

Коментари - Тесла ще получи заем от $521 млн. за първия си завод извън САЩ | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

В крайна сметка "Тесла" потърси помощ от КНР за спасението си...

Това е хубава новина , сега китайците ще му откраднат всички технологии и ще произведат в друга провинция на Китай , копие на Тесла 3 само че ще е изменена малко емблемата и цената ще е три пъти по-евтина . Честито за придобивката на Китай .

Не мога да разбера защо модератора трие някои коментари. Очевадно е, че Ха-ха-Оф и т.н. е тотален тъпак и идиот и когато пиша тези факти те не са обида за този тъпак. А това че пише такива простотии ДОКАЗВА, че е и долен боклук, което в неговия случай също не е обида. Когато има аргументи доказващи такива факти е правилно да не триете. Когато има празнословие в което има нестандартно обръщение без да се доказва в репликата с аргументи защо е използвано, да тогава е правилно да се трие, но при наличие на доказателства не е правилно.

За този прословут Модел 3 слушам от 4-5 години. И все го няма. И все щяло да започва производството му.

найлон муск разбра, че във високотехнологична а-мерика не може да сглоби 100К автомобила до края на 2121, когато ще започнат да го съдят за измама предплатилите 100К собственици още през 2017 и сега отива да се моли на китайците да го извадят от блатото. Показателен е факта, че китайците НЕ СА МУ партньори в това начинание, естествено защото му нямат и грам доверие. Дали са му терен на ниска цена и са му обещали технологочина окомплектовка с работници, ако и когато си построи "завода". Интересно ми е дали през 2121 ще обяви фалит теслата или по-рано. Межздувременно 2020 е старт линия на електрическите флагмани на 2 японски и 4 европейски големи производителя. мускчето отича в канала давейки се. Не му ли помогне бай Дончо е умрял до края на тая година.

Само миналата година сглоби 250 К автомобила, ама явно за сганта 100К е повече от 250К. Китайците не са партньори въпреки че се натискат, защото Тесла не ги иска за партньори. През 2121 може и да обяви фалит Теслата. То няма много компании преживели повече от 100 години. Мъск открито заяви, че нито една електрическа кола не е конкуренция на Тесла, а съмишленик, в конкуренцията с въглеводородните автомобили.

Трябва да си особено обезмозъчен, за да си мислиш, че можеш да посториш завод в Китай без да имаш китайци за партньори. Провери другите какво и как са правили, недей да спамиш глупости като осмокласник. Китайците отчитат, че този не става за партньор и не си струва да инвестират с него. Предоставят му място и технологично оборудване. Няма да е инвеститор 1-ви клас и ще плаща данъци наравно със селяните от провинцията. А и частите са 95% китайски 2% тайвански и нищо американско. :)

Тръгнал пълни тъпаци могат да плямпат такива глупости. Досега не можеше да се строи завод без китайско участие по изискване на Китай, но на Тесла и позволиха за пръв път да направи свой завод без китайско участие, заради търговската война в САЩ и като първа стъпка за изпълнение на американските искания. При това самите китайци се чупиха да канят Тесла да строи завод в няколко града и обещаха още преди собствеността да е само на тесла. Не му предоставят място и технологично оборудване. Предоставиха му почти безлихвени кредити и уредиха всичките документи по закупуване и разрешителни строежи за нула време. Може да не е първи клас инвеститор, ако изобщо има такива в Китай, Тесла е инвеститор, на който дадоха безлихвени кредити, уредиха земя и разрешителни за рекордно кратко време, ангажираха най-голямата си строителна компания и обещаха да построят завода за под 1 година. Обикновено такива неща досега са ставали за 2, че и за 3 години.

Значи една кола ще струва 8000 долара

Представи си колко ще печели при цена от 35 000. Акциите ще скочат до небесата и Тесла ще стане най-скъпата компания.

може и да му остане някое левче... че за долар няма да стигне-)

Мачкай ГРИШО

Няма и един довършен проект, обаче е милиардер.

МОЖЕЛО ДА СИ ВЪРШИШ РАБОТАТА ЗНАЧИ...

Нали беше съветник на Тръмп... Официално напусна екипа му с оправданието че не харесвал изявленията относно жените и емигрантите, а неофициално става въпрос за 6 милиарда долара държавни инвестиции в Мъсковия хиперлууп за които последния няма финасово-отчетни документи как са изхарчени;)

Какво разбираш под недовършен проект? Гигафактори 1 си прави коли по 4-500 хиляди на година. Ракетите на Спейс Х си летят, Tesla Powerwall 2 си се продава, керемидите с фотоволтаици са продадени за години напред. За тунели се готвят няколко поръчки. Та я уточни за кои незавършени пишеш?

Отзад напред. Тунела дето го строи няма разрешение за ползване и така го зае.а. Не отговаря на строителните стандарти, не могат да дадат план за действие при пожар, не могат да дадат гаранция за управление на евентуалния трафик. С две думи мускчо може да си го ползва сам на своя отговорност и да си се пързаля из него. Ако свали долу други хора, то те трябва да подпишат декларация, че са уведомени за рисковете и че освобождават градската управа от всякакви искове. Нататък. Теслата наистина излезе голяма тесла за захапалите въдицата. Има над 100Н потребители полъгали се по обещанията му, които подписаха второ споразумение за удължаване срока на доставка - 2021г След това - неустойки и фалит. Оня лешпер затова иска да строи "фактори" в Китай, защото високотехнологичните американци не се справят със сглобяването на китайските части. Освен това от началота на 2019 има вече 5 случая на непредизвикано самозапалване на тези скъпи таралясници. Характерното е че 3 от тях са изгорели до основи. Не знам дали знаеш какво означава това при евентуално искане за каско на този модел. :))) Фотоволтаиците никога не са били негов проект. Американците продължават да летят с руски кораби при все че той уж изпрати цял автомобил в космоса. Потърси клипчета да видиш какви макети са сглобявали за по-леко тегло... Идва краят на съвременния Остап Бендер. Крепят го само държавните субсиди в размер на 5,6млрд бакса на гърба на американските данъкоплатци. Сега той толкова ще изнесе от тях в Китай, в опит да си спаси кожата с уж ново производство...

Ми да те ограмотим аз малко, че плещиш само глупости. Тунела който построи е ДЕМОНСТРАЦИОНЕН И ЧАСТЕН. НЕ е предназначен за пътници и градската управа няма нищо бощо с това. Нещо бълнуваш и не знаеш за какво говориш. Всички доставки на предварителните заявки за Тесла 3 са изпълнени още миналата година. Тесла модела 3 за 35 000 долара трябваше да почне да се прави след не по рано от половин година, но вече я пуснаха, така че и да има такива заявки те ще се изпълнят още в рамките на тази година 2019, а не 2021 г., а и такива срокове няма никъде, освен в някои путлерастки тикви. Факторито в Китай е защото не може да изпълнява поръчките за цял свят, 1 фактори няма такъв капацитет. Освен това за китай трябва мито от 15%, а китайците го бяха вдигнали и до 40%, затова строи завода в Китай на първо време ОСНОВНО И ИЗКЛЮЧИТЕЛНО за Китайския пазар. Високотехнологичните американци без проблем се справят със сглобката на 350 000 автомобила за миналата година. Тесла 3 не се е палила, така че лъжеш в случая. СпейсХ още няма сертификат от НАСА да качва хора, в момента тече тестовият полет до МКС. Та примера ти е нелеп. Но и това ще стане след някой друг месец. Спейс Х е качил до МКС 18 кораба досега, та държавни субсидии НЯМА. Явно не знаеш какво е това субсидия, пък тръгнал да ме ограмотява.

Горски, с тебе няма смисъл да се спори. Ще добавя само едно изречение, казано от един мъдър човек преди няколко десетилетия: "Stay away from negative people. They have a problem for every solution..." Приятен ден!