Коментари - "Тесла" с отстъпки за двата от най-продаваните си модели: Забавя ли се търсенето на електромобили? | business.dir.bg
назад

"Тесла" с отстъпки за двата от най-продаваните си модели: Забавя ли се търсенето на електромобили?

Този ход идва преди да влезе в сила от 1 януари нов федерален данъчен кредит в размер на до 7500 долара

Обратно в новината
| Редактор : Радостина Димитрова

Коментари - "Тесла" с отстъпки за двата от най-продаваните си модели: Забавя ли се търсенето на електромобили? | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

не само се забавя. ГРЛЕШНАТА ТЕХНОЛОГИЯ ЩЕ СПРЕ И ОМРЕ - СКОРО. Щото става само за играчка на турбогъзари и нема вторичен пазар към средната и бедната класа. Некой да продава тесла на старо? И да му я купат?

Продават се доста автомобили Tesla на старо, но не са за мишкари. За бедната класа има автобуси.

Ела в сащ и си купи втора ръка колко искаш

Най-мръсното и тежко производство в света е преработката и производството на батерии.

Това кой ти го каза? Путлер ли.

Не знам за кви тесли говорите и къв вид е точно вашта лудост. Ние тук на село ин ги ползваме тез тесли гато съседо налети пиян на булката или гато некой ми среже кабелите дето смучем токо от трафото. Е, некой път стават и за избори.

Електричките определено си имат своето място , но те са още доста далеч от момента в който да изместят добрия стар ДВГ ! Причините са няколко : 1) Липса на инфраструктура и достатъчно зарядни станции . 2) Времето за заряд все още е недопустимо голямо 3) В момента в големите градове е голям проблем изобщо да си намериш място за паркиране , та камо ли такова с колонка за зареждане . 4) Няма такава Държава която да разполага с такива енергийни мощности за едновременен заряд на няколко милиона електрички ( както би трябвало да бъде нощно време ) . А Лунни батерии скоро НЯМА да бъдат изобретени ... 5 ) Няма и такава електропреносна мрежа , която да издържи такъв огромен товар . Тоест : Трябват много нови Ядрени реактори и практически НОВА електрификация на планетата . Това както се сещате е непосилно скъпо , а и няма как да стане в следващите поне 10 години ... 6) Батериите имат сравнително къс живот , а тяхната подмяна е толкова скъпа , че практически изяжда всичката икономия на този вид транспорт . 7) Лятно време климатика , а най-вече зимно време отоплението , ДРАСТИЧНО намаляват пробега , щото батерията се изтощава много бързо ! В електрическите автобуси пък , даже вече монтират печки с дизелово ( или друго гориво ) което пък изцяло обезмисля екологичния замисъл на електрокарите ! 8) Като сложим е убийствено високата цена - резултатът е напълно еднозначен - КАРАЙТЕ СИ ГИ ВИЕ !!!

Най-големият минус е, че мишките не могат да си го позволят. Или пък може би е плюс :)

1. По света има достатъчно зарядни станции 2.Времето за заряд зависи от километрите които ти трябват - за 100км пробег зареждането е за десетина минути 3. В големите градове има големи паркинги, а зареждането може да става от контакт. 4. Защо си мислиш че трябват големи енергийни мощности. За 10 милиона автомобила стигат 2000 МВт при равномерно натоварване и среднодневен преход от 50 км. 5. Електропреносната мрежа няма проблем, защото товара се разпределя 6. Новите батерии на Тесла издържат 20 000 цикъла пълен заряд разряд или пробег от 3 милиона километра. Явно това ти е малко. 7. Климатика и отоплението с термопомпа не изисква много енергия, но явно не сте чували за климатици COP и EER 8.цената е съизмерима с цената на другите автомобили, дори като луксозна кола е с по-ниска цена от аналозите. И ще си ги караме, а вие ще ревете че гроздето е кисело.

Като веднъж вече инженер, който сега кара второ - електроинженерство, глупостите, които говориш са трогателно нелепи. Товарът се бил разпределял, квото и да значи това и проблем било нямало. Хвани първо проектирай електроснабдителната система на един малък машинен цех да видиш кое как се "разпределя". За цяло предприятие изобщо не говоря, камо ли за разпределителна станция. Явно си от хората, които бъркат V с W и не правят разлика между мощност и енергия, но за сметка на това, авторитетно се изказват как "нямало било проблем". Който поне малко разбира, знае че винаги има проблем. За 10 млн. коли, стигали били 2 GW - ха, ха, ха. Дай да видим как го сметна това, бе. Егати бакалските сметки...

Тесла е тъп автомобил, корейските са с по-добър дизайн и подобни показатели.

Някои се оплакват, че нямат зарядни станции на всеки километър едва ли не! Ами зареждайте си колите вкъщи и си плащайте тока! Що искате някой да ви черпи, за наша сметка! Токът е с пари навсякъде! Обществените зарядни ги плащат другите граждани! Хайде стига кражби на наш гръб!

Електромобилите бяха една заблуда! Но за да забогатеят някои, трябваше директиви от такива фашистки организации като ЕС в Брюксел! Далавери и измами за милиарди!

Бъдещето на електрическите автомобили не е толкова блестящо колкото изглеждаше само преди няколко години. Все по -често се задава въпроса доколко те са екологични, и с нулеви емисии на СО2. И не става дума само за това какъв е произхода на ел. ток който консумират колкото самото им производство, и най-вече производството на батериите. Много от най-големите компании започват да ограничават инвестициите в развитието на електрическите им модели за сметка на тези с водород. Ако в скоро време не се разработят принципно нови автомобилни батерии най вероятно ел. колите ще бъдат изместени от водородните. Така както са били изместени от бензиновите преди стотина години.

за производството на водород също се изисква голямо количество електроенергия мислете

“изместени от бензиновите”? Те преди тях на дърва и въглища ли са били? Тъпак си ти, та и цървул.

Не е сериозно да искаш да продаваш автомобили в Европа и на целия континент да имаш само един сервиз във Виена. Китайските ВYD продават почти, колкото Тесла и откриват представителства и сервиз във всяка държава в, която са представени. И са с цена повече от една трета по ниска. Вече надминаха по продажби Тесла в Норвегия, Дания и Швейцария. И това ще продължи. Въпроса с инфраструктурата у нас също стои. А и, като едно зареждане 130 киловата, ако тока е промишлен ще е над сто лева по сегашната цена.....

Леле, ти си много прост, бе! Да не се казваш Дорчо

От коментарите съдя, че малцина от пишещите тук, са карали или виждали кола Тесла.

А ти батерия на Тесла, която се сменя задължително след 150 хиляди км., дали знаеш колко струва? Ами, струва 24 хиляди долара.

Чак пък задължително!?

А, днес видях една на паркинга на Кауфланд в Младост 3 да си търси зарядна станция. България е изостанала държава и не е за такъв вид транспорт.

Ток има навсякъде! Само трябва да се ПЛАЩА!

Че то за виждане ли са тия? Фугите между панелите са по-криви от на горубленски "нов внос", минавал за изпъване през хидравличен стенд, а боята им на места е по-лоша и от неговата след пребоядисването. Обаче интериорът е върхът - кормилото е с толкова пластмасов и евтин вид, че прилича на гейм контролер. Пък изплясканият насредата голям монитор изобщо не е интегриран в дизайна и все едно е афтърмаркет от али експрес.

сме виждали, даже в понеделника една такава щеше да ме отнесе на пешеходната пътека. Няма да им хваля спирачките, по скоро водачът реагира. И излезе човекът, беше целият пребледнал... Машините не са виновни, те нямат съзнание, вината почти винаги е във операторите им. Освен ако няма техническа или в случая с Теслите - софтуерна неизправност - тогава вината е на производителя. Обаче - кел файда, на чист нашенски диалект - ако беше успял да ме отнесе, вече щях да съм кремиран, поне така съм написал какво искам... Ааа, пропуснах - през август на същата тази зебра, както всеки ден - пресичайки на път за офиса, ме закачи (отъркаля ме) една женица, в червен Nissan Leaf - некква малка, скапана и миризлива електричка... Обяче ме трясна сериозано... Жената излезе пич, закара ме в болницата, седя и чака какво ще кажат докторите, и после ме закара у дома. Което някак си повече ме притесни - цели три дена след това, докато си лежах в къщи, тя идваше, звънеше и се интересуваше. А заради това, булката още не се е успокоила и ме гледа като див глиган царевичен мамул...

Виждал съм. Возило съм се. Не съм шофирал.Като недодялана детска играчка е. Европейските електромобили на Фолксваген, БМВ,корейските КИА И ХЮНДАЙ, та даже и някой китайски са една класа отгоре. Една много скъпа, грозна играчка.

Ами нормално, повечето се светнаха, че тия тостери не стават. По-точно батериите не стават. Простичко е - ако едно нещо е хубаво, то се налага от само себе си, без да е нужно да ти извиват ръцете.

Да, така е - батерията пада безобразно бързо, но нестига и това, че и няма къде да заредиш бързо. В целия район на кв.Лагера има едва няколко места за зареждане - общо има-няма 8-10. Е как да стане? Даже имаше случка преди месец за бой на паркинга на Кауфланд, че някой бил чакал 1ч, а предишната кола продължавала да стои (т.е. не излиза от магазина). Дори и да си имаш зарядна станция и гараж, липсата на места за зареждане е показателно защо нямат бъдеще тези коли в България - мръднеш някъде извън вкъщи и вече има драма къде да разредиш. Ако батерията издържа 2000км, то тогава няма проблем - отиваш на море, въртиш 1 седмица и след това прибираш с още останал заряд, иначе няма как да стане. В БГ просто ще си минем на водород и така ще си караме.

Ами зареждай си го вкъщи и си плащай тока! Що искаш някой да те черпи, за наша сметка! Токът е с пари навсякъде! Обществените зарядни ги плащат другите граждани! Хайде стига кражби на наш гръб!

Зануляват се икономическите модели. Автомобила ще е лукс за хората с даден висок социален рейтинг. Автомобила с двг ще е хиперлукс. За останалите ще има рикши, вело-колелета, влакчета. Летенето ще е за боговете. Не знам какво тря се случи да зацепи матряла, че конфликта между САЩ и Русия е умишлено удължена операция с цел зануляване на икономиките и въвеждането на новото нормално. Новото нормално е: Дигитални пари, закачени към социален рейтинг, като част от него е карбонов потребителски индекс. Ваксинационни паспорти, синтетични храни, корпоративен фашизъм. ЕССР прие карбонов данък на всички импортни и експортни стоки. Това означава допълнителна тежест към крайният потребител и унищожаване на средните и малки бизнеси с административен и политически натиск. Процеса дава възможност на мега-корпорациите директно да управляват държавите, което по дефиницията на Мусолини е фашизъм.

Оня ден боклуците в ЕП гласуваха от 27-а данък въздух, пардон СО2, който ще се начислява на стоките, според "екологичния им отпечатък". Дето се майтапихме, че ще обложат въздуха - вече е факт. Сега да обложат и космоса - от 30-та да въведат данък ретрограден Меркурий...

Колата е кола когато върви и на вино и на ракия .

Тия боклуци никога няма да стават за товарни превози и офроуд. А и батериите им са много по-замърсяващи и не могат да се рециклират.

Нищо не се забавя. Просто има данъчни облекчения, които влизат в сила от 1-ви Януари и всеки чака тях. Понеже Тесла е публична компания на стоковата борса, цената на акциите и зависи от продажбите за последната четвъртина на годината и цялата година като общо. Това, че федералния кредит за електрички влиза в сила Януари се отразява на това, че всеки тях чака и никой не иска да купи кола в последната четвъртина на годината. От Тесла искат да приканят хората да купят преди 31-ви Декември за да влезнат продажбите в 2022 година и на годишна база да се види растеж. За това и има отстъпки. 2023 отстъпките отлитат.

Има логика в това което си написал, но виж "Версиите на "Модел 3" и "Модел Уай" на "Тесла" на по-ниски цени ще отговарят на условията за федерален данъчен кредит от януари заради ограниченията върху покупните цени на превозните средства, заложени в Закона за намаляване на инфлацията на САЩ." - така че може би намаленията ще си останат

Базова 3 и базов Y ще се класират за кредита който почва 2023. Тогава ще отпадне отстъпката.

Тука нямаме инсталаци за зареждане . НЯМА и толкова мощност ЖИЦИ

Тесла е балон.

Тесла е кола а главата ти е балон.

Тесла съществува благодарение на дотации от бюджета.