Световни гиганти в търг за доставка на локомотиви за БДЖ
"Бомбардие транспортейшън" ГмбХ, ДЗЗД "Сименс Трон", консорциум "Екселор-Е.Л." и "Щадлер рейл Валенсия" С.А са кандидатите, подали заявление
Обратно в новинатаКоментари - Световни гиганти в търг за доставка на локомотиви за БДЖ | Бизнес.dir.bg
Коментари
Бомбардие имаше завод в Дания, който фалира. Датчаните се отказаха от Бомбардие, купиха от една италианска фирма, които след само месеци в експлоатация, се оказаха негодни. Само Сименс май е ОК.
Някога Бомбардие имаха офис в България и участваха в търга за мотрисите, доставени в последствие от Сименс. Условието на търга обаче беше да се доставят мотриси от три звена и Бомбардие не можеха да изпълнят това изискване за определеното време и бяха декласирани. Сименс обаче обещаха да го изпълнят,и и взеха поръчката. Вж последствие се оказа, че и Сименс не може да направи това и са излъгали, но с някакъв протокол поръката беше променена на доставка на мотриси от две звена. Ама Бомбардие беше вече отхвърлен. Да ви прилича на казуса с подложките за трамвая по Графа? ;-) Та Бомбардие се опитаха да се съдят, но удариха на камък. И ядосани си закриха офиса в такава корумпирана държава. Сега явно им е минало, ама Сименс пак ще изработи всички, бас държа.
От БДЖ си знаят работата, ще ги купят със кредит, ще ги зарежат безстопанствени по гарите. След 2-3 г. ще заприлияат на подвижни руини и от БДЖ ще плачат за пари от данъкоплатците.
От показаната сума излиза ,че един локомотив заедно с 5 годишната поддръжка излиза към 6 милиона.То тогава на цената на един изтребител-40-годишен модел ,можем да купим някъде към 35-40 локомотива.Ех,че хубаво
хих :) а те наясно ли са, че по тези очукани жп линии от 19 век, изградени от отоманската империя (с британски подиспълнители, разбира се) тези локомотиви ще се потрошат ? отоманската империя изгражда 3500 км жп линии. в момента в българия има 4100 км хахаха гиганти
надявам се някйой да не повярва, че по време на Османкста ипмперия на територията на България е имало 3500 км, жп линии. НЕ Е ВЯрно САМО ЕДНА Русе - Варна, някъде около 200 км. Така, че ..... Аман от глупости.
Гиганти, гиганти, ама я да ги видим дали ще устоят на жадните за почти ТРИцифрени комисионни вземащи решение за доставката наши хора?
Нали знаете,че това ,което пишете не е вярно.Отоманската империя изгражда Варна -Русе,частта на българска територия от Свиленград до Белово и отклонението до Ямбол.Всичко това прави някъде 600-700км.Всичко останало е построено след това.Един не пълен прочит:София-Видин,Белово-Драгоман,София-Варна през Горна,София-Кюстендил,подбалканската през Карнобат до Бургас с отклонението от Карнобат Варна.Ако можете прочетете "Дядо Йоцо гледа"/ това не е някакъв сандвич/ от Ив-Вазов-посветен на прекарването на линията през Искърският пролом.Всякакви други по-къси линии не ги изброявам защото списъка е дълъг
От Турция могат да се купят много по-евтините ТЮЛОМСА! Много са яки, модерен дизайн, супер надеждни и високо качество!
И какво излиза - на цената на един виадукт може да се модернизират половината локомотиви за бързите и важни жп линии в държавата. Без модерни бързи жп линии по главните трасета транспортната система в държавата ще продължава да се задъхва и задръства по 2те направени-недонаправени магистралки. А хората ще продължават да се гнусят да пътуват по 4-5 часа за смешните 250 км в някакви допотопни миризливи 50 годишни влакове. През 2019а.....
Напротив, Бомбардие в железопътната гама са значително по-добре от Сименс. Даже в Германия повечето локомотиви са Бомбардие. Сименсите дават яко проблеми, начело с ICE влаковете. Но най-вероятно Бомбардие ще загубят. Не забравяй, че Сименс от години имат голям офис в България при това доста побългарен откъм манталитет на работещите и начин на работа, а Бомбардие няма офис даже. Ясно е като бял ден къде ще отиде поръчката.