Световни гиганти в търг за доставка на локомотиви за БДЖ
"Бомбардие транспортейшън" ГмбХ, ДЗЗД "Сименс Трон", консорциум "Екселор-Е.Л." и "Щадлер рейл Валенсия" С.А са кандидатите, подали заявление
Обратно в новинатаКоментари - Световни гиганти в търг за доставка на локомотиви за БДЖ | Бизнес.dir.bg
Коментари
И какво излиза - на цената на един виадукт може да се модернизират половината локомотиви за бързите и важни жп линии в държавата. Без модерни бързи жп линии по главните трасета транспортната система в държавата ще продължава да се задъхва и задръства по 2те направени-недонаправени магистралки. А хората ще продължават да се гнусят да пътуват по 4-5 часа за смешните 250 км в някакви допотопни миризливи 50 годишни влакове. През 2019а.....
От Турция могат да се купят много по-евтините ТЮЛОМСА! Много са яки, модерен дизайн, супер надеждни и високо качество!
Гиганти, гиганти, ама я да ги видим дали ще устоят на жадните за почти ТРИцифрени комисионни вземащи решение за доставката наши хора?
надявам се някйой да не повярва, че по време на Османкста ипмперия на територията на България е имало 3500 км, жп линии. НЕ Е ВЯрно САМО ЕДНА Русе - Варна, някъде около 200 км. Така, че ..... Аман от глупости.
хих :) а те наясно ли са, че по тези очукани жп линии от 19 век, изградени от отоманската империя (с британски подиспълнители, разбира се) тези локомотиви ще се потрошат ? отоманската империя изгражда 3500 км жп линии. в момента в българия има 4100 км хахаха гиганти
Нали знаете,че това ,което пишете не е вярно.Отоманската империя изгражда Варна -Русе,частта на българска територия от Свиленград до Белово и отклонението до Ямбол.Всичко това прави някъде 600-700км.Всичко останало е построено след това.Един не пълен прочит:София-Видин,Белово-Драгоман,София-Варна през Горна,София-Кюстендил,подбалканската през Карнобат до Бургас с отклонението от Карнобат Варна.Ако можете прочетете "Дядо Йоцо гледа"/ това не е някакъв сандвич/ от Ив-Вазов-посветен на прекарването на линията през Искърският пролом.Всякакви други по-къси линии не ги изброявам защото списъка е дълъг
От показаната сума излиза ,че един локомотив заедно с 5 годишната поддръжка излиза към 6 милиона.То тогава на цената на един изтребител-40-годишен модел ,можем да купим някъде към 35-40 локомотива.Ех,че хубаво
От БДЖ си знаят работата, ще ги купят със кредит, ще ги зарежат безстопанствени по гарите. След 2-3 г. ще заприлияат на подвижни руини и от БДЖ ще плачат за пари от данъкоплатците.
Някога Бомбардие имаха офис в България и участваха в търга за мотрисите, доставени в последствие от Сименс. Условието на търга обаче беше да се доставят мотриси от три звена и Бомбардие не можеха да изпълнят това изискване за определеното време и бяха декласирани. Сименс обаче обещаха да го изпълнят,и и взеха поръчката. Вж последствие се оказа, че и Сименс не може да направи това и са излъгали, но с някакъв протокол поръката беше променена на доставка на мотриси от две звена. Ама Бомбардие беше вече отхвърлен. Да ви прилича на казуса с подложките за трамвая по Графа? ;-) Та Бомбардие се опитаха да се съдят, но удариха на камък. И ядосани си закриха офиса в такава корумпирана държава. Сега явно им е минало, ама Сименс пак ще изработи всички, бас държа.
Бомбардие имаше завод в Дания, който фалира. Датчаните се отказаха от Бомбардие, купиха от една италианска фирма, които след само месеци в експлоатация, се оказаха негодни. Само Сименс май е ОК.
Напротив, Бомбардие в железопътната гама са значително по-добре от Сименс. Даже в Германия повечето локомотиви са Бомбардие. Сименсите дават яко проблеми, начело с ICE влаковете. Но най-вероятно Бомбардие ще загубят. Не забравяй, че Сименс от години имат голям офис в България при това доста побългарен откъм манталитет на работещите и начин на работа, а Бомбардие няма офис даже. Ясно е като бял ден къде ще отиде поръчката.