Строителството на магистрала Русе–Велико Търново се изправи пред проблем с почвата
Заради льосовите почви изпълнителят е предложил нова технология на изпълнение
Обратно в новинатаКоментари - Строителството на магистрала Русе–Велико Търново се изправи пред проблем с почвата | Бизнес.dir.bg
Коментари
Не е до кораба и морето, ясно е записано, че има изход. Ама промяната на проекта и новото изпълнение искат още време и пари. И то не малко и от двете.
тези тумбаци с вратовръзките да хващат лопатите, за снимки не стават, само загрозяват пейзажа
В цяла Северна България почвите са льос. И тази азбучна истина е открита чак сега от ... строителя? Хайде стига глупости! Къде са спали геолозите, проектантите, надзора в проектирането?
...за София! Постройте си Югоизточна Тангента или Метростанция в язовир Искър.Пък магистралите В.Търново-Русе ; Варна-Бъргас ;Има да се пробива тунел под Шипка,под Петрохан - за нас, все пътя бил крив!
Всичко е схема! Геолозите ни са на високо ниво и въобще не са за подценяване. Идеята е да се спечели търг на ниска цена и после да започне дрането на кожи при свършен факт! 35 години го гледаме този филм...
Освен че имало пръст под краката им Зимата валяло сняг а лятото ставало даже горещо ……
Не че нещо, ама в Аризона всички почви са такива. А магистрали има и са добри. Пръскат се с вода и се валират в продължение на 3-4 дни, след което се строи като върху всяка друга почва.
В превод искат още пари над договореното Иначе как не са разбрали,че точно в Северна България има льос ??? "Льосът обхваща около 15% от суша- та. В България е разпространен почти навсякъде в северната част на страната и заема 1/11 от територията."
Кой да се сети, че извънземни ще подменят почвата под трасето , а поредните геоложки ‘проучвания’ ще се окажат пълни с фъшкии…
Още има в кесията, която ви оставих. Ама вие предпочитате да теглите заеми срещу „насърчение“ от указаните ви банки бе! Де гиди хайванчета лакоми! Ще се на....те и ще се пукнете бе!
да се учат на "бизнес". 5-6 държавни мутри на пътя, гавази от МВР-то да ги пазят и мисирки да опишат колко пари ще искат за космическия проект. Данъкоплатецът духа льоса, а дебелаците прибират милионите и отпрашват с джипа..
М-м-м, да-а-а... в атмосферата били установили наличие на кислород. Проучване от 2025 г.
пак добре,че не е блато или тресавище... в нормалните страни дори в балата се справят! Вие кво чакате да откриете готов естествен бетонен път и да му ударите 1 мм асфалт ли ?!?
Да която плащат всички честни данъкоплатци. Безчестниците са в управлението. От 35 години насам под копитата на САЩ.
Сега не издавай, че не е нищо особено работата с льос. Нали трябва да се надува цената и простия народ да казва браво на сложните технологии, използвани в строежа.
Колко избори има да се избиват, а?Боко си опече работата... Да не мислите, че са ефтини?
Вие направете започнатата преди 50г София Варна...що хора се изтрепаха по трасето...пак поредният нов започнат и изоставен проект?!
Айде сега льосови почви измислиха да “преработят” проекта, че да има за новите играчи в коалицията за крадене.
Де ги тия големи височини около Бяла?!? На Велико Търново средната надморска височина е 220 метра. Заеби...
за 5 години - една първа копка, но строителството продължава с изследвания на почвите
По света правят магистрали под морето за 4-5 милиона евро на километър, цял фим имаше по Нешанъл джеографик, а тук за открита магистрала по най-малко 10 милиона на километър! Пак се източват средства с надути цени по 3-5 пъти над нормалните, а качеството е изключително ниско, но изпълнителят е прецениял, че може да си позволи разни "аварийни" ремонти за сметка на ниското качество и е щастлив! Така е в НКЖИ, БДЖ, Метрополитен, АПИ, ВиК дружествата, така е навсякъде... Но товва е отражение на управлението на държавата ни!
"Заради льосовите почви изпълнителят е предложил нова технология на изпълнение." Къде изчезна проектанта в цялата картина?
Хайде де, пак се почнаха номерцата на кохортата на Боко. Бе нали преди това е правено геоложко проучване на терена, как така изведнъж сега разбрали. Само лъжи, облечени във власт, от 2099 до 2021 се нагледахме на далаверите им, утриени сметки за строителство, кражба от всичко, 70 % комисионни. Никога няма да тръгне да се развива напред тази държава с тези крадци.
И ние искаме да включиме като подизпълнители в изграждането на европроекта по европрограмите с евросредства от еврофондовете и евросубсидии!
Тоя филм вече сме го гледали през последните 35 години. Ако мутрите на Пеевски нямат интелектуалния капацитет да измислят нещо ново да си събират камиончетата и да ги карат в дирника на малкия Магнитски. Там място достатъчно.
Според последните поредните геоложки проучвания освен, че имало пръст под краката им, зимата валяло сняг, а лятото ставало даже и горещо, а според последното проучване от 2025 г., в атмосферата било установено наличие на кислород.
Боковата фирма май не е правила геодезистките проучвания, а само е взел парата. Затова ни излизат като на цената на метрото.
За сведение на „геолозите“ - още в средното образование се учи, че в С. България преобладава льос. Ако имах възможност, всичките тези „„строители““ щяха да бъдат разкарани от обществени поръчки и ще им забранят да бъдат подизпълнители.
Каквито геоложките проучвания, такива и строителите, да не говорим за министрите. Как по цял свят се строят магистрали и тунели за които 4-5км дължина е нещо нормално. Само в България-копие на Лунен пейзаж тунел 300м. е световно предизвикателство и отсечка от път 3 км. се открива със водосвет и след това се ремонтира, че водата на отчето отмила асфалта.
Елементарно г-н Нов Министър, взимате парите от фирмата изготвила геодезичния доклад и предпроектното проучване и ги давате за новата технология, която априори е известна като мързеливата технология на бетонната стабилизация.