САЩ разследват безопасността на бусове „Мерцедес“, тръгвали сами
Колите са използвани от Амазон и като линейки
Обратно в новинатаКоментари - САЩ разследват безопасността на бусове „Мерцедес“, тръгвали сами | Бизнес.dir.bg
Коментари
Преди доста години и за Ауди така разправяха и как само в Америка ставаха тия работи никой не разбра.
Навсякъде стават . Просто тук сме свикнали да дърпаме ръчната , в случаят да натискаме бутона за ръчна спирачка а там разчитат на високите технологии които явно не са сила на немските мпста.
натиснатия джендър пак се изцепи! Къф бутон натискаш ма? Ръчната се пуска автоматично като изключиш от контакт!
То уазките проблем нема , спираш и тураш камико задължително, а ръчната не бараш оти нема тръгване .
Четете бе! Бусовете тръгвали /някои/ след въведената функция "автоматично паркиране". Значи буса автоматично паркира, но явно не му харесва позицията или мястото. Не сте ли виждали с колко маневри паркират някои.
А кога ще разследват с какъв латекс ги боядисват тези спринтери, че на петата година вече им избива ръждата отвсякъде...
Ами старт/стоп системата? Таман давам газ на някое кръстовище на което съм чакал 30 сек. и оп колата загасва. И като се случи два пъти в средата на кръстовище при лява завой бях до тук. Взех нещата в свои ръце.
най-безумната система ,добре,че има копче за изключване и първно него натискам като се кача в колата!
Когато автомобилостроенето се превърне от икономисти и финансисти, в печалба на първо място (независимо от качество и надеждност), тогава това е и резултатът!!! Пълна скръб! А Мерцедес беше еталон за качество и иновации навремето!!!
Фетиш съм ти откак ти дишах тежко във вратлето , във всеки ти се привиждам смешко жалък ?
На някои мерцедеси кормилото им избързва спрямо колелата дори секунди. Тези тръгват сами. Просто са забравили фунцията Борисов в тях. Преди време Бойко, плевньо демострираха работата на датчици на Бош в технопарка. Бойко седна в специалната кола и със замах направи няколко завойчета между колчета. После му казаха да пусне кормилото и колата сама се върна на заден ход в изходна позиция. Та и мерцедесите - от време на време се сещат за Бойко и след като ИИ паркира се предава управлението на НСО, което да върне автомобила в изходна позиция с дистанционното, обаче няма връзка и следва катастрофа.
Взимаш си лексус или тойота и си свиркаш Американските бараки стават от 0-5 години, след това сменяш или ревеш Американска кола само бих пробвал ф150, но и тях с едно на ум ….
По времето, когато МБ и Крайслер бяха “женени” в хамерика се появиха Спринтери с емблема на Додж !?!( част от Крайслер) Вероятно става въпрос именно за това производсто в САЩ. От друга страна с техните Тесли сума ти народ се преби докато цъкат карти или просто спят на задната седалка на хай-уейяа ! Ама не се разбра какво показа “разследването”. Също е известно , че именно в САЩ през 50-60-те бе изплатено рекордното обезщетение от 2 милиарда $ за семейство изгоряло в катастрофа с шевролет корвейр ! -една от най-несигурните коли в света . Най-вероятно , до почти сигурно се подготвя поредния бомбастичен иск в съда !
Мерцедес абсолютно никога не е бил еталон на нещо друго, освен на изключително високи цени, несъответстващи на не особено високото качество и издържливост на автомобила. Но пък еталонът за возене си е все още на Ситроен. Жалко, че от Пежо ги натиснаха да приключат окончателно с вечното хидропневматично окачване, с лебедовата им песен С5 Серия 3, който е на милиметри от executive клас (умишлено). Докато кошовете на Мерцедес са абсолютен боклук от самото си създаване, та до ден-днешен, във всички класове. Всеки друг автомобил може да предложи същото като тях, но на значително по-ниска продажбена цена, и значително по-евтина поддръжка.
Индийски програмисти ли са писали софтуера на "функцията" аетоматично паркиране?!? :-)
И оригинал Мерседес вен поне държат на боя, докато Спринтер вен за две зими стават като сиренява тенекия. Стават неприятни за притежание.
Или с баданарката ги мажат, или със севлията метла ги пръскат. И, имай предвид, че за предни амортесьори сваляш таблото !
За амортисьорите не знаех. Имам си едно Ивеко дейли 3.0 с пневматично окачване и изобщо не ме интересуват ни мерцедеси, ни фолксвагени, които ги правят на една линия и от една и съща долнопробна ламарина, която гние повече и от ст45кп, на за сметка на това аникорозионното й покритие е варов разтвор. Швабите са пълни измамници и каквито са им пластмасови леките коли, същата работа са им и бусовете - луди пари, за да си скъсаш после нервите. Аз нервите мога да си ги късам и доста по-евтино.
Да, де, по филмите много обичам като при смяна на локацията напишат Moscow, Russia или Rome, Italy, та да не се объркаме, че става дума за някое село Москва в Айдахо или село Рим в Джорджа, примерно. Барем американското Толедо в Охайо е по-голямо от оргиналдъто в Испания, та не звучи чак толкова комично, като Moscow, Tennessee, population 80, дето и за село не се класира, ами е няква махала.