Революцията при електрическите велосипеди и скутери е факт, автомобилната ще почака
280 млн. микро-превозни средства се движат по пътищата, продажбите растат главоломно
Обратно в новинатаКоментари - Революцията при електрическите велосипеди и скутери е факт, автомобилната ще почака | Бизнес.dir.bg
Коментари
След първият европейски паркинг с електрокари, който се запали. За времето, за което ще успеят да го изгасят ще имаме 30 милиона клипа от събитието. Наскоро един танкер горя месец. Решението никога не е било електромобил с батерия, електромобила съществува от самото начало. Проблемите с батериите са мотивирали и тогава фокус върху ДВГ. Електромобилите имат приложение в определени сценарии, примерно в градовете, където може да се помисли за сиурност и да се подсигури инфраструктура към определена ситуация. Синтетичните горива и двигатели с вода са бъдещето: The Dawn of a New Era in Automotive Technology: Toyota’s Revolutionary Water-Powered Engine. Но хората не зацепват. Инвестицията в електромобилите никога не еимала за цел да замени ДВГ. Тя има за цел принудително да лиши гражданите от личен транспорт и свобода на движение под Зеленият Фашизъм. За това следващите години ще са битка между култа наложен от Ротшилдови и реалностите свързани с индустриално оцеляване на света.
Когато Шиши и Буцефал тръгнат само с тротинетки да се движат, тогава може и да си помисля.
Хора, чували ли сте за аналог на виаграта, който е 3 пъти по-ефективен и напълно безопасен на всяка възраст, а и лекува мъжки болести. Лично го тествах и сега го препоръчвам на всички, мега готино нещо е, прочетете сами какво може----- https://da.gd/xlbio
Не е ли най евтино и екологично пеша? Като имаш багаж и деца ми е интересно какво ще правиш с тротинетка.
В Германия има 1.3 милиона електрически автомобила по пътищата , до 2030 трябва да станат 15 милиона, навсякъде ги срещам , а и какви големи яки коли стоят на стоянка за зареждане -учудващо . . . .
Моята кола на газ харчи 10ст на км, може да се добавят 2-3ст за всички други разходи. Електромобилите не са надеждни дори за средни разстояния, както и при къси, ако е студено ...батерията се амортизира за 2-3 години и струва хиляди, това вдига експлоатационните им разходи над обикновената кола с пъти. Изгодни са само за куриери, развозвачи не леки стоки и храни. Никой от тия агитатори не разказва, какво се случва с попаднала в катастрофа Тесла и потенциалния пожар на батериите, което може да се сравни с взрив или волтова дъга.
Пълни безкрайни глупотевици! Китайци, които са карали обикновени велисипеди си били купили екетрически и това било "добро за околната среда" и "налаявало ползването на петрол". Доообре! По-глупавите може и да повярват!
Сложете едно: платена реклама и се предвижвайте и с рикши( по добро е от тротинетките)
Имам два скутера, колело и две служебни коли, несравнимо по-бързо е придвижването с колело или скутер до някое място в Пловдив, служебната кола е удобство, но на светофара и в синя зона всички са равни, докато на скутера си сам
Хора, чували ли сте за аналог на виаграта, който е 3 пъти по-ефективен и напълно безопасен на всяка възраст, а и лекува мъжки болести. Лично го тествах и сега го препоръчвам на всички, мега готино нещо е, прочетете сами какво може----- https://da.gd/xlbio
Аха, страшна революция с тия скутери - батериите им се палят произволно, но за сметка на това балъците си ги зареждат вкъщи, та да подпалят всичко. За сметка на това, с тези малки колела и висок център на тежестта, паданията са чести, обаче тежки. На един познат синът му подари две такива за него и за жена му и оная така падна, че си потроши ръката и крака на сума места и вече с месеци не може да се оправи, въпреки всичкия титан, който й завинтиха...