Коментари - Рекордни онлайн продажби на Черния петък в САЩ: посещенията в магазините с 52% по-малко | Бизнес.dir.bg
Коментари
Тази консумарторска лудост... Жалко, че ни е такова нивото на хората като цяло. Дано изключенията стават все повече!
Хората стават просто едни консуматори, без да се замислят за истинските ценности и грижа за природата а американците са по 120 кг и имат нужда от мнооого храна:)
Поръчвам си пералня от Технополиса, пише че я имат в Пловдив на склад, аз съм от Пловдив но чакам вече 11 ШИБАНИ ДНИ а съм го платил предварително. ЗАТОВА РЯДКО ПАЗАРУВАМ ОТ ПОДОБНИ МЕСТА В БЪЛГАРИЯ
ковидиотите краварски, превърнати в дебилни консуматори, не знаят какво да правят с живота си и купуват ли, купуват, каквото им дойде на акъла с изгладени от реклами мозъчета
Там се продава ужасно много техника. Представи си само от PS5 колко са направили, като туко що е излезнал....Американците не са само Макдоналдс и кока кола
Това най не го очаквах - да не би да има връзка с някакви мерки и хората да не могат да ходят по магазините и да са принудени да предпочитат онлайн пазаруване? Да няма някаква пандемия, че хората не ходят по магазините, ми поръчват от вкъщи?
Не е проблема в Технополис и другите търговци, а в куриерите. И не е само в БГ-то. Всичко живо е хукнало да купува за 20-30 евро по-евтино и е нормално, когато куриера е 10 пъти по-зает от нормата да има огромни закъснения.
кое не ви хареса ?! населението го дават толкова към днешна дата, а в статията дават толкова пари по банков път през този черен петък - кое не е така ?! някакво отклонение ли виждате .........
Ноикохга не плащай предварително в БГ... Или с наложен платеж или лично получаване. НИКОГА предварително. Това са особенностте на БГ търговията :)
Тъпичко твърдение ! 335 млн пазаруващи онлайн или 100% от населението ? Наистина тъпичко !
Онлайн е просто много по-лесно да избираш и сравняваш, а често и малко по-евтино. Отделно цялата документация я има записана и на акаунта ти, и на мейла ти, и при тебе после.
еМаг, Зора, Технополис и други подобни родни креатури направиха една измислена кампания Черен Уикенд пред две седмици. А намаленията бяха смешни. Тозуи уикенд кампания за Черен Пеък имаше най-вече в магазини за облекло, обувки и козметика, чиито бизнес е доста пострадал напоследък. В България все още няма отношение към потребителя
Рекордни онлайн продажби на Черния петък в САЩ: посещенията в магазините с 52% по-малко
Заради пандемията американци предпочетоха да пълнят виртуалните си колички вместо истинските
Обратно в новината