Коментари - Потъването на Хийтроу: Как Амстердам изпревари Лондон | Бизнес.dir.bg
назад

Потъването на Хийтроу: Как Амстердам изпревари Лондон

Лондонският аеропорт се срина до 10-о място

Обратно в новината
| Редактор: 3e-news.net

Коментари - Потъването на Хийтроу: Как Амстердам изпревари Лондон | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Островитяните ще си станат екзотика и най- добре да си стоят в климата- не е за всеки тоя дъжд и вятър. Някога римляните са стигнали до Лондон и останалато на север просто не си е заслужавало.

Анталия, Атина, Барселона, Мадрид, Майорка, Истанбул и парижкото "Роаси-Шерл де Гол". * Тези дестинации означават само едно, Туризъм, Туризъм и пак Туризъм. Това е трафика на тези летища.

Някога летище София имаше огромен потенциал. Можехме да поемем Югоизточна Европа и да сме врата към Близкия и Далечния Изток. Да благодарим на Шибан Костов за разсипията, която сътвори с летище София, летище Пловдив и "Балкан". Нръсен крадлив !!

Вече е изключено да се мерим с перлата на Истамбул , най-голямото и натоварено летище в района. Сега ако искаме да пътуваме трябва да ходим в Турция, която се превърна в порта към света. Хубавото е че поне световна фирма, най-добрата в Европа взе концесията.

Британците още се самоубеждават че Брекзит е бил полезен. ЕС може да е всякакъв, но за Франция, Германия и другите големи държави поддържа икономиката им и ги прави много по богати. Великобритания се отказаха, защото не искаха българи и румънци да им вземат работата. Сега имат липса на работници - точно тези работи, които се вършеха от румънците и българите. Искаха да търгуват с други държави по света свободно. Пак нищо. Един договор за търговия с Япония и Австралия и това е. Прецакаха се много жестоко.

Там е пълно с кафяви, да ги впрегнат малко на работа, че и без това идат още на талази от Хафганистаня.

Това се имигрантите които ги харесват. Не знам защо. Поне като някой ходи от България и Румъния знае английски и не разчита на помощи. А онези кафявите са на държавна хранилка

кво ревеш бе - искаш още вредни емисии, натоварена София, задръстено небе, терористични заплахи и каквото лошо се сетиш - Ти ли щеше да печелиш от това или една шепа мошеници... Аман от прости, но алчни хора!

Британците се справят доста добре със заемането на свободните работни позиции. Сега по строежите и по търговските вериги се чува главно английска реч от истински британци. Вярно е, че все още има недостиг на много персонал и по другите звена, но тук се създадоха доста насърчителни програми за обучение на кадри и съответно попълване на тези позиции. Живея в Лондон още отпреди референдума за Брекзит и това именно е градът, където най-ярко могат да се наблюдават явленията слчуващи се след/заради Брекзит. Може би трябвада мислим как да оправим нашата държава вместо да умуваме как да "спасим" британците. И преди и след Брекзит тук се живее добре.

Нека позная ти си от партия ДееБа, искаш да взривим електроцентралите щото изнасилват планетата, да забраним самолетите и автомобилите. И всички голи и боси, щото така е по екологично, ще тръгнем по полята да пафкаме гъбки !

Лудият Султан им направи хубаво летище на комшиите. Кадри от дрон. NEW ISTANBUL AIRPORT AERIAL VIEW [2020] https://www.youtube.com/watch?v=2hK5yAkcGaY Не е чудно, че има ти толкова туризъм. Знаят как да си правят реклама. İstanbul is The New Cool https://www.youtube.com/watch?v=PD4zMJUuA

Никакви българи и румънци не са в основата на Брекзита. Комплексни са причините . Няма да се впускам в подробности. Но ме дразни , когато се преувеличава значението ни като народ особено за деструкция в ЕС.

Какъв огромен потенциал е имало летището, бе боклук лъжлив? През 2019 година през летището преминават рекордните 7 107 096 пътници. Колко самолета и какъв поток сме можели били да имаме, я кажи, че и сега над софия самолет прелита на всеки 5-6 минути. Основен възел е за Bulgaria Air, Ryanair, Wizz Air и GullivAir. Това ли е съситпията, бе боклук нещастен. И това е благодарение на Костов. Балкан го съсипаха твойте червени любимци, а любимецът ти Жан Виденов го вкара в списък за ликвидация с неговите 80 милиона долара дългове. Костов се опита да го спаси, ама пак вие организирахте 4 месечна стачка на новия собственик. При такава стачка всяка една компания за полети би фалирала.

махате всички мерки и маски и за нула време ще сте пак номер едно